Lowlands 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Good to know, maar dan regel ik het wel via het forum. Gun het liever een andere forumgebruiker. Heel misschien gaan onze twee kids mee, maar daar ga ik niet vanuit. Mocht dat zover zijn, dan zal ik het net als Eva hier aangeven, alleen wie kies je dan. Het liefste gun ik iedereen hier tickets voor LL.
Degene die het meeste biedt hè ;)
 
Laatst bewerkt:

evertje

Nieuw lid
22 feb 2023
2
2
Gisteren naar de Dropkick Murphys geweest in Ziggodome. Was echt een tof concert. Pennywise was ook gaaf. Maar man man wat een lomp publiek. Ik ben niet vies van een pitje hier of daar. Duwen trekken maakt mij niet uit als het maar met respect gaat. Ik heb mij voor het eerst in al die jaren serieus bezeerd.

Ze kwamen uit het niets van achteren als een soort stormram naar voren gerend. Niemand om mij heen zag het aankomen dus we gingen allemaal min of meer neer. Omdat het redelijk vol stond zijn we net niet helemaal gevallen.

Waar je ook stond, het maakte niet uit. Paar van die kerels, ze deden het er om. Denk dat ze allemaal 100+ kilo wogen. Ze liepen rond als een rugbyspeler en ze maaide steeds het hele veld over. Mensen om kegelen alsof het pionnen waren. Plus ze roken allemaal alsof ze al maanden niet gedoucht hadden 😅😅

Maar wat een feest maken die bands er van. Geweldig.

3 bier in de Ziggodome. 19.50 euro. Het is toch werkelijk absurd 😅
Ben er ook geweest !! Was goed in elkaar gezet !
Wat mij vooral opviel waren de vloeibare euro’s die door de lucht vlogen,
En dan niet te vergeten de schoen die bij het laatste nummer op het podium kwam,

Ik vond echter de sfeer geweldig, en ja de pit die hoort er toch wel wat bij met deze muziek, volgende keer misschien een zit plaatsje boeken ?
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
311
261
Vriend van mij beweerde vandaag dat er blijkbaar veel "extreemrechts" op af komt. Dat wist ik niet.

Hier en daar vielen mij wel wat mensen op. Classic extreemrechts outfit zeg maar, ik had alleen de link met de band/de muziek nooit gelegd.
De kleding zou dat doen denken inderdaad, maar ze zijn uitgesproken anti rechts. de kleding die je ziet heeft meer te maken met de subculture punk vanuit de UK.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ben er ook geweest !! Was goed in elkaar gezet !
Wat mij vooral opviel waren de vloeibare euro’s die door de lucht vlogen,
En dan niet te vergeten de schoen die bij het laatste nummer op het podium kwam,

Ik vond echter de sfeer geweldig, en ja de pit die hoort er toch wel wat bij met deze muziek, volgende keer misschien een zit plaatsje boeken ?
Normaal zou ik je uitlachen om het idee van een zitplaats maar in dit geval denk ik dat ik dat wel ga doen ja! Ik heb nog steeds pijn in mijn nek na vrijdag.
 

evertje

Nieuw lid
22 feb 2023
2
2
Normaal zou ik je uitlachen om het idee van een zitplaats maar in dit geval denk ik dat ik dat wel ga doen ja! Ik heb nog steeds pijn in mijn nek na vrijdag.
Ik als jonge God moest ook hard lachen om het voorstel, maar aangezien mijn maten al een stoeltje hadden heb ik maar een stoeltje mee geboekt,
En had prima zicht op die wezenloze pit 😂 des al niet te min heb ik me prima vermaakt !
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
5 april, dat is niet echt relevant voor het festivalseizoen. Joji staat er augustus.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
118
218
Ook ik heb een "durf te vragen" ik zoek ook nog tickets om onze groep compleet te maken. Ben bereid om de 20% extra zoals je ook op ticketmaster zou krijgen te betalen! Let me know en je maakt jezelf legendarisch :)
 

ikheetmark

Playlistbediener
23 jan 2022
8
17
Lorde is de week voor lowlands in Europa voor Brits festival. Momenteel nog het enige festival dat ze heeft staan. Ze is daar headliner en die heeft lowlands natuurlijk al, dus misschien een sub?
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Inmiddels hebben 4 van de 6 man een ticket gescoord. Helaas allemaal voor 400€.
Zojuist het 5e ticket gescoord via Ticketmaster, na 8 dagen geen aanbod gezien te hebben.
Helaas ook dit ticket weer voor de volle mep, maar ook weer 1 man met buikpijn minder.

Voor degenen die nog tickets zoeken en voor wie 400€ geen belemmering is, het loont dus nog steeds om af en toe te kijken op de doorverkoop sectie van Ticketmaster.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, eva84 en StevieU2

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Lorde is de week voor lowlands in Europa voor Brits festival. Momenteel nog het enige festival dat ze heeft staan. Ze is daar headliner en die heeft lowlands natuurlijk al, dus misschien een sub?
Ik ken denk ik 2 nummers van Lorde. Stond zij niet eerder al een keer geprogrammeerd? Maar ging het niet door ofzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken