Lowlands 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik verwacht Moderat wel in de Heineken eigenlijk, als headliner. Flume misschien ook wel.

Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik er nagenoeg altijd naast zit wat betreft het voorspellen van de juiste tent ;-)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Ik hoop vooral voor Editors op vrijdag en The XX op zaterdag. De vrijdag is al vol met goeie acts (gebaseerd op dat topic van het Fok! Forum) waarvan er anders teveel zullen conflicteren.

Wie spelen er dan allemaal vast op vrijdag?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Ik hoop de 3 headliners te kunnen zien maar daarnaast ook Moderat én Flume. Hoop dus niet dat ik hoef te kiezen tussen die 5.
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
Ik hoop vooral voor Editors op vrijdag en The XX op zaterdag. De vrijdag is al vol met goeie acts (gebaseerd op dat topic van het Fok! Forum) waarvan er anders teveel zullen conflicteren.


Wie spelen er dan allemaal vast op vrijdag?

http://forum.fok.nl/topic/2381210

Line-Up
Vrijdag 18 Augustus
- Altin Gün
- Architects
- Baloji
- Chef'Special
- Culture Abuse
- Denzel Curry
- Dj Deacon
- Feist
- Future Islands
- Glass Animals
- Haus
- Iggy Pop
- J. Bernardt
- Jonna Fraser
- Kovacs
- LÉON
- Mac DeMarco
- Marie Davidson Live
- MHD
- Michael Kiwanuka
- Midland
- Moderat
- Mura Masa
- Mykki Blanco
- Naâman
- Parcels
- Raye
- Sean Paul
- Shame
- Solange
- The Talks
- The Ufoslavians
- Ty Segall

Die is dus al retevol in de avond met Iggy Pop, Solange, Moderat, plus de Alpha headliner (The xx of Editors).

Verder is het vrijwel zeker dat Moderat en Flume de Bravo of Heineken zullen afsluiten, en dus gaan clashen met de drie Alpha headliners.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Er moeten nog ongeveer 35 muziek acts bij komen. Welke kleintjes zouden jullie nog willen zien?

Ik hoop ieder jaar weer op Splendid (zanger presenteerd nu al een paar jaar de Lima tent) Jaya the Cat en ook graag Playground Zero ...
wie zouden jullie nog van de kleintjes des lands willen zien ?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Er moeten nog ongeveer 35 muziek acts bij komen. Welke kleintjes zouden jullie nog willen zien?

Ik hoop ieder jaar weer op Splendid (zanger presenteerd nu al een paar jaar de Lima tent) Jaya the Cat en ook graag Playground Zero …
wie zouden jullie nog van de kleintjes des lands willen zien ?

Geen idee of Alex Vargas nog klein te noemen is; denk het wel. Die zou ik mega graag willen zien. Vergeet niet dat vorig jaar Die Antwoord in de laatste groep zat; dat is een aardige naam.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Goanna wrote:
Er moeten nog ongeveer 35 muziek acts bij komen. Welke kleintjes zouden jullie nog willen zien?

Ik hoop ieder jaar weer op Splendid (zanger presenteerd nu al een paar jaar de Lima tent) Jaya the Cat en ook graag Playground Zero …
wie zouden jullie nog van de kleintjes des lands willen zien ?


Geen idee of Alex Vargas nog klein te noemen is; denk het wel. Die zou ik mega graag willen zien. Vergeet niet dat vorig jaar Die Antwoord in de laatste groep zat; dat is een aardige naam.

Ik hoop toch nog op een paar extra DnB namen.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Goanna wrote:
Er moeten nog ongeveer 35 muziek acts bij komen. Welke kleintjes zouden jullie nog willen zien?

Ik hoop ieder jaar weer op Splendid (zanger presenteerd nu al een paar jaar de Lima tent) Jaya the Cat en ook graag Playground Zero …
wie zouden jullie nog van de kleintjes des lands willen zien ?


Geen idee of Alex Vargas nog klein te noemen is; denk het wel. Die zou ik mega graag willen zien. Vergeet niet dat vorig jaar Die Antwoord in de laatste groep zat; dat is een aardige naam.
Oei, groot of niet.....dat zou mooi zijn idd.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Nog even de line up van PP erbij gepakt:

Boys Noize, 2Many DJ's en George Ezra mogen door komen!
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Celldweller zou ik ook wel Nice vinden :) geen idee of die nog actief is..... maar zou mooi in t nachtprogramma kunnen lijkt me.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Francis and the lights zou leuk zijn als nog grotere naam, life's electric als kleinere naam!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Alex Vargas staat het weekend van lowlands in het Amsterdamse bos. Hij is dus in de buurt maar heeft ook al een optreden in NL.... zou ik ook een mooie naam vinden

Namen die ik graag nog zie komen.
Spinvis, 2 Many dj,s, the Amazons, kraantje pappie, parov stellar, two door cinema club, Birdy, the vaccines en de ultieme toevoeging zou Ryan Adams zijn. Dromen mag.

Ik verwacht deze week eigenlijk namen. Met daarbij de aankondiging van de datum voor de lowlands krant.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Alex Vargas staat het weekend van lowlands in het Amsterdamse bos. Hij is dus in de buurt maar heeft ook al een optreden in NL…. zou ik ook een mooie naam vinden

Namen die ik graag nog zie komen.
Spinvis, 2 Many dj,s, the Amazons, kraantje pappie, parov stellar, two door cinema club, Birdy, the vaccines en de ultieme toevoeging zou Ryan Adams zijn. Dromen mag.

Ik verwacht deze week eigenlijk namen. Met daarbij de aankondiging van de datum voor de lowlands krant.

Vorig jaar op de 7e een lading namen gekregen. Two Door Cinema Club zou zo fantastisch zijn. Ze staan wel op donderdag nog in de Filipijnen. Denk dat het lastig wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik verwacht vandaag of morgen wel de laatste namen. In ieder geval is: https://www.davidkeenan.ie/live deze man aanwezig
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
idd. Alex Vargas nog wel kanshebber.
Daarnaast nog altijd hoop op Bear's Den (PP17 op LL17 weekend) daarna Reading de week er na)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik verwacht Moderat wel in de Heineken eigenlijk, als headliner. Flume misschien ook wel.

Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik er nagenoeg altijd naast zit wat betreft het voorspellen van de juiste tent
1f609.svg

Na moderat op DTRH gezien en gevoeld te hebben, lijkt het me echt Alpha of Bravo werk. Groots, vet en vol visuele pret. Geen Heineken verstillngen of feestgedruis
Flume heeft de Bravo (en de HMH) al eens op zijn kop gezet dus dat wordt ook Aplha of weer (de nieuwe) Bravo gok ik.....en ook ik kan e naast zitten natuurlijk.

Met Tove Lo op zaterdag waarschijnlijk is Flume daar ook te verwachten. En hopelijk komt Vince Staples dan ook nog even meedoen ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken