Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
In pinkpop-forum wordt John Mayer genoemd, misschien juist een kanshebber voor lowlands. Eventueel als de John Mayer trio dan.

In het Pinkpop forum wordt een hoop geroepen zonder enige reden. John Mayer heeft tot nu toe nog geen enkel festival staan, dus lijkt me tot dusver nog geen kanshebber.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Op graz kwam iemand met het gerucht dat Giorgio Moroder op Lowlands zou staan.

Zal dan wel de zondagmiddagspot in de Heineken zijn.

Zou ik wel mooi vinden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Op graz kwam iemand met het gerucht dat Giorgio Moroder op Lowlands zou staan.

Zal dan wel de zondagmiddagspot in de Heineken zijn.

Zou ik wel mooi vinden.
Komt van Twitter #ll19, schijnt in een podcast van Bakkie Bakkie aangegeven te zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Indiaantje89 wrote:
502 Bad Gateway
nginx

Lekker aan het knutselen op de achtergrond?

ook een aankondiging in aantocht ivm de BTW verhoging?
Geen idee, vorig jaar hadden ze dat ook regelmatig. Op 16 januari schreef ik elders: "Maar ze zijn echt wel met iets bezig op de achtergrond.. al een paar dagen klapt de website er om de haverklap uit naar een 502 Bad Gateway."

Toen kwamen ze ook pas op 31-1-2018. En volgens mij heb ik het dat jaar er voor ook al gezien. Zou me niet verbazen dat ze op de achtergrond al wat dingen veranderen hoor, en waardoor deze melding komt. Of de site heeft gewoon problemen (ik kijk er ook niet dagelijks op).

Zou de slingers nog niet ophangen in ieder geval.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Dank voor het historisch overzicht!
Lijkt me ook erg vroeg en dicht op DTRH..maar zou wel een mooie actie zijn ivm de BTW verhoging...
We zullen zien!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Die gaan echt niks meer aankondigen dit jaar hoor, te dicht op kerst/nieuwjaar. Ik verwacht eind januari een aankondiging en dan begin februari de verkoop, net zoals vorig jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
https://www.dvhn.nl/groningen/Groningen-krijgt-nog-groter-popfestival-in-Stadspark-Foo-Fighters-Ik-zeg-geen-ja-en-geen-nee-23971629.html

Dit kan vervelende concurrentie worden. Een The Cure bijvoorbeeld zou ook zo maar eens hier naar toe kunnen gaan.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja ik dacht al hetzelfde inderdaad. Er zijn al zóveel festivals in dit land. Het wordt zo wel wat veel van het goede. Het is al lastig genoeg om te beslissen waar ik ieder jaar heen wil.. Toch verwacht ik dat Lowlands alsnog een mooi programma neerzet, maar als The Cure verloren zou gaan zou ik doodzonde vinden..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik had echt niet verwacht dat er nog een groot festival in dezelfde vijver zou gaan vissen. Kan me niet indenken dat dit goed gaat ge komende jaren. En inderdaad, er valt al zoveel te kiezen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ben wel klaar voor de eerste worp namen. Begint langzaamaan alweer te kriebelen.. de zin naar Lowlands.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Vraag voor de kenners: Wanneer dropt Lowlands de laatste jaren hun eerste namen?
Ik twijfel om dit jaar voor het eerst te gaan en ben erggggg benieuwd naar de line-up.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Vraag voor de kenners: Wanneer dropt Lowlands de laatste jaren hun eerste namen?
Ik twijfel om dit jaar voor het eerst te gaan en ben erggggg benieuwd naar de line-up.
Toevallig vandaag opgezocht van afgelopen editie, dat was op 31 januari.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
2017 - 14 dec
2016 - 29 januari
2015 - 27 januari
2014 - 21 januari
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben wel klaar voor de eerste worp namen. Begint langzaamaan alweer te kriebelen.. de zin naar Lowlands.

Heerlijk om in januari al de kleine namen op de poster voor komende augustus te ontdekken. Zit altijd al zoveel diversiteit in die namen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik hoor zoveel mensen over Tame Impala. Ik probeer er een beetje doorheen te komen. Maar ik kan er weinig rock aan ontdekken (aangezien aangegeven wordt dat ze één van de grootste aankomende rockbands zullen gaan zijn de komende periode). Meer mensen hier last van?

Wel een leuke ontdekking op het gebied van ergens doorheen komen. Myles Kennedy. Ik had zijn solo plaat al geluisterd, maar vond deze iets te country op het eerste gehoor. Toen ik deze ergens in een lijstje zag staan in dit forum op 1 en ook nog zag dat er andere platen in stonden die mij aanspraken, dacht ik toch maar weer eens proberen. En na 3 a 4 x draaien valt het kwartje. Vooral het nummer Love can only heal (het einde) erg mooi en meeslepend. Zou dit iets voor LL kunnen zijn? Rockt voor mij meer dan Tame Impala.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoor zoveel mensen over Tame Impala. Ik probeer er een beetje doorheen te komen. Maar ik kan er weinig rock aan ontdekken (aangezien aangegeven wordt dat ze één van de grootste aankomende rockbands zullen gaan zijn de komende periode). Meer mensen hier last van?

Het nummer van Tame Impala dat je het meest als rock kunt bestempelen is Elephant denk ik. Door die track was ik om. Daarvoor snapte ik de hype ook niet helemaal. Die laatste plaat is met Let It Happen een ideale om mee te beginnen. Ook de b-sides met onder andere List of People (To Try and Forget) is ook een aanrader!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=LnKUD_OztRE[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=RwaYflHAIGQ[/video]
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Heerlijk om in januari al de kleine namen op de poster voor komende augustus te ontdekken. Zit altijd al zoveel diversiteit in die namen.

Precies; daar zat vorig jaar ook Brockhampton tussen. The rest is history.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken