Indiaantje89 wrote:
mdekens wrote:
Ah, het is ook gewoon een beetje wat de band bij iemand heeft losgemaakt, denk ik. Ik zie de Wombats juist wel weer laat in de Alpha staan; maar dat komt ook omdat ze een shitload aan hits op 3FM hebben gehad. Inmiddels wel weer wat minder relevant geworden, trouwens. Waar zouden jullie Bear’s Den neer zetten ? Spot als Grizzly Bear vorig jaar?
The Wombats stonden er vorig jaar nog hè, Toen waren ze tweede Alpha act. Toegeven, The Vaccines hebben minder impact gehad, maar die zie ik dus ook wat oude hitjes spelen vroeg overdag.
En de vergelijking met Grizzly Bear en Bear’s Den vind ik echt niet opgaan, ondanks het beide Bearen zijn. Ook die zouden mogelijk de overstap vroeg op de dag naar de Alpha kunnen maken misschien.
Oh, hebben ze er echt gestaan? Helemaal gemist. Nouja, dat zegt ook genoeg over mij haha. Heb ze in 2010 vrij laat in Duitsland op Hurricane gezien. Dat was echt te gek, ik denk de glorie-dagen van de band. Ik vind het sowieso erg moeilijk om bands in te schatten die een aantal jaar vrij groot waren, en nu iets minder. Denk aan Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Kasabian, The Hives, Maximo Park, The Pigeon Detectives. Muziek is in dit genre wel vooruit gegaan, vind ik.