Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Wat is dit jaar voor jullie ‘de Brockhampton’? Een relatief kleine naam waar toch veel hype voor is?

Zelf denk ik dan aan IDLES of Parquet Courts.

Edits: ik moet wat beter op m’n spelling en typfouten letten
1f609.svg

Ik denk dat Tom Misch dit jaar (anders volgend jaar) de stap gaat maken naar echt grote zalen. Volg hem al vanaf 2014, en zag hem in 2016 in de upstairs in Melkweg. om afgelopen jaar vervolgens twee keer Paradiso uit te verkopen. Hoop hem ook te zien op Lowlands :')
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ben helemaal om van Umwelt. Dat zou ik graag op Lowlands willen zien.

Althans bij mijn weten heeft Umwelt er niet eerder gestaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.192
6.667
Wat is dit jaar voor jullie ‘de Brockhampton’? Een relatief kleine naam waar toch veel hype voor is?

Zelf denk ik dan aan IDLES of Parquet Courts.
Zowel IDLES als Brockhampton waren in 2017 al op de rand van doorbraak en bevestigden gewoon in 2018 met beide nog een album en Parquet Courts zit al enkele jaren in the game. Ik zou graag Rubblebucket, Pill en Black Midi tippen.

Tom Misch is niet 'klein' meer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat Tom Misch dit jaar (anders volgend jaar) de stap gaat maken naar echt grote zalen. Volg hem al vanaf 2014, en zag hem in 2016 in de upstairs in Melkweg. om afgelopen jaar vervolgens twee keer Paradiso uit te verkopen. Hoop hem ook te zien op Lowlands :’)

Is ie goed live? Altijd moeilijk wanneer je veel gastartiesten op je songs hebt.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Hoop ook al een tijdje dat Tom Misch komt. Lekker om de dag mee te beginnen.

Bedankt voor de tips, ik ga ze checken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik zit al een tijdje te wachten op de doorbraak van Parcels. Wat een heerlijk vrolijke muziek. Die kleine disco vibe er doorheen vind ik heerlijk en is ook echt een feest om die gasten te zien spelen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik denk 29 januari pas. En dan de voorverkoop op 2 februari starten.

Over voorverkoop gesproken, wat verwachten we, relaxt een kaartje kunnen kopen of weer chaos zoals een aantal jaren terug?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ga in ieder geval het risico niet nemen en direct een kaartje scoren voor mij en mijn vrienden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zit al een tijdje te wachten op de doorbraak van Parcels.

Wanneer noemen we eigenlijk iets een doorbraak?

Een act die de tent vol krijgt en miljoenen streams heeft op meerdere songs inclusief succes debuutalbum is naar mijn inziens wel doorgebroken. Ook de recensies liegen er niet om. Er zijn maar weinig acts die met één album meer voor elkaar krijgen dan Parcels.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
roluf wrote:
Ik zit al een tijdje te wachten op de doorbraak van Parcels.

Wanneer noemen we eigenlijk iets een doorbraak?

Een act die de tent vol krijgt en miljoenen streams heeft op meerdere songs inclusief succes debuutalbum is naar mijn inziens wel doorgebroken. Ook de recensies liegen er niet om. Er zijn maar weinig acts die met één album meer voor elkaar krijgen dan Parcels.

Greta van Fleet.. alles uitverkocht waar ze stonden. Zelfs al voor debuutalbum
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Tame impala - The National - Twenty One Pilots - Florence and the Machine.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Tom Misch is niet ‘klein’ meer.

Daarom gaf ik ook al aan dat hij twee keer Paradiso heeft uitverkocht eind vorig jaar en dat ik denk dat hij echte grote zalen gaat doen vanaf nu. Bedoel meer dat er gewoon meer groei in gaat zitten nog.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Is ie goed live? Altijd moeilijk wanneer je veel gastartiesten op je songs hebt.

Ja hij en zijn band grooven erg lekker live! Vond hem in het begin wel nog wat gesloten naar het publiek, maar daar komt ook steeds meer verandering in. Afgelopen november heeeel erg genoten van z'n show in Paradiso!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken