Lowlands 2023

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Nog tips voor Ticketmaster doorverkoop? Kijk echt bijna ieder uur, maar heb er nog nooit een kaartje op zien staan. Iets van een notificatie systeem zoals op TS lijken ze niet te hebben.
Nee niet echt. Behalve heel vaak kijken. En inderdaad via de app zie je de doorverkoop tickets niet. Ik heb een snelkoppeling naar de juiste URL gemaakt en die vaak bezocht.
Telkens als ik wat zag (dat is 4 keer gebeurd) snel in mijn mandje gegooid. Dat was dus 2x succesvol voor 1 kaart, maar dus ook 2x alsnog te laat. Iemand anders uit de groep had meer mazzel met in 1 x 3 tickets.
Een notificatie systeem heb ik ook nog niet kunnen ontdekken.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ik heb ook wel eens van Ticketswap gehoord dat de avonduren het beste werken. In de avond zijn vrienden bijelkaar, worden er nieuwe plannen gemaakt, zit er een drankje in, dan gaan tickets wat sneller over boord. Maar of dat ook geldt in de 5 maanden voor het festival betwijfel ik.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Ik heb ook wel eens van Ticketswap gehoord dat de avonduren het beste werken. In de avond zijn vrienden bijelkaar, worden er nieuwe plannen gemaakt, zit er een drankje in, dan gaan tickets wat sneller over boord. Maar of dat ook geldt in de 5 maanden voor het festival betwijfel ik.
Al onze 5 doorverkoop tickets zijn in de middag uren binnen gehengeld.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Vorig jaar en dit jaar geen geluk gehad met kaarten kopen voor LL, hebben de oversteek gewaagd naar Pukkelpop. Ook zeker een topfestival, vele overeenkomsten maar geen belachelijke constructie omtrent kaarten.

Ik snap niet zo goed waarom veel mensen dan toch nog in het circus stappen omtrent kaarten kopen, grote vriendengroepen waarvan een gedeelte kaartjes heeft en andere niet daargelaten. Wanneer iedereen maar stug hetzelfde blijft doen, zal het festival ook nooit genoodzaakt worden om de koers te veranderen.

Ieder festival staat uiteraard op zich en voor ieder wat wils, maar deze constructie/situatie bij LL lijkt me geen jaren vol te houden, hoop 't ook niet.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Green Man met een hoop namen:

Screenshot_20230301_170119.jpg

Namen die van mij ook naar LL mogen komen: Slowdive, Spiritualized, Bob Vylan, Daniel Avery, James Holden, Crows, Gilla Band, Fat Dog
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Net naar Tessel in het Paard geweest. Relatief onbekend bandje maar een aanrader! Zou het heel goed in de Lima doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
2 Many dj’s live op Pukkelpop. Doelman Lowlands niet laten schieten toch?!
Dan ook meteen Soulwax!! Snap niet dat ze 2many/soulwax niet veel eerder eens hebben geboekt. Soulwax in 2007 (?) voor het laatst en 2manydjs in 2009. Ok, voor 2020 stonden ze geboekt maar dat vind ik al vrij "laat" aangezien ze in 2017 het laatste album hadden uitgebracht
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
2005 : eerst soulwax nite versions en dan snachts 2 many djs.
geniaal!!!!!! ik zal het moment, dat er een picknick tafel over de hoofden de bravo in gedragen werd, nooit vergeten.
beveiliging was er niet blij mee, stephan en david vonden het duidelijk wel geweldig :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
195
323
Net naar Tessel in het Paard geweest. Relatief onbekend bandje maar een aanrader! Zou het heel goed in de Lima doen.
Ik was er ook! Erg leuk, goeie energie. Alleen was het hun een-na-laatste show ooit. Zaterdag V11 en dan is het (voorlopig) klaar voor Tessel
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik was er ook! Erg leuk, goeie energie. Alleen was het hun een-na-laatste show ooit. Zaterdag V11 en dan is het (voorlopig) klaar voor Tessel
Ja, ik hoorde het net ook. Super zonde. Echt een bandje met potentie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken