Lowlands 2023

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Volgende week (14 maart) komen de nieuwe namen van Sziget - de dag erna misschien Lowlands?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Is die hele boygenius-tour losstaand of komt het ook nog voor dat eerder of later op die dag één of meerdere bandleden een los optreden doen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik weet dat er al veel geklaagd is over de website, maar waarom staan er in vredesnaam nergens de data van het festival? Of ben ik nu heel blind? Ik wilde even weten in welk weekend het ook alweer was, meestal zijn de data het eerste wat je op een festival website ziet staan onder het logo, maar ik kan het gewoon op die hele site niet terugvinden...

(Ben er inmiddels achter dat het 18-19-20 augustus betreft, maar goed, daar had ik een extern nieuws artikel over Lowlands voor nodig)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik weet dat er al veel geklaagd is over de website, maar waarom staan er in vredesnaam nergens de data van het festival? Of ben ik nu heel blind? Ik wilde even weten in welk weekend het ook alweer was, meestal zijn de data het eerste wat je op een festival website ziet staan onder het logo, maar ik kan het gewoon op die hele site niet terugvinden...

(Ben er inmiddels achter dat het 18-19-20 augustus betreft, maar goed, daar had ik een extern nieuws artikel over Lowlands voor nodig)
Volgende keer kun je pagina 1 van een festivaltopic gebruiken. Daar staat het altijd in.

Maar ja, omslachtig inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep en Dr. Hannibal

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Dit is echt een typische toffe indie act die Lowlands wss aan zich voorbij laat gaan. Ik hoop dat ik het mis heb.
 

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Ik weet dat er al veel geklaagd is over de website, maar waarom staan er in vredesnaam nergens de data van het festival? Of ben ik nu heel blind? Ik wilde even weten in welk weekend het ook alweer was, meestal zijn de data het eerste wat je op een festival website ziet staan onder het logo, maar ik kan het gewoon op die hele site niet terugvinden...

(Ben er inmiddels achter dat het 18-19-20 augustus betreft, maar goed, daar had ik een extern nieuws artikel over Lowlands voor nodig)
1678351142262.png
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
De data zijn weggestopt in de FAQ. Volgens mij is Lowlands echt het enige festival die de datum zo goed verstopt op z'n eigen site.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
32 nieuwe namen, waaronder Boygenius.



Alborosie | Avalon Emerson & The Charm | Beatenberg | boygenius | Clipping. | Deki Alem | The Dreadnoughts | ECHT! | Elkka | First Aid Kit | Hannah Grae | joe unknown | KennyHoopla | Lancey Foux | Liv.e | Mezerg | Mother Mother | MUNA | Nabihah Iqbal | Pusha T | PVA | QUIQUE | RAYE | S10 | The Scratch | Sho Madjozi | Sierra Ferrell | Son Mieux | Son Rompe Pera | sor + sorkest | Water From Your Eyes | Wende
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: eva84 en liluzi

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Heel blij met Clipping en Boygenius. Beatenburg ook leuk. Voor de rest ken ik heel veel niet, dus even luisteren :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
First Aid Kit, Boygenius, Sor, Pusha T en vooral Wende heel tof.

Jammer dat Boygenius hier staat ipv zaalshow.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik ken heel weinig van deze lichting, wordt even flink inluisteren.
Pusha T, PVA, Kennyhoopla erg nice ieder geval!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken