Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Bij mij is het om 8 uur ’s ochtends wakker worden, de eerste blikken pils open trekken en zodra de eerste band begint het terrein op. Vaak heb ik zo’n druk schema dat ik om twee uur ’s nachts ook echt kapot ben. Om drie uur slapen en hopen op vijf uur slaap pakken. Echter lukt dit meestal niet (zie: Armadillo). Na Lowlands heb ik altijd het gevoel alsof ik weer zo’n terug-in-de-maatschappij-traject moet volgen.

Als ik om 8u 's ochtends al in het bier hang, dan zal ik na 3 dagen ook de brakste persoon ter wereld zijn. ;-)

Dennis1808 wrote:
Bij mij is het om 8 uur ’s ochtends wakker worden, de eerste blikken pils open trekken en zodra de eerste band begint het terrein op. Vaak heb ik zo’n druk schema dat ik om twee uur ’s nachts ook echt kapot ben. Om drie uur slapen en hopen op vijf uur slaap pakken. Echter lukt dit meestal niet (zie: Armadillo). Na Lowlands heb ik altijd het gevoel alsof ik weer zo’n terug-in-de-maatschappij-traject moet volgen.

Als ik om 8u ’s ochtends al in het bier hang, dan zal ik na 3 dagen ook de brakste persoon ter wereld zijn.
1f609.svg
Weet je hoe geweldig dat is... vroeg op het terrein zijn wanneer het echt rustig is. De zon al op je bol, krantje erbij en lekker biertje erbij... Heerlijk. Ik drink ook niet bijzonder veel overdag... want dan ben ik te druk met lopen en bands kijken.

Donderdag is altijd wel een "zuip" avond hier..

mattman wrote:

Dennis1808 wrote:

Als ik om 8u ’s ochtends al in het bier hang, dan zal ik na 3 dagen ook de brakste persoon ter wereld zijn.
1f609.svg

Weet je hoe geweldig dat is… vroeg op het terrein zijn wanneer het echt rustig is. De zon al op je bol, krantje erbij en lekker biertje erbij… Heerlijk. Ik drink ook niet bijzonder veel overdag… want dan ben ik te druk met lopen en bands kijken.

Donderdag is altijd wel een “zuip” avond hier..

Ik denk dat we nog redelijk hetzelfde patroon volgen. Ook rond de 30? :-)

Donderdag was voor mij de avond waarop ik het hardst riep dat ik niet teveel wilde drinken en mijn energie wilde sparen. Drie uur later stond ik in de Bravo met m'n pak wijn met tap aan iedereen wijn uit te delen met m'n dronken hoofd. Vrijdag was katerdag.

Ja, donderdag gaat bij mij ook altijd heel snel. Die smaken ook het lekkerst. Al is een lauwe heineken op maandagmorgen ook nog wel te pruimen.

mattman wrote:

Dennis1808 wrote:

1f609.svg

Weet je hoe geweldig dat is… vroeg op het terrein zijn wanneer het echt rustig is. De zon al op je bol, krantje erbij en lekker biertje erbij… Heerlijk. Ik drink ook niet bijzonder veel overdag… want dan ben ik te druk met lopen en bands kijken.

Precies dit! Die eerste paar uren op het festivalterrein vind ik heerlijk, ben er zelf ook altijd vroeg bij. De eerste paar biertjes rustig opdrinken in de zon, nog alle ruimte om de optredens te zien. Ff goed eten en op een schone WC zitten. Heb dan wel altijd rond 5 a 6 uur een dipje en lig dan te tukken op een matje maar trek het daarna zonder probleem weer door tot 2.00 uur 's nachts. Veel later maak ik het meestal niet.

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Dennis1808 wrote:

1f609.svg

Ik denk dat we nog redelijk hetzelfde patroon volgen. Ook rond de 30?
1f642.svg
29 (Volgende week 30, maar daar denk ik liever niet aan).

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Dennis1808 wrote:

1f609.svg

Ik denk dat we nog redelijk hetzelfde patroon volgen. Ook rond de 30?
1f642.svg

29 (Volgende week 30, maar daar denk ik liever niet aan).

30 in september...

Donderdag is altijd hetzelfde riedeltje ja. 'Ja jongens dit jaar ga ik echt rustig doen vanavond' en dat terwijl ik in de auto (is wel ff een stukje rijden vanuit Limburg) al bijna een sixpackie opheb. Maar ach, het hoort erbij. Op zondag ben ik vaak geen drol meer waard, maar ook met maar twee uurtjes slaap wil ik vroeg het terrein op zijn. Die dip sla ik me meestal wel doorheen!

Ach gelukkig zijn de rijen bij de camping niet meer zo lang. Heb wel eens edities gehad dat ik er in de rij al genoeg achter de kiezen had.

Ach gelukkig zijn de rijen bij de camping niet meer zo lang. Heb wel eens edities gehad dat ik er in de rij al genoeg achter de kiezen had.

Ja, en dan is het moment daar dat je moet aftappen. Heel kut.

Ik kom vooral voor het dag programma. Daar zie ik echt zoveel mogelijk! Dan in de avond tot een uurtje of 2, dat komt ook omdat ik het vooral vrijdag in de nacht veel te druk vind overal. Dan meestal bij de tent nog tot een uurtje of 3 aan de afzakkertjes en dan van 3 tot 9/10 slapen. En de donderdag gaat altijd mis. Wij trekken het eerst biertje open op de dijk, dan aan de flesjes Corona in de rij en dan een koeltas bier leegdrinken. En dan moet je nog het terrein op. Ik doe bijna elke lowlands donderdag wel een klein spuugje Haha.

Ik had vorig jaar in de nachten van vrijdag tot maandag totaal 8 uur slaap (4+3+1). Meestal rond 6 uur terug bij de tent, maar had gewoon moeite met slapen. Had ik normaal nooit, maar was dan ook mijn eerste Lowlands als vader, dus denk dat mijn biologische klok gewoon helemaal in de war was. Had verder trouwens bijna nergens last van, ondanks dat we gewoon begin van de middag tot eind bier bleven drinken. Veel water en af en toe cola was hierbij het wondermiddel. De klap kwam bij mij een paar dagen na Lowlands.

Al wat verder op leeftijd dan de meeste hier, ik herken alle patronen hier beschreven. Tegenwoordig blijf ik meestal van de alcohol af omdat daar altijd een dip na volgt, soms sneller dan me lief is. Ik hou het op andere stimuli langer uit en daar hoeft alleen maar water bij ;)

Afgelopen jaar was ik na Brockhampton op de vrijdag echt al helemaal gesloopt. Die moshpit had me een beetje genakt ? Stond op de zondagnacht bij San holo echt helemaal kapot te gaan haha, maar hoort er allemaal bij toch :')

Donderdag gaat altijd het grootste deel van de biervoorraad al doorheen.

Wij sluiten de bravo meestal net niet al maar zijn pas rond een uur of 5 op het terrein. Altijd genoegs leuks te zien maar na een paar uur drinken lukt het ons nooit om ook maar enige vorm van moeite te doen de eerste leuke acts te checken. Afgelopen jaar elke avond van 4 tot 11 als een roosje geslapen. Nog nooit zo'n soepele Lowlands gehad.

ben al een oude lul en doe meestal wel redelijk rustig aan qua alcohol.
meestal 1 drankje per 1a 2 uur vanaf 14.
drugs is meestal 1 avondje in de bravo.
anders ben ik echt gesloopt.

ben echt n tye dat alles wil zien op LL
de dag beginnen met wat rustigs, boekbespreking, lezin,singer songwriter, daarna tempo opvoeren, cabaret/dans/ onbekend bandje.
tot savonds een grote klapper in de alpha/bravo en daarna paar uurtjes in de bravo.india/x-ray. en rond 2/3 naar bed (meestal wel 1 dagje door tot 5)

Users who are viewing this thread