Lowlands 2017

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Stefan wrote:
9. Falafel of een nieuwe naam

Is dit echt een goeie culinaire tip? Ik zie dat altijd staan, maar ik heb het zelf nog nooit gehad….

Tja... smaken verschillen.. ik vind falafel sowiesio lekker en die op LL is meestal super lekker. ergens in het weeknd gaat ie wel naar binnen.
PS: Falafel zijn gekruide gefrituurde balletjes van kikkerwten pasta in een pita broodje, vega hap dus ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Joris wrote:
schreuder wrote:
Hoi allen,

Ben last minute op zoek naar twee kaarten voor twee vrienden uit buitenland die net besloten hebben om naar NL te komen. Heb niet zo een hoge pet op van het hele marktplaats gebeuren dus denk vraag even hier onder het mom van ”niet geschoten”

Groetjes


Plaats even een verzoekje op Ticketswap, zijn nog genoeg mensen die hun ticket gaan verkopen de volgende weken.



thx zal ik doen
Viagogo is een duurdere optie maar in mijn ervaring ook betrouwbaar, twee keer tickects gekocht
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tja… smaken verschillen.. ik vind falafel sowiesio lekker en die op LL is meestal super lekker. ergens in het weeknd gaat ie wel naar binnen.
PS: Falafel zijn gekruide gefrituurde balletjes van kikkerwten pasta in een pita broodje, vega hap dus


Vroeger, (nu wordt ik echt oud) stond er een heerlijke falafel bus/foodtruck. Nu is het van la place… droog en smakeloos. Voor mij geen tip meer

Jongens.... wat moetk nou met m'n munten? hahah

Wie wilt er tijdens Lowlands een falafeltje delen? hahahah
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Ik hoop eigenlijk dat motor city drum ensemble (staat wel al op dekmantel) en frank ocean nog komen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Puur om de reden die je al geeft zie ik die niet komen. Frank Ocean is natuurlijk veels te groot voor een uitverkocht festival.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Viagogo Is absoluut niet betrouwbaar. Marktplaats is wel betrouwbaar als je hardcopy kaarten koopt. Voor de ticketswap de app downloaden en je inschrijven voor lowlands dan krijg je push berichten.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Indiaantje89 wrote:
Anne Fleur Dekker en Ismael Illgün … the horror


Mijn twee favoriete ‘mediapersoonlijkheden’. Erbij zijn!

Maar niet heus natuurlijk. Verschrikkelijk.

Ik las het ook net. Ik knap hier serieus zo vreselijk op af. Ugh...ik kan die twee echt niet uitstaan. Waarom geef je een hufter en een extreem linkse tut een podium? Dikka faal van Lowlands!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Vind dan niemand interessant wat die debiel te zeggen heeft? Niet dat ik er naar ga kijken, waarschijnlijk wel betere dingen te doen op LL, maar als het opgenomen wordt, zou ik achteraf best terug willen zien wat die gozer allemaal te vertellen heeft.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Viagogo Is absoluut niet betrouwbaar.

Tja ... ik heb dus alleen maar goede (2) en betrouwbare (en dure) ervaringen met viagogo.
U2 kaarten gekocht omdat ik perse erheen wilde, prima verlopen. E tickets zelfs...

Algemeen gezegd loop je altijd wel een hoger risico dan officieel.
Via marktplaats zou ik alleen afhalen aan de deur bij iemand zodat je weet waar zijn huis woont ;-0
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Als je de recensies van viagogo leest op Google kun je zien dat het niet betrouwbaar is. Ook via viagogo kun je het best hardcopy kaarten kopen. Die krijg je dan thuisgestuurd.

Ik haal inderdaad altijd de hardcopy kaarten aan huis af. Heb nu denk ik 7 keer via marktplaats gekocht. En is nog nooit verkeerd gegaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken