Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Wat mij betreft niet denderend. Hot Chip lijkt me leuk een keer te zien, en FISHER 's nachts in de India of Bravo zou een goed feest kunnen worden. Net iets meer in de house richting dan de meeste techno die op LL staat, kan naar mijn mening geen kwaad.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Benieuwd wat dat Groningen festival gaat doen. Komen ze nog wel of valt het uit elkaar? Zie ook nog wel dat ze in een keer met de lineup komen. Maar het wordt wel tijd.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Nieuwe namen pkp nog interessant voor LL?
Aantal ervan mogen van mij wel komen hoor. Onder andere Kikagaku Moyo en Mini Mansions zou mooi zijn.

Nu de lineup van Pinkpop er is begint mijn wishlist voor Lowlands wat concreter te worden (al hoeft er ook weer niet te veel moois nog bij te komen, met het oog op de altijd pijnlijke clashes). Naast een heel aantal kleinere Pukkelpop namen die wel door mogen komen, zijn er ook acts waarbij LL nu de laatst overgebleven optie lijkt, als ze überhaupt komen. Ik denk dan vooral aan Johnny Marr en Beach House.

Wellicht dan toch een plekje voor Keane? Lijkt me wel leuk voor in de namiddag
Keane op Lowlands zou ik geweldig vinden, wil ze ontzettend graag zien en kan begin juni niet naar Emmen. Toch zie ik het niet gebeuren. Ik denk dat de reden dat ze niet naar Pinkpop komen, en dus ook niet naar Lowlands, is dat ze alleen headliner willen zijn dit jaar (begrijpelijk met een reünie waar de fans al jaren op wachten). Tot nu toe staan ze namelijk nog nergens waar ze geen headliner zijn. Anders hadden ze toch gewoon voor Pinkpop gekozen in plaats van Hello?
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat het mysterieuze festival in Groningen ze heeft, maar dan wordt het wel erg veel in het hoge noorden :p.

Dan heb je ook nog Chvrches, die niet kunnen tijdens LL maar ook nog nergens in Nederland staan. Wellicht ook iets voor Groningen dan maar?

Al met al hoop ik dat we snel iets horen uit Groningen.
 

ouwewubs

Playlistbediener
11 mrt 2019
9
0
Op spotify staat dat Twenty one pilots op 16 augustus op Lowlands staan. Aangezien ze op de 17e op Pukkelpop staan is de vrijdag afsluiter bekend.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
Boee, The Cure niet op Lowlands maar op Pinkpop. Vind ik echt jammer hoor.

Ik vermoed dat the Cure eigenlijk gepland stond voor Lowlands, en dat na het wegvallen van Eminem Mojo ervoor gekozen heeft hen naarPP te schuiven.
En dat Mojo vervolgens als vervanging the Prodigy voor de neus van Zwarte cross heeft weggekaapt...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
839
Die headline spot van de prodigy kunnen ze ook Anderson Paak heen schuiven. En dan Billie Eilish een plekkke omhoog. Zij is wel aardig aan de weg aan het timmeren op het moment.
 

Maurice Koster

Playlistbediener
17 okt 2014
27
0
postpunkfaery wrote:
Boee, The Cure niet op Lowlands maar op Pinkpop. Vind ik echt jammer hoor.

Ik vermoed dat the Cure eigenlijk gepland stond voor Lowlands, en dat na het wegvallen van Eminem Mojo ervoor gekozen heeft hen naarPP te schuiven.
En dat Mojo vervolgens als vervanging the Prodigy voor de neus van Zwarte cross heeft weggekaapt…

Zou kunnen, ik denk dat BKS heel dicht bij The Cure was voor als zondag afsluiter op 9 juni. Toen bij Pinkpop uiteindelijk Eminem niet lukte, hebben ze BKS overboden waardoor BKS noodgedwongen was het festival te verschuiven. BKS had heel veel kaarten kunnen verkopen met The Cure.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Misschien heb ik er overheen gelezen maar The Prodigy was toch niet aangekondigd als zijnde headliner? Wellicht had Lowlands allang de derde headliner maar nog niet aangekondigd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
Misschien heb ik er overheen gelezen maar The Prodigy was toch niet aangekondigd als zijnde headliner? Wellicht had Lowlands allang de derde headliner maar nog niet aangekondigd.
Niet super specifiek, maar je kon er redelijk vanuit gaan gezien de poster;
AXjjvwt.png


Ga er maar gewoon uit van wel, die waren overal headliner.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Processierups wrote:

postpunkfaery wrote:
Boee, The Cure niet op Lowlands maar op Pinkpop. Vind ik echt jammer hoor.


Ik vermoed dat the Cure eigenlijk gepland stond voor Lowlands, en dat na het wegvallen van Eminem Mojo ervoor gekozen heeft hen naarPP te schuiven.
En dat Mojo vervolgens als vervanging the Prodigy voor de neus van Zwarte cross heeft weggekaapt…

Zou kunnen, ik denk dat BKS heel dicht bij The Cure was voor als zondag afsluiter op 9 juni. Toen bij Pinkpop uiteindelijk Eminem niet lukte, hebben ze BKS overboden waardoor BKS noodgedwongen was het festival te verschuiven. BKS had heel veel kaarten kunnen verkopen met The Cure.
Ik denk niet dat dit het geval is geweest. BKS heeft begin juli al aangegeven dat ze toch niet in het Pinkpop weekend gingen zitten.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Die headline spot van de prodigy kunnen ze ook Anderson Paak heen schuiven. En dan Billie Eilish een plekkke omhoog. Zij is wel aardig aan de weg aan het timmeren op het moment.

Ik denk dat dit inderdaad het geval gaat zijn. Denk niet dat ze naar een nieuwe headliner gaan zoeken, maar Anderson .Paak, The National of A$AP Rocky doorschuiven
(Zou het wel leuk vinden als er nog een grote naam bijkomt overigens).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
roluf wrote:
Die headline spot van de prodigy kunnen ze ook Anderson Paak heen schuiven. En dan Billie Eilish een plekkke omhoog. Zij is wel aardig aan de weg aan het timmeren op het moment.

Ik denk dat dit inderdaad het geval gaat zijn. Denk niet dat ze naar een nieuwe headliner gaan zoeken, maar Anderson .Paak, The National of A$AP Rocky doorschuiven
(Zou het wel leuk vinden als er nog een grote naam bijkomt overigens).
ik denk van wel.. ze hebben nu nog tijd, en er zijn meer festivals die nu een headliner nodig hebben.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
roluf wrote:
Die headline spot van de prodigy kunnen ze ook Anderson Paak heen schuiven. En dan Billie Eilish een plekkke omhoog. Zij is wel aardig aan de weg aan het timmeren op het moment.

Ik denk dat dit inderdaad het geval gaat zijn. Denk niet dat ze naar een nieuwe headliner gaan zoeken, maar Anderson .Paak, The National of A$AP Rocky doorschuiven
(Zou het wel leuk vinden als er nog een grote naam bijkomt overigens).

Doe dan Paak. maar :) Maar hopelijk komt er nog wat uit de hoge hoed vandaan :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken