Korn zou ik toejuichen, Beyonce ook wel, net als Bruno Mars, gewoon ras entertainers die niet halfslachtig te werk gaan op het podium.
Rammstein en Metallica, ik weet niet hoe dat in de geschiedenis van Sziget is geweest, maar vraag me af of dat niet te heftig is voor het publiek (voor mij is het geen probleem, al ben ik geen fan van Metallica)
Maar ik vind het nogal 'stom' dat Sziget Kasabian of Interpol als headliner zou bombarderen, want dat zijn het in mijn ogen niet (niet mainstream genoeg voor) en het repertoire gaat wel. Interpol zou trouwens alleen maar toeren vanwege het 15 jarige bestaan van hun album 'Turn On The Bright Lights' en dit integraal (zie http://www.maxazine.nl/2017/01/23/interpol-naar-oosterpoort-en-013/) spelen op festivals, Dus die spelen dan max 74 minuten (lengte van een CD) en doen geen andere liedjes als je het strict neemt.
Dus helaas ben nog steeds niet overtuigd dat ik er naar toe ga ondanks dat ik al kaarten heb
De andere kant is dat dit misschien 25% of 15% van de totale line-up is, wat nu bekend is geworden. Dus er is nog hoop. Maar 25 jarig jubileum, dan trek je toch alles uit de kast?!?