Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Idd meestal in januari. Maar kan ook met de bands te maken hebben wanneer die iets naar buiten willen gooien. Zo me niet verbazen dat ze toch ondertussen voorspelbare namen hebben als The 1975, Twenty One Pilots dan nog iets als Florence ofzo (of toch nog Foo Fighters), dan hoeft niet per direct te wachten tot eind januari?

Dat Sígur Rós jaar was vreemd ja, volgens mij werden toen Sígur Rós, Muse en Foals allemaal individueel bekend gemaakt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
ik verwacht ook niet dat lowlands eerder met namen komt dan DTRH. Lijkt me heel onlogisch.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
ik verwacht ook niet dat lowlands eerder met namen komt dan DTRH. Lijkt me heel onlogisch.
Lowlands 2017 was ook eerder dan DTRH 2017. Toen was LL in december en DTRH in januari.

Als een grote band op Lowands eerder hun tour dates willen droppen dan de headliners van DTRH dan gaan die toch echt voor.. weinig onlogisch aan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.235
roluf wrote:
ik verwacht ook niet dat lowlands eerder met namen komt dan DTRH. Lijkt me heel onlogisch.

Lowlands 2017 was ook eerder dan DTRH 2017. Toen was LL in december en DTRH in januari.

Als een grote band op Lowands eerder hun tour dates willen droppen dan de headliners van DTRH dan gaan die toch echt voor.. weinig onlogisch aan.

2017 was vanwege het 25 jarig jubileum wat eerder, had ook met die extra voorverkoop te maken denk ik. Alles was dat naar wat eerder
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.235
roluf wrote:
ik verwacht ook niet dat lowlands eerder met namen komt dan DTRH. Lijkt me heel onlogisch.

Lowlands 2017 was ook eerder dan DTRH 2017. Toen was LL in december en DTRH in januari.

Als een grote band op Lowands eerder hun tour dates willen droppen dan de headliners van DTRH dan gaan die toch echt voor.. weinig onlogisch aan.

2017 was vanwege het 25 jarig jubileum wat eerder, had ook met die extra voorverkoop te maken denk ik. Alles was dat naar wat eerder
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Indiaantje89 wrote:

roluf wrote:
ik verwacht ook niet dat lowlands eerder met namen komt dan DTRH. Lijkt me heel onlogisch.


Lowlands 2017 was ook eerder dan DTRH 2017. Toen was LL in december en DTRH in januari.

Als een grote band op Lowands eerder hun tour dates willen droppen dan de headliners van DTRH dan gaan die toch echt voor.. weinig onlogisch aan.

2017 was vanwege het 25 jarig jubileum wat eerder, had ook met die extra voorverkoop te maken denk ik. Alles was dat naar wat eerder

Klopt. De voorverkoop voor 2017 begon toen ook al meteen na afloop van de 2016-editie. Terwijl die normaal gesproken rond 1 februari altijd begint . Behalve het jaar van de BTW-verhoging.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Flow heeft The Cure, Robyn, Tame Impala, Modeselektor, Father John Misty, Mitski, Cupcakke, Yves Tumor en nog wat onbekendere dingen.

Zou me langzaam niet verbazen dat The Cure ook gewoon Lowlands gaat doen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Flow heeft The Cure, Robyn, Tame Impala, Modeselektor, Father John Misty, Mitski, Cupcakke, Yves Tumor en nog wat onbekendere dingen.

Zou me langzaam niet verbazen dat The Cure ook gewoon Lowlands gaat doen.

Serieuze eerste worp. Als LL hier ook mee zou komen, dan is dat m.i. al beter dan BKS.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Dus dan lijken we nu Foo Fighters/Twenty One Piliots/FATM/The National/The Cure/The 1975?/Tame Impala te kunnen verwachten voor een plek bovenaan. Had eerst The Cure wel voor Best Kest Secret verwacht, maar gezien het daar nu zo lang over stil blijft, en zij al een 'oude' act (Kraftwerk) hebben, acht ik de kans van The Cure op Lowlands toch ook wel heel groot.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik ben echt een verstokte Curefan, heb ze al talloze malen live gezien en zou het echt toejuichen als ze op Lowlands zouden staan.

Maar ik geloof er nog niet echt in. Zeker niet als je de koers van de laatste jaren ziet bij Lowlands. Zou The Cure daar nog in passen? Ik verwacht die eerder op DTRH.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Denk dat Foo Fighters afvalt. F+TM hebben ze al vaker overgeslagen. Bij The National vrees ik ook dat ze niet komen.

En dingen als Twenty One Pilots en The 1975 kunnen op Lowlands gewoon subben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Ik ben echt een verstokte Curefan, heb ze al talloze malen live gezien en zou het echt toejuichen als ze op Lowlands zouden staan.

Maar ik geloof er nog niet echt in. Zeker niet als je de koers van de laatste jaren ziet bij Lowlands. Zou The Cure daar nog in passen? Ik verwacht die eerder op DTRH.
Eens hoor, iets waar ik hier ook eerder heb geschreven.

Maar waarom zou Nederland zo lang wachten met een aankondiging van The Cure? DTRH zet ook niet echt headliners neer die 2 uur mogen spelen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
30 Seconds To Mars, The Prodigy en The Offspring naar Highfield en dus in de buurt voor Lowlands.

Hoeft voor mij eigenlijk niet, en al zeker niet als headliner opties.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
30 Seconds To Mars, The Prodigy en The Offspring naar Highfield en dus in de buurt voor Lowlands.

Hoeft voor mij eigenlijk niet, en al zeker niet als headliner opties.

Er is altijd iets anders te doen gelukkig, maar van dit setje headliners zou ik wel verdrietig worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Indiaantje89 wrote:
30 Seconds To Mars, The Prodigy en The Offspring naar Highfield en dus in de buurt voor Lowlands.

Hoeft voor mij eigenlijk niet, en al zeker niet als headliner opties.

Er is altijd iets anders te doen gelukkig, maar van dit setje headliners zou ik wel verdrietig worden.
The Prodigy of 30STM zou nog altijd kunnen. Maar beide zie ik niet gebeuren, The Offspring mag gewoon overdag de Alpha vullen, dat kan echt niet meer als headliner in 2018.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
in 2011 was The Offspring volgens mij afsluiter en eigenlijk vond ik ze toen al een beetje over datum.
Was leuk hoor, maar niet echt headlineshow waardig. Ik zou het echt heel jammer vinden als ze dit jaar weer zo hoog staan.
The Prodigy, beetje hetzelfde gevoel, leuk om te zien en mee te maken maar a.u.b. niet meer als headliner.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Indiaantje89 wrote:
Flow heeft The Cure, Robyn, Tame Impala, Modeselektor, Father John Misty, Mitski, Cupcakke, Yves Tumor en nog wat onbekendere dingen.

Zou me langzaam niet verbazen dat The Cure ook gewoon Lowlands gaat doen.

Serieuze eerste worp. Als LL hier ook mee zou komen, dan is dat m.i. al beter dan BKS.

Klopt! Lowlands zit wat lekkerder dit jaar dan BKS/DTRH. Nu hopen dat PKP niet dwars zit doordat zij een dagje verschoven zijn. Met een beetje geluk kiezen ze voor andere namen dan 21 Pilots al zijn die ook nog niet zo heel erg.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Nu The Cure dus niet op DTRH lijkt te staan worden de kansen groter en groter. Hoop dat ze ons niet al te lang meer laten wachten met namen.

Ik zag dat de DTRH bezoekers € 5,00 korting krijgen als ze in 2018 een kaartje kopen ivm BTW verhoging. Zou mooi zijn als Lowlands ook zo iets kan regelen nog. Niet om die € 5,00 maar gewoon fuck die BTW verhoging.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Een korting vanwege BTW zou leuk zijn! Verder is de kans nu groot op the cure/tame impala/21p/f+tm/post malone als headliner. Misschien nog the prodigy met daarvoor een goede sub-headliner.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
In pinkpop-forum wordt John Mayer genoemd, misschien juist een kanshebber voor lowlands. Eventueel als de John Mayer trio dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken