Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Heftig nieuws dit: https://www.nporadio2.nl/nieuws/25008/bandleden-her-s-verongelukt
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik hoop nog steeds een klein beetje op Within Temptation wat dat betreft, laatste album was ook weer prima. Een Graspop headliner zelfs, zou toch beetje raar zijn dat ze in NL dan enkel op B en C-festivalletjes staan (sorry Paaspop, maar ook een B-festival)

Een band als WT heeft in mijn ogen nooit echt zo geleefd als in het buitenland waar ze wel supergroot zijn, overigens is het genre in Nederland niet meer populair genoeg om op de Alpha te zetten. Had ze eigenlijk wel op Pinkpop verwacht.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Weet dat Rammstein niet haalbaar is maar goed weer even een andere discusie toch! Zat nog te denken aan Faithless is dat niet iets.Hebben de tent al eens eerder plat gespeeld op lowlands.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik verwacht er niet teveel meer van, dan kan het alleen maar meevallen. En ach, het blokkenschema wordt nu al een ramp, dus misschien is het wel goed dat er niet teveel grote/goeie aankondigingen meer tussen zitten..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.426
1.920
Ik verwacht toch nog wel een paar mooie namen hoor. Naast hoop klein en onbekend spul.

En na alle kleine namen deze week verwacht ik vandaag wel iets groters.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.392
1.459
Weet dat Rammstein niet haalbaar is maar goed weer even een andere discusie toch! Zat nog te denken aan Faithless is dat niet iets.Hebben de tent al eens eerder plat gespeeld op lowlands.

Ik denk persoonlijk ook Faithless, Chemical Brothers of Underworld voor hetzelfde genre. Maar ach, ik ben al snel tevreden met iets wat Prodigy vervangt, ik ben niet (meer) zo'n fan. :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.126
2.072
Weet dat Rammstein niet haalbaar is maar goed weer even een andere discusie toch! Zat nog te denken aan Faithless is dat niet iets.Hebben de tent al eens eerder plat gespeeld op lowlands.

Doen Faithless live sets dit jaar? Heb tot nu toe alleen nog DJ sets voorbij zien komen. Lijkt me niet echt iets voor de Alpha dan.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik verwacht toch nog wel een paar mooie namen hoor. Naast hoop klein en onbekend spul.

En na alle kleine namen deze week verwacht ik vandaag wel iets groters.
Capiche, doelde eigenlijk meer op vandaag. Dat 'verwacht ik vandaag wel iets groters' wordt ook al een week geroepen naar mijn idee, dus ik bedoel meer op dat gebied dat ik vandaag niet al teveel verwacht. We gaan het zo meemaken :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Nouja het was iedere dag rond 11.00 uur voor alsnog.

cartman-quotes-breaking-my-balls.jpg
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
Camo & Crooked inderdaad, staan al in de Spotify afspeellijst van Lowlands. Enorm blij met deze naam!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Ze zijn ok.. maar ik vind het wel een beetje been there done that. En een DNB avondje op Lowlands is ook niet bijster origineel.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Als anderen hier blij mee zijn, dan ben ik blij. Ik loop er met een grote boog omheen.
 

jacob

Nieuw lid
24 mrt 2019
3
0
Nog even terug op de vrouw/man discussie.
Van mij mag Portishead wel weer komen. In 2014 waren zij het hoogtepunt van mijn Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken