Wat betreft Tame Impala, ben ik blijkbaar niet de enige…. heb nog wat getipte nummers geluisterd. Het is gewoon niet mijn ding denk ik. Iemand noemde ook als voorbeeld TWOD. Heb ik ook hetzelfde mee.
Wat betreft live optredens van Tame Impala, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik hou niet zo van statische bands. Heb ik me ook altijd mateloos aan lopen irriteren bij Opeth.
Maar goed je zal het zien, eerste headliner…… ?
Ik snap dat dit soort muziek niet je ding kan zijn. En dat deze bands live wat statisch zijn geef ik je grotendeels ook gelijk in, ware t niet dat de muziek die ze spelen meestal zo strak en meeslepend is (voor mij iig) dat dergelijke showelementen als een rondspringende frontman of vuurwerk voor mij niet nodig zijn om de show nog boeiend te maken. Moet daarbij ook wel zeggen dat deze bands live beter tot hun recht komen bij een los concert dan een festivalshow aangezien het publiek dan wat meer gefocused is en de set langer duurt. Kan je vooral opeth live echt van harte aanraden als concert ipv festivalshow precies om die reden.