Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Compact Disc Dummies is inderdaad geweldig, die moeten ook zo laat mogelijk ergens staan.

Gossip een keer op Werchter gezien. Was zoon leuk energiek optreden! Was echt tof!

Rode draad bij alle verhalen is dat iedereen te vroeg piekt op de donderdagavond.... ?
Heel herkenbaar bij iedereen, het gevoel van, we mogen weer en dan er gelijk maximaal in rammen. Heerlijk dat primitieve.
Ik heb het ooit meegemaakt dat ik iemand mee had die voor het eerst mee was naar LL. De donderdag helemaal naar de kloten van de drank. De vrijdag was echt een gevecht de hele dag door voor ons allemaal, zo brak. Op zaterdag ging het gelukkig weer wat beter met iedereen, zegt die gozer, goh je kan vanaf hier Walibi zien..... hoezo brak ?

Ik verwacht niets meer elke dag, dan kan het alleen maar meevallen. Sinds Clairo niets boeiends meer voor mij geweest en we weten allemaal hoe dat afgelopen is ?

Ik vind het enigszins jammer dat ze begonnen met 3 vrij grote namen. Had het zelf onderverdeeld in elke week 1 grote naam, 2 middelgrote, 4 kleine, of zoiets.

Vandaag weer eens een wat grotere naam voor de afwisseling?
Ik zag net dat The Strokes weer wat bekend maakte voor in Juli (Open'er)

Dan begint mijn hartje ook weer even sneller te kloppen, alleen dan zeggen mijn hersenen toch weer "ain't gonna happen".

The Strokes zouden het affiche helemaal af maken wat mij betreft. Maar inderdaad: dat wordt 'm vast niet.

Jarvis Cocker mag van mij ook langs komen, ik denk dat dat ook wel een mid-grote naam is.

Hmm, Tirzah.. Heeft vorig jaar een aardig album uitgebracht, maar niet helemaal mijn kopje thee..

Ik moet zeggen nu ik het heb geluisterd; het klinkt toch best aardig. Maar wel echt iets wat ik ga vergeten. De beats flowen een beetje zoals bij Little Simz

Ik hoop dat ze een dezer dagen nog met Jon Bellion komen, kan helaas niet bij zijn concert zijn in september :(

Tirzah,
Mooie naam, maar vind het allemaal wat zoetsappig deze week :-)
Maar maakt niet uit, wacht gewoon weer rustig af :-)

Hoezo ? "Weer nx"?

Lowlands heeft ieder jaar dit doort namen en door ze op deze manier te onthullen is er ook voor deze kleine namen wat aandacht.
Op 3fm was een intervieuw waarin dit verteld werd.
Ze gaan hier nog weken mee door.

Users who are viewing this thread