Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Tamino op een festival gezien in Tivoli. Die man wist me wel te raken. Ik zou dit wel heek fijn vinden op zondag aan het begin van de middag!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eerlijk is eerlijk. Die namen die Lowlands blijft toevoegen maken het weer ijzersterk. Ik snap die reacties niet van de mensen die het allemaal maar meh vinden. Ze timmeren het aardig dicht. Nu nog een mooie namen erbij bovenaan de lijst.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Eerlijk is eerlijk. Die namen die Lowlands blijft toevoegen maken het weer ijzersterk. Ik snap die reacties niet van de mensen die het allemaal maar meh vinden. Ze timmeren het aardig dicht. Nu nog een mooie namen erbij bovenaan de lijst.

Maar ook echt in heel veel verschillende genres kun je, je dit jaar echt prima vermaken. Kan me niet voorstellen dat iemand hier geen mooi spoorboekje van kan maken.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Na een tiental jaar lowlands en een paar jaar hier lurken toch maar eens een account aangemaakt om mee te kunnen discussieren. Zeker een degelijk programma tot nu toe! Ik zou graag toch nog een stevigere elektronische act a la gesaffelstein, dansbare synthpopgroep als hot chip en een feestband als crystal fighters erbij zien. Maakt het makkelijker de rest van de groep bij de alpha dag acts weg te krijgen.
Als vervangende act voor de prodigy hoop ik dat ze, of binnen het electronica genre blijven en Underworld, disclosure of Chemical Brothers nederland laten dubbelen. Of een act extra overhalen te subben i.s.m. andere festivals die geen recent nieuw materiaal heeft (Beck, Lorde, Soulwax, Noel Gallagher, Massive Attack, Portishead?).
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
stevigere elektronische act a la gesaffelstein
"

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Gesaffelsttein nog nooit live heb gezien, maar is dat dan echt zo stevig ? in mijn gedachte is hij gewoon een techno DJ, en k vind die laatste plaat niet zo boeiend eigenlijk?
Iemand misschien een goed filmpje van wat ik erbij voor moet stellen ?

IAMDDB Erbij, opnieuw geen verkeerde naam :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
IAMDDB Erbij, opnieuw geen verkeerde naam

Zeker sterk!

Ik heb onze Franse vriend gelukkig wel live mogen zien. De man heeft een uniek geluid die je moeilijk kunt vergelijken met andere acts. Ik zou het geen techno noemen. Zijn nieuwe werk is wat braaf maar jaren geleden was het flink rauw.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=AaAb9qNv_-U[/video]
 

jacob

Nieuw lid
24 mrt 2019
3
0
En zoals elk jaar, ken ik de meeste namen niet. Maar niet getreurd. Elk jaar kom ik thuis met de lessen van Lowlands en luister ik de rest van het jaar naar de voor mij nieuwe muziek.
Ook dit jaar ken ik het meeste niet en heb ik het volste vertrouwen in de leukste 4 dagen van het jaar.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Benjamin wrote:
IAMDDB Erbij, opnieuw geen verkeerde naam

Zeker sterk!

Ik heb onze Franse vriend gelukkig wel live mogen zien. De man heeft een uniek geluid die je moeilijk kunt vergelijken met andere acts. Ik zou het geen techno noemen. Zijn nieuwe werk is wat braaf maar jaren geleden was het flink rauw.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/AaAb9qNv_-U" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" allowfullscreen="" width="100%" height="286" frameborder="0"></iframe>

Precies dat dus, zn boilerroom sets van afgelopen maanden waren ook wat braver. Er zwerft ergens een aardige 3voor12 recensie die het mooi omschrijft over zijn optreden op lowlands een paar jaar terug. Over 2 weken weten we vast meer over zijn huidige show door de coachella livestreams!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.277
4.158
En zoals elk jaar, ken ik de meeste namen niet. Maar niet getreurd. Elk jaar kom ik thuis met de lessen van Lowlands en luister ik de rest van het jaar naar de voor mij nieuwe muziek.
Ook dit jaar ken ik het meeste niet en heb ik het volste vertrouwen in de leukste 4 dagen van het jaar.

Je kan je ook van te voren gewoon inluisteren, he.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
IAMDDB klinkt heel chill. Kende het nog niet, maar zie nu ook dat ze op de nieuwe Diplo EP staat (Naast onder andere the god, the legend Bizzey!!!1!1!11). Maar even zonder grappen: een hele goede naam denk ik zo! :')
 

thelessiknowthebetter

Playlistbediener
18 mrt 2019
7
0
Had the chance to see IAMDDB live last summer at Rock Werchter. Although I didn't very much like her music and therefore did not care to listen to it repeatedly before the concert, I did find her live show charismatic and enjoyable. So, unless you've got something good enough to do, I'd recommend giving her a try.
Oh, and if you happen to be somewhere at the front - apperantly every concert she is asking the crowd for a joint to smoke on stage. Make sure you're ready ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken