Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Iedereen:


nitotheno wrote:
Oke Lowlands, vandaag weer even een BANGER van een naam. Jullie kunnen het.

Lowlands vandaag: Merol!
Hahaa ja die gaan sowieso nog komen. En Ross From Friends ook nog. Maar Merol sla ik toch echt over als jullie het niet erg vinden (erg gemaakte rotzooi imo).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.333
1.348
Makkelijke boeking inderdaad. Draait prima hoor, maar je kan hem zo'n 50 keer per jaar in Nederland zien, als het niet meer is.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Makkelijke boeking inderdaad. Draait prima hoor, maar je kan hem zo’n 50 keer per jaar in Nederland zien, als het niet meer is.

Dit.

Ik had na Colin Benders (die inmiddels ook een goed gevulde Nederlandse agenda heeft) niet nog zoiets verwacht.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Ik vind sowieso veel van de dance namen inspiratieloos.

Marcel Dettmann, Antal, Hunnee, Paul Kalkbrenner, De Sluwe Vos, Colin Benders, Camo & Krooked... natuurlijk staan er wel goede dingen hoor. Maar kom op Lowlands, dat mag wel iets minder veilig.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Vooral als je al uitverkocht bent en je Bravo toch iedere nacht volstaat. Dan kan je prima iets spannenders daar neerzetten imho.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
De Sluwe Vos is inderdaad niet de interessantste naam, maargoed, ook die zitten ertussen..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.333
1.348
De Bravo lijkt snachts sowieso een klein beetje richting de Awakenings-boekingen te gaan. Wel genoeg animo voor trouwens. Maar het mag van mij wel iets spannender, zoals @Indiaantje89 ook zegt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.929
1.878
Mmm hier kan ik toch echt wel lekker op gaan hoor snachts :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dmXvWQOnAP4[/video]
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
De Sluwe Vos zal toch niet in de Bravo staan, meer op de plek van Tom Trago afgelopen jaar??

Zag trouwens op de site van Legowelt dat hij ook op Lowlands komt, dus die kunnen we ook nog ergens verwachten in de aankondigingen.


 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.929
1.878
De Sluwe Vos zal toch niet in de Bravo staan, meer op de plek van Tom Trago afgelopen jaar??

Aangezien het live is past hij sowieso niet in het nachtprogramma, dat zijn alleen maar dj sets. Maar aangezien de vrijdag en zaterdag nu wat langer doorgaan zie ik hem wel om half een in de x-ray staan ja.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.333
1.348
Mwoa, ook niet heel blij met Legowelt die ook op vrijwel elk festival staat. Ben dan ook benieuwd wanneer Job Jobse en Dixon worden aangekondigd.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Iedereen nog bedankt voor de info over Gesaffelstein, ik ga vanmiddag eens even wat filmpjes bekijken.

Wat betreft de Sluwe vos, ik word er niet warm of koud van. Echt geen bijzondere boeking, maar pas wel (zoals elk jaar volgens mij) op LL.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Hoe zouden ze het met de commedy/literatuur namen doen eigenlijk?

Zouden ze die ook los aankondigen? En hier de beweegreden van deze nieuwe strategie:
https://www.npo3fm.nl/lowlands/nieuws/387598-waarom-maakt-lowlands-elke-dag-een-naam-van-de-line-up-bekend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken