Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik ben er op het laatste moment ook bij. Iemand tips wat betreft acts in de Heineken, Lima, India en X-ray? Ben zelf vooral benieuwd naar Boygenius, Foals en M83, ter referentie!
ik ben er op het laatste moment ook bij. Iemand tips wat betreft acts in de Heineken, Lima, India en X-ray? Ben zelf vooral benieuwd naar Boygenius, Foals en M83, ter referentie!
Ik zie er 3, maar bij deze tickets is het wel zo dat ze pas 'weg' zijn nadat er betaald is. Dus je kunt hem nog in je winkelmandje gooien terwijl iemand anders nog aan het afrekenen is.
Ah kut helemaal vergeten die nieuwe ticketrs. Dacht eigenlijk dat het zaterdag was haha..
Anyways. Ik had een discussie over crowdsurfen op Lowlands. Mag dat nou wel of niet? Er hangen altijd van die borden en ik heb altijd gehoord dat je bandje wordt doorgeknipt?
Ah kut helemaal vergeten die nieuwe ticketrs. Dacht eigenlijk dat het zaterdag was haha..
Anyways. Ik had een discussie over crowdsurfen op Lowlands. Mag dat nou wel of niet? Er hangen altijd van die borden en ik heb altijd gehoord dat je bandje wordt doorgeknipt?
Er hangen inderdaad altijd borden maar dat is ook omdat ze dat verplicht zijn volgens mij. In 013 wordt je bij de barrier opgevangen en via de zijkant weer losgelaten, al doe je het 10 keer op een avond. Heb het zelf vorig jaar bij Shame op Lowlands gedaan, maar ben toen niet bij de barrier uitgekomen en ook geen gezeik gehad naderhand. Anders hadden ze daar aardig wat bandjes door moeten knippen. Kan het me bijna niet voorstellen.
Dit jaar iemand op down the rabbit hole van terrein verwijderd met een waarschuwing en 24 uur terrein ontzegging. Dus die mocjt op de zaterdag pas weer naar binnen.
Dit jaar iemand op down the rabbit hole van terrein verwijderd met een waarschuwing en 24 uur terrein ontzegging. Dus die mocjt op de zaterdag pas weer naar binnen.
Idem dito. Flink aantal wat jaartjes geluk gehad, maar de afgelopen 2 jaar helaas niet. Geen moeite meer gedaan om later nog kaartjes te kopen maar simpelweg uitgeweken naar Pukkelpop, geen vervelend alternatief