Lowlands 2023

Ah kut helemaal vergeten die nieuwe ticketrs. Dacht eigenlijk dat het zaterdag was haha..

Anyways. Ik had een discussie over crowdsurfen op Lowlands. Mag dat nou wel of niet? Er hangen altijd van die borden en ik heb altijd gehoord dat je bandje wordt doorgeknipt?
Het mag niet. En terecht. Crowdsurfers zijn egoïstische debielen.

ik ben er op het laatste moment ook bij. Iemand tips wat betreft acts in de Heineken, Lima, India en X-ray? Ben zelf vooral benieuwd naar Boygenius, Foals en M83, ter referentie!
The Scratch, John Coffey, Mother Mother, Beartooth, Ploegendienst, Bakar, Sophie Straat, joe unknown, Wunderhorse.

Hi allemaal! Mijn zusje gaat dit jaar voor het eerst mee naar Lowlands en aangezien zij niet zoveel voelde voor het meeslepen van de halve huisraad, heeft zij een Pharaoh voor ons geboekt. Zou iemand mij kunnen vertellen of de slaapzak die bij Easycamp zit een beetje fatsoenlijk is of dat we voor de zekerheid een extra slaapzak mee moeten nemen? Andere Easycamp ervaringen ook welkom 🫶🏻

• Leuk
Waarderingen: eva84
Wij vonden vorig jaar de slaapzakken (Nomad) vrij dun en erg synthetisch.

Bij ons ligt het aan de voorspelling of we een dikkere slaapzak meenemen.

Nu hebben we ook als voordeel dat we de gllamping parkeerticket erbij hebben, dus makkelijk spullen bij de auto kunnen halen.
20220818_151432.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Eposia
Een lompe crowdsurfer is de reden dat ik nu met stok/rolstoel naar festivals moet, dus als je zo nodig moet kijk dan een beetje uit.
What happend? Op GMM vond ik het dit jaar wel weer gaaf om te zien. Vroeger op DOA deed ik ook niet anders. Verdrietig en spijtig om dit te horen.

• Leuk
Waarderingen: Buddha84
Crowdsurfen moet kunnen, maar idd rekening houdend met mensen om je heen. Als je 80+kilo bent moet je er gewoon niet aan beginnen.

• Leuk
Ach ik snap dat mensen graag crowdsurfen en als je een beetje oplet geen probleem, maar als een gek met aanloop springen of met je 90 kg van achteren aan de zijkant buiten het ‘moshgebied’ aan komen zeilen …dan ben je echt alleen met jezelf bezig.
Punt is dat iedereen er een beetje op berekend moet zijn. Dat voorkomt ongelukken. Mensen met een gewicht van 90+kg zullen overigens niet snel crowdsurfen. Het zijn juist de knokerige lichtgewichten met zwaar schoeisel die voor ongelukken zorgen.

• Leuk
Punt is dat iedereen er een beetje op berekend moet zijn. Dat voorkomt ongelukken. Mensen met een gewicht van 90+kg zullen overigens niet snel crowdsurfen. Het zijn juist de knokerige lichtgewichten met zwaar schoeisel die voor ongelukken zorgen.
Leven en laten leven. Behandel een ander zoals jezelf behandeld wil worden en hou rekening met elkaar. Heb ik vroeger ook niet altijd gedaan, dus is nu makkelijk zeggen voor mij.

What happend? Op GMM vond ik het dit jaar wel weer gaaf om te zien. Vroeger op DOA deed ik ook niet anders. Verdrietig en spijtig om dit te horen.
Stond aan de zijkant stuk buiten de pit naar show te kijken. Er kwam grote man van de achterkant aan surfen. Zagen hem op laatste moment. De reactie van de mensen om me heen was wegduiken, die van mij opvangen, dus hij landde met zijn volle gewicht op mij. Beiden naar de grond. Schade SI gewricht in mijn rug en heupklachten. Lang staan en lopen is geen feest, zeker niet met de Lowlands afstanden. Maar met rolstoel, stok en een beetje goeie slaapplaats in de buurt is het prima vol te houden.

Laatst bewerkt:
Stond aan de zijkant stuk buiten de pit naar show te kijken. Er kwam grote man van de achterkant aan surfen. Zagen hem op laatste moment. De reactie van de mensen om me heen was wegduiken, die van mij opvangen, dus hij landde met zijn volle gewicht op mij. Beiden naar de grond. Blokkade SI gewricht in mijn rug en heupklachten. Lang staan en lopen is geen feest, zeker niet met de Lowlands afstanden. Maar met rolstoel, stok en een beetje goeie slaapplaats in de buurt is het prima vol te houden.
Heftig zeg. Ik weet niet hoe jong je bent, maar dit wens je niemand toe. Stoer dat je je niet laat beperken. Respect 💪🏻🔥‼️

• Leuk

Users who are viewing this thread