Zie ze wel vroeg op de dag in de Alpha staan ala Wombats? Misschien dat ik ze nu ook weer overschat hoor.Indiaantje89 wrote:
Maar James Blake – Lil Uzi Vert en The Vaccines zijn (mogelijke) Alpha namen, al kunnen die ook in de Bravo/Heineken. Maar daarna zijn er weinig grote namen bijgekomen vooralsnog? Al zal Bear’s Den ook wel in de Heineken staan.
Vaccines is toch ook maar een klein ‘opvul’bandje, of heb ik iets gemist? Hun hoogtepunt(je) ligt alweer even achter hen.
mattman wrote:
Indiaantje89 wrote:
Maar James Blake – Lil Uzi Vert en The Vaccines zijn (mogelijke) Alpha namen, al kunnen die ook in de Bravo/Heineken. Maar daarna zijn er weinig grote namen bijgekomen vooralsnog? Al zal Bear’s Den ook wel in de Heineken staan.
Vaccines is toch ook maar een klein ‘opvul’bandje, of heb ik iets gemist? Hun hoogtepunt(je) ligt alweer even achter hen.
Zie ze wel vroeg op de dag in de Alpha staan ala Wombats? Misschien dat ik ze nu ook weer overschat hoor.
The Wombats stonden er vorig jaar nog hè, Toen waren ze tweede Alpha act. Toegeven, The Vaccines hebben minder impact gehad, maar die zie ik dus ook wat oude hitjes spelen vroeg overdag.Ah, het is ook gewoon een beetje wat de band bij iemand heeft losgemaakt, denk ik. Ik zie de Wombats juist wel weer laat in de Alpha staan; maar dat komt ook omdat ze een shitload aan hits op 3FM hebben gehad. Inmiddels wel weer wat minder relevant geworden, trouwens. Waar zouden jullie Bear’s Den neer zetten ? Spot als Grizzly Bear vorig jaar?
Laatste single werd ook flink geplugd door KINK, dus misschien dat die weer wat hernieuwde populariteit genieten. Eerste album was top, daarna zelf ook wel een beetje uit het oog verloren.Indiaantje89 wrote:
mattman wrote:
Indiaantje89 wrote:
Zie ze wel vroeg op de dag in de Alpha staan ala Wombats? Misschien dat ik ze nu ook weer overschat hoor.
Nee, vroeg in de Alpha zou wel kunnen. Was even in een warrige bui. mea culpla!
mdekens wrote:
Ah, het is ook gewoon een beetje wat de band bij iemand heeft losgemaakt, denk ik. Ik zie de Wombats juist wel weer laat in de Alpha staan; maar dat komt ook omdat ze een shitload aan hits op 3FM hebben gehad. Inmiddels wel weer wat minder relevant geworden, trouwens. Waar zouden jullie Bear’s Den neer zetten ? Spot als Grizzly Bear vorig jaar?
The Wombats stonden er vorig jaar nog hè, Toen waren ze tweede Alpha act. Toegeven, The Vaccines hebben minder impact gehad, maar die zie ik dus ook wat oude hitjes spelen vroeg overdag.
En de vergelijking met Grizzly Bear en Bear’s Den vind ik echt niet opgaan, ondanks het beide Bearen zijn. Ook die zouden mogelijk de overstap vroeg op de dag naar de Alpha kunnen maken misschien.
Ja ik denk dat Franz Ferdinand ook een beetje vroeg in de avond zal staan. Blijft een leuke band, maar heb ze wel een beetje gezien. Maar goed, wie weet waar het blokkenschema me brengt.Indiaantje89 wrote:
mdekens wrote:
Ah, het is ook gewoon een beetje wat de band bij iemand heeft losgemaakt, denk ik. Ik zie de Wombats juist wel weer laat in de Alpha staan; maar dat komt ook omdat ze een shitload aan hits op 3FM hebben gehad. Inmiddels wel weer wat minder relevant geworden, trouwens. Waar zouden jullie Bear’s Den neer zetten ? Spot als Grizzly Bear vorig jaar?
The Wombats stonden er vorig jaar nog hè, Toen waren ze tweede Alpha act. Toegeven, The Vaccines hebben minder impact gehad, maar die zie ik dus ook wat oude hitjes spelen vroeg overdag.
En de vergelijking met Grizzly Bear en Bear’s Den vind ik echt niet opgaan, ondanks het beide Bearen zijn. Ook die zouden mogelijk de overstap vroeg op de dag naar de Alpha kunnen maken misschien.
Oh, hebben ze er echt gestaan? Helemaal gemist. Nouja, dat zegt ook genoeg over mij haha. Heb ze in 2010 vrij laat in Duitsland op Hurricane gezien. Dat was echt te gek, ik denk de glorie-dagen van de band. Ik vind het sowieso erg moeilijk om bands in te schatten die een aantal jaar vrij groot waren, en nu iets minder. Denk aan Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Kasabian, The Hives, Maximo Park, The Pigeon Detectives. Muziek is in dit genre wel vooruit gegaan, vind ik.
Had heel stiekem gehoopt dat ze om 11 uur nog een naam zouden bekend maken, maar helaas
Sorry ik had het over the Vaccines, die stonden op de mainEindelijk weer eens een top naam! Ze staan trouwens komende editie van Werchter op de main, niet vorig jaar.
Intussen zitten 21P en Billie Eilish op ongeveer hetzelfde aantal “favorites” op de site. Zegt natuurlijk nog helemaal niets, maar wel grappig en bevestigt toch wel het idee dat Billie misschien wel kan gaan subben op de Alpha.
ja dat heb ik ook een beetje.. ook de wil om dingen te leren kennen mis ik bij de jongere generatie. Moet je voor de grap eens die Facebook comments eens lezen. Gisteren zag ik ook bij de afzeggingen enkel "wie?" voorbij komen.mgbss wrote:
Intussen zitten 21P en Billie Eilish op ongeveer hetzelfde aantal “favorites” op de site. Zegt natuurlijk nog helemaal niets, maar wel grappig en bevestigt toch wel het idee dat Billie misschien wel kan gaan subben op de Alpha.
Wauw, dit is best bijzonder en tegelijk heb ik mijn bedenkingen erbij. Ik ben echt heel benieuwd waar het festival over 5 jaar staat wat betreft het publiek wat ik een klein beetje zie veranderen.
Ik ben echt heel benieuwd waar het festival over 5 jaar staat wat betreft het publiek wat ik een klein beetje zie veranderen.
Dit soort reacties worden er al gegeven zolang ik mij kan herinneren, was volgens mij ook deels afkomstig van oudere generatie.Gisteren zag ik ook bij de afzeggingen enkel “wie?” voorbij komen.
mdekens wrote:
mgbss wrote:
Wauw, dit is best bijzonder en tegelijk heb ik mijn bedenkingen erbij. Ik ben echt heel benieuwd waar het festival over 5 jaar staat wat betreft het publiek wat ik een klein beetje zie veranderen.
ja dat heb ik ook een beetje.. ook de wil om dingen te leren kennen mis ik bij de jongere generatie. Moet je voor de grap eens die Facebook comments eens lezen. Gisteren zag ik ook bij de afzeggingen enkel “wie?” voorbij komen.