Lowlands 2017

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Mijn 15 namen...na de top vijf wordt het random...

1. Alt-j
2. Editors
3. The XX
4. Moderat
5. Flume
6. Mura Masa
7. Tash Sultana
8. Chef’special
9. Falafel of een nieuwe naam ;-)
10. Tove Lo
11. Tash Sultana
12. ISH
13. Cypress Hill
14. Iggy pop
15. Palace
 

schreuder

Playlistbediener
16 jun 2015
12
0
Hoi allen,

Ben last minute op zoek naar twee kaarten voor twee vrienden uit buitenland die net besloten hebben om naar NL te komen. Heb niet zo een hoge pet op van het hele marktplaats gebeuren dus denk vraag even hier onder het mom van ''niet geschoten''

Groetjes
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Hoi allen,

Ben last minute op zoek naar twee kaarten voor twee vrienden uit buitenland die net besloten hebben om naar NL te komen. Heb niet zo een hoge pet op van het hele marktplaats gebeuren dus denk vraag even hier onder het mom van ”niet geschoten”

Groetjes

Plaats even een verzoekje op Ticketswap, zijn nog genoeg mensen die hun ticket gaan verkopen de volgende weken.
 

schreuder

Playlistbediener
16 jun 2015
12
0
schreuder wrote:
Hoi allen,

Ben last minute op zoek naar twee kaarten voor twee vrienden uit buitenland die net besloten hebben om naar NL te komen. Heb niet zo een hoge pet op van het hele marktplaats gebeuren dus denk vraag even hier onder het mom van ”niet geschoten”

Groetjes


Plaats even een verzoekje op Ticketswap, zijn nog genoeg mensen die hun ticket gaan verkopen de volgende weken.

thx zal ik doen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Joris wrote:
schreuder wrote:
Hoi allen,

Ben last minute op zoek naar twee kaarten voor twee vrienden uit buitenland die net besloten hebben om naar NL te komen. Heb niet zo een hoge pet op van het hele marktplaats gebeuren dus denk vraag even hier onder het mom van ”niet geschoten”

Groetjes


Plaats even een verzoekje op Ticketswap, zijn nog genoeg mensen die hun ticket gaan verkopen de volgende weken.


thx zal ik doen
Maar probeer echt Marktplaats te ontlopen.

Behoorlijke kans voor oplichting daar. Ticketswap is idd stukken veiliger.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Vandaag zou me toch eens een mooie dag zijn voor de laatste namen!
1f609.svg

Inderdaad een mooie dag. Waarschijnlijk weten we het binnen nu en een half uur ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
LLlowagenda kan soms wel interessant zijn. Ach ja, ik loop er nu met een boog omheen. Verder vind ik het niet echt boeiend. Vind het alleen jammer dat je met verwerpelijk gedrag het toch tot Lowlands kan schoppen zonder enig tegengeluid er neer te zetten. Dat vind ik persoonlijk jammer.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Beter nieuws betreft de muzieknamen:

komt nog een boel bij aldus Rapid_razor_bob

Dat horen we graag!
Mij betreft meerder (kleinere) artiesten met kortere sets. Die hebben vaak toch geen repertoire dat een uur kan boeien.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Anne Fleur Dekker en Ismael Illgün … the horror

Na het gevalletje Bieber op Pinkpop heeft LL ook zijn faal van het jaar. Waarom geef je überhaupt deze 2 schepsels een podium. Dan ben je toch gewoon als organisatie knettergek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken