Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Joris wrote:

mgbss wrote:
Ik heb trouwens wel enorm veel zin in een lekker bandje erbij. Iets in de trant van Boy Azooga (weet niet of ze al ergens in NL zijn aangekondigd?)


FIDLAR staat op Pukkelpop. Kom maar door naar Lowlands hoor.

Euhm Fidlar staat niet op Pukkelpop?

Mmm excuus. Dacht dat ik dat had gezien op hun tour pagina. Maar ze staan wel op R&L dus nog steeds een kanshebber (hoop ik :) )
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Ik merk met de aankondigingen dat er een negatieve tendens op social media is. Vooral FB en Insta lees ik veel kritiek over de namen. Wat dat betreft is het aankondigen van één naam per dag misschien niet altijd het handigste.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ja, ik zie het ook veelvuldig voorbij komen. Lowlands is nou eenaal geen Pinkpop, haha. Ik zie ook veel 18-jarige die zeuren om bekende technonamen...
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik vind het een leuke manier van namen aankondigen, maar ik vind de verdeling van grote tot kleine namen gewoon niet zo goed verspreid. Ze begonnen keihard en dan gaan mensen een verwachtingspatroon creeren, wat vervolgens weer de grond in geboord wordt, omdat er alleen maar kleine namen aangekondigd worden. Dus ik kan het wel enigszins begrijpen, maar we moeten ook realistisch blijven :')
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Dan is het juist een heel goed idee om deze week eens te knallen! Dan mogen ze de weken erop weer de wat kleinere namen bekend maken :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
En daar was Modeselektor al. Ene kant jammer want dit was eigenlijk wel een zekerheidje, aan de andere kant; prima naam. :)
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Wow staan inderdaad erg hoog, misschien dat ze dan echt voor een afsluitende dance naam gaan na de headliner op vrijdag en zaterdag?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Zo, die staan wel erg hoog op het affiche of niet?

Hahaha ja die staan behoorlijk hoog voor een Paradiso act. Boven The National nog. Ben benieuwd naar hun timeslot. Die zullen de bravo afsluiten op vrijdag/zaterdag om de nacht in te luiden denk ik? Zeker nu ze langer door mogen. Kan je na Modeselektor nog een beukact er tegen aan gooien.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Zou mij niets verbazen als ze de Alpha gaan doen richting nacht (geen idee hoe goed hun nieuwe live-show is).
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Niet dat ik het erg vind hoor, vond Moderat 2 jaar geleden ook geweldig, had ze alleen wat lager verwacht
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Zou mij niets verbazen als ze de Alpha gaan doen richting nacht (geen idee hoe goed hun nieuwe live-show is).

Reacties liepen uit een na Paradiso. Zag op Facebook wat ontevreden reacties want de show was niet 'samenhangend genoeg', vond het zelf wel heel erg vet en lekker beuken. Maar de show is zeker niet zo mooi in elkaar gezet als een Moderat show.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Joris wrote:

Rudy190 wrote:
Zo, die staan wel erg hoog op het affiche of niet?


Hahaha ja die staan behoorlijk hoog voor een Paradiso act. Boven The National nog.

Dat is volgens mij gewoon de alfabetische volgorde (maar dan wel in het rijtje van de grotere namen)
1f609.svg

Ohja, maar nog steeds zelfde grootte als Anderson Paak en the National wat toch bewezen headliners zijn op andere festivals.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Oh ze zijn nu naar beneden verplaatst. Nu staan ze op een logischere plek als je het mij vraagt
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Leuke naam hoor, en met dat nieuwe album wel een beetje relevant. Al blijft het toch een cliche boeking als we toch kritische moeten blijven ;).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ik vind Apparat een stuk spannender eigenlijk, zeker met het nieuwe album.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Ik vind Apparat een stuk spannender eigenlijk, zeker met het nieuwe album.

Idd, beetje jammer dat ie op Eilan staat dan. Al zou hij natuurlijk altijd ook nog naar Lowlands kunnen komen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken