Indiaantje89 wrote:
Lowlands: Volgt de trends:
Iedereen: YAY!
Lowlands 2020: Hmm de Hollandse meezinger doet het toch weer goed dit jaar.. Laten we Sieneke, Django Wagner, Frans Duits, Henk Dissel, Thomas Bergen, John de Bever, Nick & Simon, Marianne Weber boeken..
Andere Lowlands dude: Doen we, maar laten we ook leuke alternatieve act er tegen over stellen, zodat Dennis1808 het niet doorheeft
Dennis: YAY!
Love dit! Maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak gaan jij en ik uberhaupt naar de popnamen? Ik denk dat wij beide vaker niet dan wel te vinden zijn bij dit soort namen die op de Alpha staan en Lowlands heeft nu eenmaal de grote publiekstrekkers nodig omdat ze anders niet meer aan de 50.000. Het lijkt mij dan ook naïef om te denken dat Lowlands niet denkt aan de centen. Er worden al jaren bands geboekt op Lowlands die wij beiden niet willen zien (Kensington, Miss Montreal, Gavin James) die het grote publiek moeten aanspreken. Maar omdat Lowlands groter is geworden, zal ze vaker de bands moeten boeken waar nu kritiek op komt.
Daarnaast valt het nu natuurlijk meer op omdat er nu elke dag één naam wordt aangekondigd waardoor de namen waar je niks mee hebt (wat elk jaar sowieso een hoop is) meer opvalt dan wanneer ze onderaan bungelen in een batch bekendgemaakte namen. Ik moet zeggen dat ook ik teleurgesteld ben in deze manier van bekend maken omdat ik hiermee vaker wordt geconfronteerd met een naam die ik niet wil zien. Stel dat ze de namen van de afgelopen weken in één batch hadden bekend gemaakt, ik meer tevreden was dan nu. Misschien ben ik ook wat minder kritisch dan jij omdat jij al iets langer meedraait in de festivals en een ander muzikaal landschap gewend bent, en dat nu best wel drastisch ziet veranderen. Ik ben benieuwd hoe je daar naar kijkt!