Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Hoop vooral om een commercieel "bandje" zodat ik de zeurders uit mijn whatsapp groep even niet hoor klagen :P.

nitotheno wrote:
Desperados is m’n go-to drankje. Heeeeerlijk in het zonnetje
2764.svg

Maar dat moet je niet een hele nacht “zuipen” kan ik je uit ervaring vertellen..

Ook geen hele vrijdagochtend, kan ik hieraan toevoegen. Van dat spul word je echt stuiterzat, want het drinkt weg als limonade....

Was Girl in Red al bekend gemaakt? Want die staat er nu tussen.
Nevermind: de naam van vandaag volgens twitter.

zojuist inderdaad girl in red bekendgemaakt, zal wel clairo vervanger zijn, goed die moest er toch nog aan komen

Ik ken girl in red niet echt, maar ik zie toch dat het in een van mijn afspeellijsten is beland omdat ik de muziek tof vond. Toch maar even verder checken dus ;)

Dit gaat zo'n heerlijke Lima-act worden. Beetje de spot van Jade Bird vorig jaar, denk ik. Wel (voor mij) een goede week zo met IAMDDB, Tamino en Girl in Red.

Ik ken GIRL IN RED niet . Heb het even snel geluisterd en klinkt op zich wel oké , Maar mij iets te zoetsappig en niet echt mijn ding. Ook helemaal niet erg want er is toch al teveel wat ik tof vind.

nitotheno wrote:
Desperados is m’n go-to drankje. Heeeeerlijk in het zonnetje
2764.svg

Maar dat moet je niet een hele nacht “zuipen” kan ik je uit ervaring vertellen..

's Nachts ga ik meestal over op sterke drank die we mee hebben genomen.. maar dat valt ook niet altijd heel goed ?

Wel een leuke naam, als ik niks anders heb te doen ga ik wel even kijken. Die kans is alleen niet zo groot, er staat al zoveel moois dat ik denk dat ik het hele weekend heen en weer aan het rennen ben.

Ik vind het maar een matig weekje (Tamino reken ik bij vorige week).

De Sluwe Vos = cliché boeking
Bear's Den = Ok kan ik nog mee leven, maar sla ik ook over waarschijnlijk
Ares = zeer matige hip hop
Girl In Red = Niet mijn ding

Girl In Red, nooit van gehoord en denk dat ik het ook aan me voorbij laat gaan. Hopen op nog eens een klapper de komende dagen :)
Ik besef dat het qua hiphop misschien al wat veel is, maar ik opper nog Zwangere Guy, Brusselse rapper (ook onderdeel van Stikstof) die een puik album heeft afgeleverd! Zie ik wel in de X-Ray staan.

Ik besef dat het qua hiphop misschien al wat veel is, maar ik opper nog Zwangere Guy, Brusselse rapper (ook onderdeel van Stikstof) die een puik album heeft afgeleverd! Zie ik wel in de X-Ray staan.

Mag wat mij betreft Stikstof ook mee komen :-)

Compact Disk Dummies erbij voor Pukkelpop, als die op Lowlands komen word ik gek. Zijn live echt waanzinnig goed.

Er komt op 21 juni een nieuw Hot Chip album aan. Ze staan weliswaar op ITGWO, maar ik zou het echt heel raar vinden als ze niet op Lowlands staan met nieuw materiaal.

Users who are viewing this thread