Lowlands 2023

12 nov 2016
655
392
Dan ook meteen Soulwax!! Snap niet dat ze 2many/soulwax niet veel eerder eens hebben geboekt. Soulwax in 2007 (?) voor het laatst en 2manydjs in 2009. Ok, voor 2020 stonden ze geboekt maar dat vind ik al vrij "laat" aangezien ze in 2017 het laatste album hadden uitgebracht
2manydjs tegenover The Prodigy was echt een rukconflict destijds. Gelukkig die eerste vorig jaar kunnen zien op Primavera. Niet veel publiek, maar super leuk.
 

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
2manydjs tegenover The Prodigy was echt een rukconflict destijds. Gelukkig die eerste vorig jaar kunnen zien op Primavera. Niet veel publiek, maar super leuk.
True maar had ze beide dat zelfde jaar op Werchter gezien. Denk dat ik toen voor hun had gekozen omdat ze Werchter plat speelden/draaide 😅
 
12 nov 2016
655
392
Werchter 2009 was echt een goeie editie. Helaas was ik verhinderd. Gelukkig wel LL, en geen spijt dat ik voor The Prodigy koos gezien comebackplaat Invaders Must Die net uit was. En omdat Keith Flint er nu niet meer is.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Buddha84

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
Werchter 2009 was echt een goeie editie. Helaas was ik verhinderd. Gelukkig wel LL, en geen spijt dat ik voor The Prodigy koos gezien comebackplaat Invaders Must Die net uit was. En omdat Keith Flint er nu niet meer is.
Dan had ik ook voor The Prodigy gekozen. Maar die clash was idd wel vrij kudt...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
In de Pukkelpop groep gaat het veel over Boygenius. Dat kende ik niet dus even geluisterd. Dat zou echt een hele toffe toevoeging zijn! En het past heel mooi in hun agenda.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Hahaha ik moet ook straks in Tivoli met me nichtje van 14 .

Vrijdag ga ik ze zien in de Afas ! Fantastische band.
Ik was met mijn zoon van 12… wat een belevenis. We stonden om 6 uur in de rij. Om 7 uur de deur open. Heb ik daar de hele avond gestaan tussen de 12 tot 18 jarige meisjes.
En echt ongelofelijk, die kinderen kijken echt het hele concert door hun telefoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin en liluzi

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Neem ze binnenkort maar mee naar een kwalitatievere act als opvoeding, voor wat hoort wat. :cool:
We hebben best al wel een rijtje acts achter de boeg:
Pinkpop met Bieber
2 keer Martin Garrix op ADE
Oscar and the Wolf
Billie Eilish
Froukje
GoldBand
Nothing But Thieves
Maar beïnvloed door zijn vriendjes neigt hij sinds een jaar naar Nederlandstalige Hip Hop dus op zijn verzoek ondertussen ook:
Kevin
Ronnie Flex
En gister dus Broederliefde.
Wat ik gister wel heel tof vond was dat ik mijn kind Paradiso kon laten zien. Daar waar papa toch al menig magische avond heeft beleefd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
We hebben best al wel een rijtje acts achter de boeg:
Pinkpop met Bieber
2 keer Martin Garrix op ADE
Oscar and the Wolf
Billie Eilish
Froukje
GoldBand
Nothing But Thieves
Maar beïnvloed door zijn vriendjes neigt hij sinds een jaar naar Nederlandstalige Hip Hop dus op zijn verzoek ondertussen ook:
Kevin
Ronnie Flex
En gister dus Broederliefde.
Wat ik gister wel heel tof vond was dat ik mijn kind Paradiso kon laten zien. Daar waar papa toch al menig magische avond heeft beleefd.
Ha, ha, ha, mooi lijstje, maar Broederliefde etc. dat gaat er bij mij niet in. Ook een beetje gevoed door de achtergrond van die jochies. Heb ik zo mijn mening over. Maar goed peer pressure hè 😉

Hier inmiddels ook leuk lijstje, al zeg ik het zelf:

- Lower than Atlantis
- Halestorm
- Nothing but Thieves
(Eerste 3 alleen met de oudste)
- S10 Patronaat
- Billie Eilish
- S10 Afas (alleen nog kaarten halen)
- Brakrock (kids t/m 12 jaar mogen gratis mee, dus samen met de jongste heen, ook leuke line up voor haar).
- LL? Alleen de oudste wil niet mee, de jongste van 11 wel 😄 dus afhankelijk van die discussie straks 1 of 2 kaarten over
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken