Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens Rapid Razor Bob pas de laatste namen als de programmakrant verschijnt (27 juli). Dat is dan wel opvallend, nog zoveel namen in de laatste lichting.
En toch vermoedt ik dat er nog wat speciaals komt. 25jaar moet gevierd worden toch.!!! Laten we hopen dat ze toch nog Radiohead hebben gestrikt of iets dergelijks.
En toch vermoedt ik dat er nog wat speciaals komt. 25jaar moet gevierd worden toch.!!! Laten we hopen dat ze toch nog Radiohead hebben gestrikt of iets dergelijks.
Die jubileums betekenen geen reet qua exclusieve boekingen. Bands gaan festivals echt niet matsen omdat ze al tig jaar bestaan.
Uiteraard zouden ze goedkope (Nederlandse) dingen uit het verleden kunnen halen, maar LL wilt de schijn op houden dat ze naar voren kijken en niet naar achteren.
Die jubileums betekenen geen reet qua exclusieve boekingen. Bands gaan festivals echt niet matsen omdat ze al tig jaar bestaan.
Uiteraard zouden ze goedkope (Nederlandse) dingen uit het verleden kunnen halen, maar LL wilt de schijn op houden dat ze naar voren kijken en niet naar achteren.
Ik denk dat we het vooral moeten zoeken in de aankleding van het terrein, de vele ingangen sinds dit jaar en de veranderde tenten.... niet zo zeer in de muziek keuze.
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Er moeten nog zo'n 30-35 namen bij denk ik. Zoveel namen maken ze doorgaans niet in een batch bekend. Of een flinke batch en het restant in de festivalkrant.
Nou laat maar komen dan de nieuwe lichting ik hoop op nog een verrassing.Zelfs als het al is uitverkocht. Waar we later nog over praten bij bv de 50e editie. Aftellen is begonnen.
Zou me nu eerlijk gezegd niet verbazen.. Ik vond dat 3voor12 artikel ook een beetje out of the blue . En nu komen ze opeens met Johan Gielen aanzetten.