Lowlands 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Ik ben vooral wat meer van de ouderwetse harde gitaren. Dat electro pop hoeft niet zo heel erg van mij.
Iemand daar nog een goede tips voor?

Ik ben vooral wat meer van de ouderwetse harde gitaren. Dat electro pop hoeft niet zo heel erg van mij.

Frank Carter and the Rattlesnakes, Iggy Pop, Billy Talent, At the drive in, Nothing But Thieves. Dit zijn de rock acts waar ik vrolijk van wordt :)

Nu.nl kondigt LCD soundsystem aan? Lijkt me sterk maar het staat wel op hun site. Ik snap niet hoe je het linkje deelt maar is zo te vinden haha

Na het bericht van "nog maar 1000", toch maar even snel kaartjes gekocht. Zie nu dat het is uitverkocht. Over timing gesproken.

wilbert koopman wrote:

Frank Carter and the Rattlesnakes, Iggy Pop, Billy Talent, At the drive in, Nothing But Thieves. Dit zijn de rock acts waar ik vrolijk van wordt ?

Ik kreeg deze nog als tip mee, erg leuk zo op het eerste gehoor...... Culture Abuse

Waarom Glass animals zo goed is? Ze hebben een eigen geluid! Het is vrolijk en dansbaar. Vorig jaar gezien op bks. En ze kregen het hele publiek aan het dansen! Ik heb nu al zin om het te zien!!!

Het kan natuurlijk niet je smaak zijn. Maar als het wel je smaak is, is het Lekkah!!

Zin in eind augustus! Feestje met 49.999 andere mensen!!!

Waarom Glass animals zo goed is? Ze hebben een eigen geluid! Het is vrolijk en dansbaar. Vorig jaar gezien op bks. En ze kregen het hele publiek aan het dansen! Ik heb nu al zin om het te zien!!!

Zin in eind augustus! Feestje met 54.999 andere mensen!!!

:wink:

Users who are viewing this thread