Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.392
1.459
Ik zou justice op de plek van the prodigy wel mooi vinden!

Oeh ja, ook prima! Of heel raar gedacht misschien; maar Bad Blood zou ook wel een stunt zijn. Boys Noize en Skrillex project. Ze hebben net een nieuwe nummer uitgebracht

https://open.spotify.com/album/17vnyRRtDaF8O1XbqzYGjA
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik noemde Jungle een sub, dat werd hier al niet geaccepteerd. Justice is een beetje van hetzelfde kaliber toch, dan neem ik aan dat dat geen serieuze vervanger van The Prodigy kan zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Ik noemde Jungle een sub, dat werd hier al niet geaccepteerd. Justice is een beetje van hetzelfde kaliber toch, dan neem ik aan dat dat geen serieuze vervanger van The Prodigy kan zijn.
Dat heeft niks met "niet accepteren" te maken. Maar ik zie Jungle gewoon niet zo groot. Justice is een stuk groter naar mijn idee dan Jungle, maar ook die zijn geen headliner. En volgens mij zijn die even op sabbatical.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik noemde Jungle een sub, dat werd hier al niet geaccepteerd. Justice is een beetje van hetzelfde kaliber toch, dan neem ik aan dat dat geen serieuze vervanger van The Prodigy kan zijn.

Justice is echt vele malen groter dan Jungle, de gemiddelde Lowlands bezoeker kan zo een paar nummers van Justice opnoemen, van Jungle denk ik dat niet hoor.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
Ben ik trouwens de enige die vandaag geen facebook (messenger) bericht van Lowlands heeft gehad of hebben meer mensen hier last van? Kreeg tot nog toe altijd keurig om 11 uur een berichtje met de aankondiging van die dag, maar dat lijkt er vandaag niet in te zitten.

Edit: Een kwartier later heb ik alsnog het bericht gekregen. Je zou bijna zeggen dat ze meelezen..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Ben ik trouwens de enige die vandaag geen facebook (messenger) bericht van Lowlands heeft gehad of hebben meer mensen hier last van? Kreeg tot nog toe altijd keurig om 11 uur een berichtje met de aankondiging van die dag, maar dat lijkt er vandaag niet in te zitten.
Volgens mij ging er iets niet lekker.. Op Twitter stond het pas om 11.15 online.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
554
203
Ik noemde Jungle een sub, dat werd hier al niet geaccepteerd. Justice is een beetje van hetzelfde kaliber toch, dan neem ik aan dat dat geen serieuze vervanger van The Prodigy kan zijn.

Justice is idd een stukkie groter dan Jungle. Jungle staat in zaaltjes als Doornroosje terwijl Justice vorig jaar nog headliner was van WAE. Ik zie hen op gelijke hoogte met Chemical brothers, dat in AFAS stond een half jaar geleden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Maar Justice is naar Cross ook eigenlijk niet heul spannend meer geweest, commercieel gezien zeker toch niet. Ik vind het meer subje ala Moderat om eerlijk te zijn.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
554
203
Maar Justice is naar Cross ook eigenlijk niet heul spannend meer geweest, commercieel gezien zeker toch niet. Ik vind het meer subje ala Moderat om eerlijk te zijn.

Wat bedoel je met Cross? Ik heb in 2017 Moderat & Justice gezien, op o.a. Colours of Ostrava stonden ze samen. Justice had wel echt een hele dikke productie mee, daar waar Moderat het van de(hele toffe) visuals moet hebben. Vorig jaar Justice op WAE gezien, was dezelfde show/productie.
Ik zie wat je bedoelt en misschien ben ik wat gekleurd omdat ik het allebei heel hard vind, maar ik schat Justice wel wat 'groter' in dan Moderat.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Justice heeft anders wel een Daft Punkje gepulld met hun livealbum Woman World Wide, hun studiomateriaal kon niet meer tippen aan het livealbum.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
chiem wrote:
Ik noemde Jungle een sub, dat werd hier al niet geaccepteerd. Justice is een beetje van hetzelfde kaliber toch, dan neem ik aan dat dat geen serieuze vervanger van The Prodigy kan zijn.

Justice is echt vele malen groter dan Jungle, de gemiddelde Lowlands bezoeker kan zo een paar nummers van Justice opnoemen, van Jungle denk ik dat niet hoor.

Dan ligt het mij. Ken van Justice maar één nummer en van Jungle best veel. In mijn eigen sociale kringen is dat een beetje hetzelfde. Daarnaast wordt Jungle op Spotify net iets meer beluisterd.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Ik ben anders wel heel erg blij met Camo & Krooked , vind het nog altijd 1 van de betere namen in de Scene :)

Aan Justice heb ik vooral hele mooie LL herinneringen., die mogen van mij altijd komen.
Jungle vind ik ook tof, dus aan mijn mening hierin hebben jullie niks haha

Maat toch denk ik dat Justice toch wat bekender is bij de "oudere" garde, en jungle is toch wat meer van nu.
Denk dat Jungle meer Relevant is op dit moment :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Indiaantje89 wrote:
Maar Justice is naar Cross ook eigenlijk niet heul spannend meer geweest, commercieel gezien zeker toch niet. Ik vind het meer subje ala Moderat om eerlijk te zijn.

Wat bedoel je met Cross? Ik heb in 2017 Moderat & Justice gezien, op o.a. Colours of Ostrava stonden ze samen. Justice had wel echt een hele dikke productie mee, daar waar Moderat het van de(hele toffe) visuals moet hebben. Vorig jaar Justice op WAE gezien, was dezelfde show/productie.
Ik zie wat je bedoelt en misschien ben ik wat gekleurd omdat ik het allebei heel hard vind, maar ik schat Justice wel wat ‘groter’ in dan Moderat.
Daar was ik vorig jaar ook haha, dikke show idd.

En met Cross doel ik op hun eerste album. Daar moeten ze het nog een beetje van hebben kwa "bekendheid". Dat album was echt booming, en zeer groot. Maar Audio, Video, Disco en Woman hebben lang niet zo'n grote impact gehad als Cross. Daarom zie ik ze net een categorie onder de headliner. Maar goed ze touren niet, vond het jammer dat ze vorig jaar niet gehaald zijn (stonden wel op Pukkelpop namelijk).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Tuurlijk moet justice het van cross hebben, maar wat een dikke plaat is dat! Moderat is in alles iets anders dan justice behalve dat het elektronische muziek is. Justice is in het verleden wel headliner geweest. Maar is inderdaad iets minder relevant, maar live nog steeds te gek!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken