Lowlands 2023

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Heb vaak het gevoel dat je heel goed weet wat je niet wilt, maar wat zouden dan geschikte headliners zijn voor pakweg volgend jaar?

Van mij mag het lekker gevarieerd zijn. Iets als Arcade Fire - Childish Gambino - Tyler, The Creator - Justice - ( The 1975 - Röyskopp X Robyn - PJ Harvey - The Smile - Ghost) zou bijvoorbeeld een heerlijke set bovenin zijn. Om maar wat te zeggen hé.
Gambino zie ik niet snel verschijnen, zo wel, betaal ik 400eu voor een kaartje als het moet.
Met Tyler, Justice en Arcade Fire ben ik ook meer dan tevreden!

Mijn droomlijstje:

  • Tyler the Creator
  • Swedish House Mafia
  • The Weeknd
  • Muse
  • Arcade Fire
  • Radiohead
  • Justice
  • Run the Jewels
  • Daft Punk (kleine kans eh)
  • Disclosure
  • Agnes Obdel
  • Sufjan Steven
  • LCD Soundsystem
  • A Tribe Called Quest
  • Limp Bizkit

En vanzelfsprekend niet allemaal, pak er maar gewoon een handje uit. Een groot handje welteverstaan hahaha.

Uit de oude doos, al 80x gezien maar valt nooit tegen: De Jeugd, Spinvis, De Staat. Dikke prima, niks mis mee.
Artiesten die tijdens Corona zouden komen maar helaas niet doorgingen: Joji, Denzel Curry, 2manyDJ's: Wees welkom!
 

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Dit zou ik echt geweldig vinden:

The Weeknd - The War on Drugs - Dua Lipa
Oscar and the Wolf - Loyle Carner - Frank Ocean - Marc Rebillet - Alt-J - Jordan Rakei - Tom Misch - Alicia Keys - Typhoon - Tamino - Disclosure - Lianne La Havas - Paolo Nutini - Parcels - Half Moon Run - Niklas Paschburg - Khruangbin - Mako Road
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Chemical Brothers mogen wel (alsnog) en anders Prodigy :D of Fat Boy Slim zou helemaal ziek wezen maar gaat nooit gebeuren hehe Moby? nu we toch op de droom tour zijn.
Prodigy zou voor mij echt een droom zijn. Ik heb die destijds zo vaak gezien en het was altijd van voor tot eind uit m'n dak. Geen idee of het zonder hem ook zo vet zou zijn.

Misschien out of the box maar een artiest die ik nog nooit gezien heb maar die ik wel van de bucket list zou willen vinken: Jamiroquai (weet niet of ik het goed spel zo)
 
  • Geweldig
Waarderingen: UpInSmoke

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
63
104
Een paar van mijn droomheadliners voor 2023 zouden zijn:
- Charlotte de Witte (als alpha afsluiter van 2300 tot 0100, hoe tof zou dat zijn)
- Underworld
- Tyler the Creator
- Run The Jewels
- Kendrick Lamar
- Harry Styles
- The Weeknd
- Beyoncé
- Adèle
- RATM
- Imagine Dragons
- Coldplay

I know, een aantal hiervan zijn waarschijnlijk onbetaalbaar voor lowlands, maar een man mag dromen :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: redle, Molis040 en eva84

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Om dan ook maar vast even een te lang, arbitrair en onrealistisch wensenlijstje te typen:

Disclosure, Deadmau5, Porter Robinson, The War On Drugs, Run The Jewels, Anderson .Paak, Joey Bada$$, Moderat, Bonobo, Lane 8, Chase & Status, The Heavy, Tale of Us, Zero 7, Monolink, Bob Moses, Parcels, Wolf Alice, Tom Misch, Turnstile, Donnie, Sleep Token, Jon Hopkins, Sub Focus, George Fitzgerald, Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Ocean Alley, sleepmakeswaves, Cubicolor, 999999999, Hybrid Minds, Emancipator, Somniac One

Edit: Vergeet toch bijna My Baby erop te zetten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD, Molis040 en eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Om dan ook maar vast even een te lang, arbitrair en onrealistisch wensenlijstje te typen:

Disclosure, Deadmau5, Porter Robinson, The War On Drugs, Run The Jewels, Anderson .Paak, Joey Bada$$, Moderat, Bonobo, Lane 8, Chase & Status, The Heavy, Tale of Us, Zero 7, Monolink, Bob Moses, Parcels, Wolf Alice, Tom Misch, Turnstile, Donnie, Sleep Token, Jon Hopkins, Sub Focus, George Fitzgerald, Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Ocean Alley, sleepmakeswaves, Cubicolor, 999999999, Hybrid Minds, Emancipator, Somniac One
Oké, dat zou voor mij een no go zijn haha. 4-5 namen uit dat hele lijstje zou ik maar willen zien. Sowieso wel héél erg dance-y. En ben niet echt een dansmens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zou Orbital als classic act (geen headliner) wel eens willen zien. Het zou me ook niet verbazen dat de terugkeer van Kyteman volgend jaar gaat zijn. Maar wie weet maakt Pietje Puk morgen een hit op Tik Tok en is dat plots een grote naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
I
Dit zou ik echt geweldig vinden:

The Weeknd - The War on Drugs - Dua Lipa
Oscar and the Wolf - Loyle Carner - Frank Ocean - Marc Rebillet - Alt-J - Jordan Rakei - Tom Misch - Alicia Keys - Typhoon - Tamino - Disclosure - Lianne La Havas - Paolo Nutini - Parcels - Half Moon Run - Niklas Paschburg - Khruangbin - Mako Road
Frank Ocean gaat voor april 2023 over is een album uitbrengen en op Coachella staan (al bevestigd), een Europa tour van hem zou meer dan welkom zijn en een fantastische headliner zijn al is de kans op een echte tour klein
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
De namen die Matt noemt, zijn toch gewoon realistisch? Noem zelf dan eens alternatieven?
2, 3, als we geluk hebben misschien 4 op een editie? Ja absoluut, en heel graag. Allemaal, of überhaupt meer dan de helft zie ik niet gebeuren.

Tyler, the Creator (of Bad Bunny) - Green Day (of The Prodigy) - Lorde (of Rosalía)
The Mars Volta - Rema - dEUS - BICEP - One Republic (of Bastille) - Olivia Rodrigo (of Lizzo) - Snelle - Interpol - Duran Duran - Flume - Sigur Rós - Mitski - Machine Gun Kelly
Danny Brown - Alice in Chains - Antoon - Spinvis - Puscifer - Fontaines D.C. - Josylvio - Wolf Alice - KAYTRANADA - Joost - Animal Collective - Kevin - Zeal & Ardor - Carolina Polachek - Father John Misty
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
De foto series
Dit zou ik echt geweldig vinden:

The Weeknd - The War on Drugs - Dua Lipa
Oscar and the Wolf - Loyle Carner - Frank Ocean - Marc Rebillet - Alt-J - Jordan Rakei - Tom Misch - Alicia Keys - Typhoon - Tamino - Disclosure - Lianne La Havas - Paolo Nutini - Parcels - Half Moon Run - Niklas Paschburg - Khruangbin - Mako Road
Ja, deze is top!!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Misschien ook goede kans dat the XX dit jaar weer eens iets gaat doen met een tour tot gevolg?!
 
  • Geweldig
Waarderingen: StevieU2

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Oké, dat zou voor mij een no go zijn haha. 4-5 namen uit dat hele lijstje zou ik maar willen zien. Sowieso wel héél erg dance-y. En ben niet echt een dansmens.
Haha moet achteraf ook eerlijk bekennen dat ik vrij overijverig was in het aantal electronische namen die er neer heb gezet. Zou voor mij persoonlijk ook helemaal niet handig zijn als ze heel veel namen uit dat lijstje overnemen, want volgens mij ga ik het merendeel van m'n vriendengroep dan het hele weekend maar weinig zien :')
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
The Weeknd - The War on Drugs - Dua Lipa
Oscar and the Wolf - Loyle Carner - Frank Ocean - Marc Rebillet - Alt-J - Jordan Rakei - Tom Misch - Alicia Keys - Typhoon - Tamino - Disclosure - Lianne La Havas - Paolo Nutini - Parcels - Half Moon Run - Niklas Paschburg - Khruangbin - Mako Road

Sorry, in dit lijstje staan minimaal 7 headliners voor Lowlands. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
The Weeknd zal niet op Lowlands staan. Hij gaat zelf in juni/juli touren in stadions in Europa met de After Hours till Dawn tour zoals in de Stade de France in Parijs, Koning Boudewijn in Brussel en de Johan Cruyff Arena. Nog niet officieel aangekondigd maar leaks hier en daar hebben t bewezen. Dat hij hierna 1 maand later nog festivals zal touren lijkt me kleine kans
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Tyler zou wel een fantastisch headliner zijn al zullen veel mensen hem waarschijnlijk al direct afkraken voor ze zijn show überhaupt gezien hebben. Als hij zn ritme blijft volgen de afgelopen paar jaar zal er in de eerste helft van 2023 inderdaad een nieuw album van hem zijn (om het jaar) en hiervan zou hij zeker mee kunnen touren. De show die hij deed in Afas Live in Juni was geweldig, incl vocals en hele stage design. Echt een show zoals t hoort
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en djessnl

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Om dan ook maar vast even een te lang, arbitrair en onrealistisch wensenlijstje te typen:

Disclosure, Deadmau5, Porter Robinson, The War On Drugs, Run The Jewels, Anderson .Paak, Joey Bada$$, Moderat, Bonobo, Lane 8, Chase & Status, The Heavy, Tale of Us, Zero 7, Monolink, Bob Moses, Parcels, Wolf Alice, Tom Misch, Turnstile, Donnie, Sleep Token, Jon Hopkins, Sub Focus, George Fitzgerald, Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Ocean Alley, sleepmakeswaves, Cubicolor, 999999999, Hybrid Minds, Emancipator, Somniac One

Edit: Vergeet toch bijna My Baby erop te zetten.
Joey Badass, Deadmau5, Chase & Status ook heel tof allemaal.

Ik ben echt fan van de karma kebab en de patat stoofvlees
Ik heb die voor het eerst op deze keer, en eerlijk: Beste kebab die ik ooit heb gegeten. Zo fucking goed gekruid, en dan die pickled rode kool en die knoflooksaus, pffffff hou op
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken