Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Vind de hele social media engagement van ze erg tam afgelopen weken
Eens ja. Er is weinig voorpret en het gaat er vrij sober aan toe. LL was heel snel uitverkocht en dan zou je toch wel kunnen bedenken dat veel mensen ernaar uitkijken - zeker na drie jaar -. Ondanks dat het terrein juist weinig veranderingen heeft ondergaan, geeft zo'n filmpje toch alvast wat sfeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi en eva84

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Eens ja. Er is weinig voorpret en het gaat er vrij sober aan toe. LL was heel snel uitverkocht en dan zou je toch wel kunnen bedenken dat veel mensen ernaar uitkijken - zeker na drie jaar -. Ondanks dat het terrein juist weinig veranderingen heeft ondergaan, geeft zo'n filmpje toch alvast wat sfeer.
Helemaal mee eens. Aan de andere kant zijn de mensen zoals wij die op een forum over Lowlands gaan praten denk ik ook niet de doorsnee lowlandsbezoeker. Wij speuren het internet af naar een glimps van een nieuwe tent maar de meeste mensen om mij heen die gaan zijn er veel minder mee bezig. Ik ga met mijn nieuwe vriendin en die wordt af en toe helemaal gek van me omdat ik het al weken nergens anders meer over heb. En een andere vriend appte ik en die had sinds gisteren dat de voorpret een beetje begon.

We hebben nu in ieder geval instagifjes van lowlands of zoiets..
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Helemaal mee eens. Aan de andere kant zijn de mensen zoals wij die op een forum over Lowlands gaan praten denk ik ook niet de doorsnee lowlandsbezoeker. Wij speuren het internet af naar een glimps van een nieuwe tent maar de meeste mensen om mij heen die gaan zijn er veel minder mee bezig. Ik ga met mijn nieuwe vriendin en die wordt af en toe helemaal gek van me omdat ik het al weken nergens anders meer over heb. En een andere vriend appte ik en die had sinds gisteren dat de voorpret een beetje begon.

We hebben nu in ieder geval instagifjes van lowlands of zoiets..
Herkenbaar :giggle:
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Helemaal mee eens. Aan de andere kant zijn de mensen zoals wij die op een forum over Lowlands gaan praten denk ik ook niet de doorsnee lowlandsbezoeker. Wij speuren het internet af naar een glimps van een nieuwe tent maar de meeste mensen om mij heen die gaan zijn er veel minder mee bezig. Ik ga met mijn nieuwe vriendin en die wordt af en toe helemaal gek van me omdat ik het al weken nergens anders meer over heb. En een andere vriend appte ik en die had sinds gisteren dat de voorpret een beetje begon.

We hebben nu in ieder geval instagifjes van lowlands of zoiets..
Maar juist de groep mensen die niet zo heel erg betrokken zijn bij het festival maak je nu warm. Andere evenementen doen ook zat vaak dingen om mensen alvast in de stemming te brengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en JazzyJazz

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Echt? Ik wil geen protest van wie dan ook op de camping noch terrein...vind dat ze hier een rare keuze maken als LL. Organiseer dan een een discussie in een tent met boeren en wetenschappers ofzo..
Ben benieuwd waar ze komen te staan🙈
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik zie niks over sterke drank in het regelement. Raar. Of mis ik iets? Vroeger was het ''je mag x liter alcohol/drank mee met een max percentage van Y''

Prima hoor, je hoort mij niet klagen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zie niks over sterke drank in het regelement. Raar. Of mis ik iets? Vroeger was het ''je mag x liter alcohol/drank mee met een max percentage van Y''

Prima hoor, je hoort mij niet klagen.
Dit is wel toegestaan op de camping:
Blik, wegwerpbarbecues voor eenmalig gebruik, hamers voor tentharingen, bestek, zakmes, een bluetoothspeaker voor je telefoon, foto-/videoapparatuur zonder verwisselbare lens, vlaggen, vlaggenstokken, maximaal 8 liter vloeistoffen (niet in glas).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Ik zie niks over sterke drank in het regelement. Raar. Of mis ik iets? Vroeger was het ''je mag x liter alcohol/drank mee met een max percentage van Y''

Prima hoor, je hoort mij niet klagen.
Hoe gaan ze je mixdrankje controleren op %? Slokkie nemen? Alle beveiligers straalbezopen nadat ze mijn tas hebben gecontroleerd.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528

Omdat we dit jaar voor alles veel meer hebben moeten betalen is onze bedrijfsvoering minder gezond dan we hadden gehoopt na twee jaar pandemie. Daarom verwacht ik dat we in 2023 toch weer een stevige prijsverhoging moeten doorvoeren, zeker als de prijzen niet dalen.”
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks en StevieU2

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Dit is wel toegestaan op de camping:
Blik, wegwerpbarbecues voor eenmalig gebruik, hamers voor tentharingen, bestek, zakmes, een bluetoothspeaker voor je telefoon, foto-/videoapparatuur zonder verwisselbare lens, vlaggen, vlaggenstokken, maximaal 8 liter vloeistoffen (niet in glas).
Hoe gaan ze je mixdrankje controleren op %? Slokkie nemen? Alle beveiligers straalbezopen nadat ze mijn tas hebben gecontroleerd.
Top, dan heb ik iets om aan te halen als ze die anderhalve liter vodka vinden hahahah.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Echt? Ik wil geen protest van wie dan ook op de camping noch terrein...vind dat ze hier een rare keuze maken als LL. Organiseer dan een een discussie in een tent met boeren en wetenschappers ofzo..
Ben benieuwd waar ze komen te staan🙈
Zo'n soortgelijk artikel was er ook van de Gelderlander of Omroep Gelderland rondom de Zwarte Cross. Iets dat natuurlijk nog zelfs meer een boerenfeestje is. De organisatie nam een onpartijdige plek in. Denk dat ze diezelfde tactiek volgen allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Zullen we nog eens een Festileaks meet-up plannen inclusief kekke groepspicca?

Twee suggesties:
  • (y) Vrijdag om 14:30 (na Wet Leg). Of:
  • 🔥 Zaterdag om 15:15 (na Goldband, voor Weval).
Wat komt beter uit? Reageer je keuze met een emoji op deze post, als het je leuk lijkt aan te haken.

Qua locatie dan ergens in de buurt van de Heineken. Bijv bij de Terraza van Nespresso: https://lowlands.nl/nieuws/2022/08/05/la-terraza-van-nespresso/
 

knalkipp

Playlistbediener
27 feb 2019
5
4
Hoe gaan ze je mixdrankje controleren op %? Slokkie nemen? Alle beveiligers straalbezopen nadat ze mijn tas hebben gecontroleerd.
Als jij 8 liter sterk meeneemt is dat geen probleem. zolang je het maar bij 8 liter houd.
Wordt het 12 dan kan je misschien wat gaan inleveren, mits je er uit gepikt wordt.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Ik zie niks over sterke drank in het regelement. Raar. Of mis ik iets? Vroeger was het ''je mag x liter alcohol/drank mee met een max percentage van Y''

Prima hoor, je hoort mij niet klagen.
Dit is een regel bij Paaspop. Niet sterker dan 15% dacht ik..

Bij lowlands heb ik dat nog nooit gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

Gebruikers die dit onderwerp bekijken