Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
In welke tent zou IAMDBB staan denken jullie? Die kan ik lastig inschatten kwa formaat? Overdag Bravo? Of is dat te groot?
 

jackdeknipper

Playlistbediener
20 mrt 2018
7
0
Hoe zouden ze het met de commedy/literatuur namen doen eigenlijk?

Zouden ze die ook los aankondigen? En hier de beweegreden van deze nieuwe strategie:
https://www.npo3fm.nl/lowlands/nieuws/387598-waarom-maakt-lowlands-elke-dag-een-naam-van-de-line-up-bekend

In dat filmpje wordt gezegd van niet, dus in een keer net als afgelopen jaren.

Vind het trouwens wel een beetje zwakke journalistiek, ze durft niks te vragen over bijvoorbeeld de vervanger van The Prodigy. Maar dat zal waarschijnlijk wel een voorwaarde zijn om in haar uitzending te verschijnen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
In welke tent zou IAMDBB staan denken jullie? Die kan ik lastig inschatten kwa formaat? Overdag Bravo? Of is dat te groot?

Afgaande op de reacties in mijn groep (slechte graadmeter, i know) en de reacties op de socials gok ik zomaar een plek in de India.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Vind het trouwens wel een beetje zwakke journalistiek, ze durft niks te vragen over bijvoorbeeld de vervanger van The Prodigy.

3FM is mediapartner van Lowlands, dus ik verwacht dat ze niet willen bijten in de hand die hen voedt :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Indiaantje89 wrote:
In welke tent zou IAMDBB staan denken jullie? Die kan ik lastig inschatten kwa formaat? Overdag Bravo? Of is dat te groot?

Afgaande op de reacties in mijn groep (slechte graadmeter, i know) en de reacties op de socials gok ik zomaar een plek in de India.
Aha het is een naam die best regelmatig voorbij zie komen. Maar echt kennen doe ik het niet. Ik weet dat ze in het voorprogramma van Lauryn Hill stond ( dit jaar.

En idd zwak dat ze niet naar een headliner durven te vragen. Misschien wat voor de festileaks redactie ;).
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik vind sowieso veel van de dance namen inspiratieloos.

Marcel Dettmann, Antal, Hunnee, Paul Kalkbrenner, De Sluwe Vos, Colin Benders, Camo & Krooked… natuurlijk staan er wel goede dingen hoor. Maar kom op Lowlands, dat mag wel iets minder veilig.
Zou het meespelen dat Lowlands zo'n beetje de enige plek is waar je als 18-minner naar dit soort namen kunt? Ik heb net even gecheckt waar Dettmann te zien is/was dit jaar en in 2018. Van 13 keer in Nederland is Lowlands de enige waar de minimumleeftijd niet 18 (of 21) is. Ikzelf (overigens geen LL-bezoeker) word daardoor niet echt enthousiast van zo'n naam, dan ga ik liever naar Shelter of De School, maar een 17-jarige liefhebber kan waarschijnlijk zijn geluk niet op.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:
Ik vind sowieso veel van de dance namen inspiratieloos.

Marcel Dettmann, Antal, Hunnee, Paul Kalkbrenner, De Sluwe Vos, Colin Benders, Camo & Krooked… natuurlijk staan er wel goede dingen hoor. Maar kom op Lowlands, dat mag wel iets minder veilig.

Zou het meespelen dat Lowlands zo’n beetje de enige plek is waar je als 18-minner naar dit soort namen kunt? Ik heb net even gecheckt waar Dettmann te zien is/was dit jaar en in 2018. Van 13 keer in Nederland is Lowlands de enige waar de minimumleeftijd niet 18 (of 21) is. Ikzelf (overigens geen LL-bezoeker) word daardoor niet echt enthousiast van zo’n naam, dan ga ik liever naar Shelter of De School, maar een 17-jarige liefhebber kan waarschijnlijk zijn geluk niet op.

Zoveel minderjarigen zijn er volgens mij nooit op Lowlands, maar dat kan ik verkeerd hebben.

Overigens; Clairo staat tot en met 17 Augustus in de VS als voorprogramma van Khalid, hoe gaat zij nog dat weekend op Lowlands én Pukkelpop kunnen staan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
zworp4 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik vind sowieso veel van de dance namen inspiratieloos.

Marcel Dettmann, Antal, Hunnee, Paul Kalkbrenner, De Sluwe Vos, Colin Benders, Camo & Krooked… natuurlijk staan er wel goede dingen hoor. Maar kom op Lowlands, dat mag wel iets minder veilig.


Zou het meespelen dat Lowlands zo’n beetje de enige plek is waar je als 18-minner naar dit soort namen kunt? Ik heb net even gecheckt waar Dettmann te zien is/was dit jaar en in 2018. Van 13 keer in Nederland is Lowlands de enige waar de minimumleeftijd niet 18 (of 21) is. Ikzelf (overigens geen LL-bezoeker) word daardoor niet echt enthousiast van zo’n naam, dan ga ik liever naar Shelter of De School, maar een 17-jarige liefhebber kan waarschijnlijk zijn geluk niet op.

Zoveel minderjarigen zijn er volgens mij nooit op Lowlands, maar dat kan ik verkeerd hebben.

Overigens; Clairo staat tot en met 17 Augustus in de VS als voorprogramma van Khalid, hoe gaat zij nog dat weekend op Lowlands én Pukkelpop kunnen staan?
IAMDDB staat ook op Woodstrock en Lowlands.

Daar gaan nog wel wat afmeldingen van komen :).
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
zworp4 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik vind sowieso veel van de dance namen inspiratieloos.

Marcel Dettmann, Antal, Hunnee, Paul Kalkbrenner, De Sluwe Vos, Colin Benders, Camo & Krooked… natuurlijk staan er wel goede dingen hoor. Maar kom op Lowlands, dat mag wel iets minder veilig.


Zou het meespelen dat Lowlands zo’n beetje de enige plek is waar je als 18-minner naar dit soort namen kunt? Ik heb net even gecheckt waar Dettmann te zien is/was dit jaar en in 2018. Van 13 keer in Nederland is Lowlands de enige waar de minimumleeftijd niet 18 (of 21) is. Ikzelf (overigens geen LL-bezoeker) word daardoor niet echt enthousiast van zo’n naam, dan ga ik liever naar Shelter of De School, maar een 17-jarige liefhebber kan waarschijnlijk zijn geluk niet op.

Zoveel minderjarigen zijn er volgens mij nooit op Lowlands, maar dat kan ik verkeerd hebben.

Overigens; Clairo staat tot en met 17 Augustus in de VS als voorprogramma van Khalid, hoe gaat zij nog dat weekend op Lowlands én Pukkelpop kunnen staan?

En 16 augustus op Pukkelpop ?!
Snap ik toch niet hoor. Dat je als management van een artiest op een bod om op 16 augustus in België te spelen ingaat , terwijl je dan nog in je Amerikaanse tour zit?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.840
2.505
mgbss wrote:

Indiaantje89 wrote:
Daar gaan nog wel wat afmeldingen van komen :).


Dit zie je echt van verre aankomen idd.

Is dan wel echt mooi kut.

En daar heb je ze al. Veel mensen reageren dat het een 1 april grap is maar aangezien het hierboven al een beetje verwacht werd, neem ik toch aan dat het echt is. Daarnaast zou het een van de slechtste grappen van vandaag zijn. Zeker tegenover de artiesten kun je het niet maken zoiets te plaatsen als het niet waar is. Over Clairo en Joji kom ik wel heen, van Denzel baal ik enorm.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Denzel was een van mijn grootste must sees en ook Joji had ik graag willen zien. Echt balen dit nieuws..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken