Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Hoezo ? “Weer nx”?

Lowlands heeft ieder jaar dit doort namen en door ze op deze manier te onthullen is er ook voor deze kleine namen wat aandacht.
Op 3fm was een intervieuw waarin dit verteld werd.
Ze gaan hier nog weken mee door.
Nja het is gewoon een slappe lullen week geweest. Dat mag toch ook gezegd worden?

Een matige dj die je al in heel het land kan zien. Dan een goedkope Mumford & Sons ripoff. Een erg flauwe Nederlandse rapper zonder een scherp randje. Een ok pop act maar niet meer dan dit. En vandaag een erg flauwe R&B act waar je weinig mee kan. Gewoon een zwakke week.

Een matige dj die je al in heel het land kan zien. Dan een goedkope Mumford & Sons ripoff. Een erg flauwe Nederlandse rapper zonder een scherp randje. Een ok pop act maar niet meer dan dit. En vandaag een erg flauwe R&B act waar je weinig mee kan. Gewoon een zwakke week.

Dit blijft een mening he, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet ;-) Er zijn vast ook mensen die er compleet anders tegenaan kijken.

Indiaantje89 wrote:

Dit blijft een mening he, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet
1f609.svg
Er zijn vast ook mensen die er compleet anders tegenaan kijken.
Uh.. dat kan? Maar dan mag ik het toch nog steeds een slechte week vinden? Zeker als je ziet wat voor moois Pukkelpop er nog even uit heeft gegooid gister..

Kesselman wrote:
Hoezo ? “Weer nx”?

Lowlands heeft ieder jaar dit doort namen en door ze op deze manier te onthullen is er ook voor deze kleine namen wat aandacht.

Nja het is gewoon een slappe lullen week geweest. Dat mag toch ook gezegd worden?

Kan me hier wel in vinden, al vind ik Girl In Red nog wel prima.
Als ik dan kijk welke drie namen er deze week zijn gecancelled én welke namen Pukkelpop eruit heeft gegooid, word ik ook niet heel gelukkig.

Wat een week met aankondigingen! Ben, denk ik, echt een van de weinige, maar nu Tirzah er bij is kan mijn geluk niet op. Leuke toevoeging, gaan volgen sinds Guess Who vorig jaar. Echt toffe muziek, lekkere flow. Dit zijn voor mij namen waarvoor ik deels naar Lowlands ga (niet qua genre, maar qua ontdekken van iets tofs, relevantheid en waarschijnlijke tent: Lima, X-Ray)

Indiaantje89 wrote:

Kesselman wrote:
Hoezo ? “Weer nx”?

Kan me hier wel in vinden, al vind ik Girl In Red nog wel prima.
Als ik dan kijk welke drie namen er deze week zijn gecancelled én welke namen Pukkelpop eruit heeft gegooid, word ik ook niet heel gelukkig.

Ik vind het ook niet top deze week. Hopelijk het weekend nog wat moois voor mij. Ik snap de strategie wel en dat zorgt er wel voor dat ik even ga luisteren. Bij een normale drop namen luister je toch vaak de namen die je bekend in de oren klinken of waarvan de omschrijving je aanspreekt.

Ik heb trouwens wel enorm veel zin in een lekker bandje erbij. Iets in de trant van Boy Azooga (weet niet of ze al ergens in NL zijn aangekondigd?)

Ik heb trouwens wel enorm veel zin in een lekker bandje erbij. Iets in de trant van Boy Azooga (weet niet of ze al ergens in NL zijn aangekondigd?)

FIDLAR staat op Pukkelpop. Kom maar door naar Lowlands hoor.

Benjamin wrote:

Indiaantje89 wrote:

Dit blijft een mening he, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet
1f609.svg
Er zijn vast ook mensen die er compleet anders tegenaan kijken.

Uh.. dat kan? Maar dan mag ik het toch nog steeds een slechte week vinden? Zeker als je ziet wat voor moois Pukkelpop er nog even uit heeft gegooid gister..

Ik werd persoonlijk totaal niet warm van die Pukkelpop namen, zo heeft ieder z'n ding toch :')

Heel graag johnny marr boeken. Met de hoeveelheid smiths nummer die hij doet, kan het niet anders dan dat het genieten wordt.

Ik hoop dat ze Dominic Fike boeken. Begint momenteel de aandacht te krijgen die (imo) z'n muziek verdiend. Brockhampton heeft gister ook weer voor het eerst sinds 6 maanden een video geupload op hun youtube; met een introductie van hem. Het nummer 3 nights wat daaronder staat is echt heerlijk! Zou een leuke boeking zijn, zie het alleen niet zo gauw gebeuren.

Ik hoop dat ze Dominic Fike boeken. Begint momenteel de aandacht te krijgen die (imo) z’n muziek verdiend. Brockhampton heeft gister ook weer voor het eerst sinds 6 maanden een video geupload op hun youtube; met een introductie van hem. Het nummer 3 nights wat daaronder staat is echt heerlijk! Zou een leuke boeking zijn, zie het alleen niet zo gauw gebeuren.

Hele fijne EP die hij vorig heeft gedropt, alleen wel maar 6 nummers, dus helaas denk ik dat we hem pas over minimaal een jaar op de Nederlandse festivals mogen verwachten, maar we gaan het zien

nitotheno wrote:
Ik hoop dat ze Dominic Fike boeken. Begint momenteel de aandacht te krijgen die (imo) z’n muziek verdiend. Brockhampton heeft gister ook weer voor het eerst sinds 6 maanden een video geupload op hun youtube; met een introductie van hem. Het nummer 3 nights wat daaronder staat is echt heerlijk! Zou een leuke boeking zijn, zie het alleen niet zo gauw gebeuren.

Hele fijne EP die hij vorig heeft gedropt, alleen wel maar 6 nummers, dus helaas denk ik dat we hem pas over minimaal een jaar op de Nederlandse festivals mogen verwachten, maar we gaan het zien

Ja daarom verwacht ik hem dus nog niet. Maarja hij krijgt nu al de aandacht van artiesten als Billie Eilish, Brockhampton, Diplo, DJ Khaled, Khalid en nog meer dus ik verwacht wel dat hij snel een stuk groter gaat worden.

The Black Keys hebben Woodstock op 16 augustus afgezegd omdat het niet uitkomt in hun agenda... :wink:

Ik ben echt heel erg blij met Sango ! 2x live gezien en echt steengoed, de volgende vraag die opreist is of Xavier Omar er ook bij is... :-D

Users who are viewing this thread