Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477

Ik ben de India! 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Wat nemen jullie eigenlijk allemaal zelf mee qua eten? Ik zit te denken aan blikken knakworst met van die extra lang houdbare bolletjes als ontbijt en een zak krentenbollen als aanvulling. Ik heb ook wel eens eierkoeken meegenomen, maar vaak eet ik die uiteindelijk toch niet op.

Hebben jullie nog goede tips en tricks voor het eten buiten het festivalterrein? Ik wil deze editie wat meer besparen op muntjes, aangezien zowel de muntprijs als ticketprijs omhoog is gegaan.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Wat nemen jullie eigenlijk allemaal zelf mee qua eten? Ik zit te denken aan blikken knakworst met van die extra lang houdbare bolletjes als ontbijt en een zak krentenbollen als aanvulling. Ik heb ook wel eens eierkoeken meegenomen, maar vaak eet ik die uiteindelijk toch niet op.

Hebben jullie nog goede tips en tricks voor het eten buiten het festivalterrein? Ik wil deze editie wat meer besparen op muntjes, aangezien zowel de muntprijs als ticketprijs omhoog is gegaan.
Ik las ergens van die Breakers in de diepvries knikkeren en die dan gebruiken als koel elementen. Voor in elk geval donderdag en vrijdag en dan zijn ze weer ontdooit en eetbaar. Gaan we dit jaar proberen!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik las ergens van die Breakers in de diepvries knikkeren en die dan gebruiken als koel elementen. Voor in elk geval donderdag en vrijdag en dan zijn ze weer ontdooit en eetbaar. Gaan we dit jaar proberen!
Oh wat goed! Die breakers zijn ook nog eens ideaal katerontbijtje, squirt je zo je mondje in. Die gaan we eens proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: AudioWout en eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Wij hebben een gozer in de groep die elke ochtend het ontbijt staat te bouwen. Knakworsten, eieren met spek, zakjes noodles! Heerlijk!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik las ergens van die Breakers in de diepvries knikkeren en die dan gebruiken als koel elementen. Voor in elk geval donderdag en vrijdag en dan zijn ze weer ontdooit en eetbaar. Gaan we dit jaar proberen!
Exact dit en dan de proteïne rijke versies. Zijn zelf maandagochtend nog wel te eten. Ik neem een zwikkie ham kaas croissants mee in apart verpakte zakjes per twee. Iedere dag verse broodjes..of toch bijna 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Vroeger nam ik 1 sixpack bier, 1 pak bar le duc mee en een pak Snickers.

I travel light…..

Sorry schandalig, de rest koop ik daar wel
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Krentebrood, Sultana hartig tomaat/kaas, chocolademelk, sinaasappelsap, cup-a-soup pittige tomaat en dan nog een stout bier van minimaal 13,5% alcohol.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Wat nemen jullie eigenlijk allemaal zelf mee qua eten? Ik zit te denken aan blikken knakworst met van die extra lang houdbare bolletjes als ontbijt en een zak krentenbollen als aanvulling. Ik heb ook wel eens eierkoeken meegenomen, maar vaak eet ik die uiteindelijk toch niet op.

Hebben jullie nog goede tips en tricks voor het eten buiten het festivalterrein? Ik wil deze editie wat meer besparen op muntjes, aangezien zowel de muntprijs als ticketprijs omhoog is gegaan.

Krentenbollen, mandarijnen en wanneer iemand een gaspitje meeneemt zoals dit jaar ook nog knakworsten en een french press voor koffie.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
De vraag was hoe kan ik bezuinigingen op muntjes 😂
Oeps, sorry dat was ik even vergeten. Gaat inderdaad wel een ding worden die muntinflatie, maar ik heb ook geen idee of bezuinigen tijdens een festival gaat werken. Dan maar in het dagelijks leven ergens op bezuinigen om komend weekend maximaal te gaan. Dat ga ik maar doen denk ik. Dus dat is mijn tip. Je leeft maar 1 x en je weet maar nooit of er volgend jaar weer een LL is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken