Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Nu op de terugweg van een dag Loveland met 30 graden waar iedereen de hele dag met de schaduw meebewoog. Kom maar door met die 23 graden, briesje en desnoods een dansje in de regen (die je makkelijk kan ontwijken natuurlijk). Ik kan alweer dagen niet meer slapen door de vorfreude
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Weet niet of het al genoemd was, maar inmiddels al meer dan 300 tickets op TicketSwap. Echt geen pijl op te trekken met de festivals dit jaar. Ik dacht dat LL we echt stijf uitverkocht zou blijven, ook bij TicketSwap.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Weet niet of het al genoemd was, maar inmiddels al meer dan 300 tickets op TicketSwap. Echt geen pijl op te trekken met de festivals dit jaar. Ik dacht dat LL we echt stijf uitverkocht zou blijven, ook bij TicketSwap.
Dat had ik eerlijk gezegd ook gedacht. Dat de knaldrang zo hoog zou zijn na al die afgelaste jaren dat niemand zich laat stoppen door wat regen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Nu op de terugweg van een dag Loveland met 30 graden waar iedereen de hele dag met de schaduw meebewoog. Kom maar door met die 23 graden, briesje en desnoods een dansje in de regen (die je makkelijk kan ontwijken natuurlijk). Ik kan alweer dagen niet meer slapen door de vorfreude
Op dit moment zijn de voorspellingen een natte tent opzetten maar verder droog. Ik vind het prima.

 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Misschien is het ook een beetje een zichzelf versterkend effect? Dat er mensen zijn die sowieso al twijfelden maar dachten dat ze uiteindelijk hun kaartje toch nog wel met winst konden doorverkopen, en nu in de stress schieten omdat er ineens meerdere kaartjes beschikbaar komen.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Ticketswap tickets gaan ook weer uitverkopen hoor, mensen die nu nog willen kopen houden het beetje in de gaten en hopen nog goedkoper uit te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ticketswap tickets gaan ook weer uitverkopen hoor, mensen die nu nog willen kopen houden het beetje in de gaten en hopen nog goedkoper uit te komen.
Denk het niet. Helemaal met de voorspellingen die met de dag een tikkeltje slechter worden.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Denk het niet. Helemaal met de voorspellingen die met de dag een tikkeltje slechter worden.
Was in 2019 ook zo, zaterdagochtend waren toch alle kaartjes op. Wel fijn voor de mensen die toch nog heel graag willen, die optie heb je.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Misschien is het ook een beetje een zichzelf versterkend effect? Dat er mensen zijn die sowieso al twijfelden maar dachten dat ze uiteindelijk hun kaartje toch nog wel met winst konden doorverkopen, en nu in de stress schieten omdat er ineens meerdere kaartjes beschikbaar komen.
Zou idd kunnen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Alweer ruim twee jaar geleden maar we moeten niet vergeten dat Lowlands binnen 1 dag uitverkocht. Toen die waarschuwingen binnen kwamen en tickets heel snel gingen zijn er mensen die voor de zekerheid nog 1 of meerdere kaarten hebben gekocht.

Die raak je normaal gesproken binnen de groep ook kwijt. Nu met minder dan een week te gaan is duidelijk wie kaarten heeft en is voorzien en worden overgebleven kaarten op de resale en swap gezet.

Dat is vooral wat we zien, heeft minder met de weerberichten te maken denk ik. Was bij Wildeburg ook zo. En eigenlijk bij alle uitverkochte meerdaagse festivals de laatste jaren: kaartjes zijn vanaf het laatste weekend tot een paar dagen voor aanvang van het evenement steeds goed beschikbaar geweest.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Zou idd kunnen.
Dat denk ik ook. Je weet sowieso dat het weer in NL onvoorspelbaar is, dus om daarom je kaartje te verkopen 🤷🏼‍♂️

En als je het dan verkoopt, dan doe je dat toch voor de prijs waarvoor je het gekocht hebt als het weer de reden is.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Wat nemen jullie eigenlijk allemaal zelf mee qua eten? Ik zit te denken aan blikken knakworst met van die extra lang houdbare bolletjes als ontbijt en een zak krentenbollen als aanvulling. Ik heb ook wel eens eierkoeken meegenomen, maar vaak eet ik die uiteindelijk toch niet op.

Hebben jullie nog goede tips en tricks voor het eten buiten het festivalterrein? Ik wil deze editie wat meer besparen op muntjes, aangezien zowel de muntprijs als ticketprijs omhoog is gegaan.
helemaal nx. enkel sterke drank in hale literflesjes
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Alweer ruim twee jaar geleden maar we moeten niet vergeten dat Lowlands binnen 1 dag uitverkocht. Toen die waarschuwingen binnen kwamen en tickets heel snel gingen zijn er mensen die voor de zekerheid nog 1 of meerdere kaarten hebben gekocht.

Die raak je normaal gesproken binnen de groep ook kwijt. Nu met minder dan een week te gaan is duidelijk wie kaarten heeft en is voorzien en worden overgebleven kaarten op de resale en swap gezet.

Dat is vooral wat we zien, heeft minder met de weerberichten te maken denk ik. Was bij Wildeburg ook zo. En eigenlijk bij alle uitverkochte meerdaagse festivals de laatste jaren: kaartjes zijn vanaf het laatste weekend tot een paar dagen voor aanvang van het evenement steeds goed beschikbaar geweest.
Ook rekening houdend met dat er bij LL geen dagtickets zijn maakt het voor een twijfelende bezoeker denk makkelijker om toch uiteindelijk af te haken. Zeker ook gezien de kosten (~100 p/dag)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Ook rekening houdend met dat er bij LL geen dagtickets zijn maakt het voor een twijfelende bezoeker denk makkelijker om toch uiteindelijk af te haken. Zeker ook gezien de kosten (~100 p/dag)
Heb je denk ik wel een puntje. Dat het allemaal wel heel erg prijzig wordt alles bij elkaar. Denk inderdaad dat er vast mensen zijn die het allemaal niet meer kunnen behappen. En dan toch makkelijker hun kaart weg doen met misschien wel heel veel tegenzin. We gaan het zien met hoevelen we zijn. Zal toch weer vol zijn denk ik toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken