[HU] Sziget 2017

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Kasabian
Flume
Interpol
Billy Talent
Jamie Cullum
Charli XCX
The Kills
Clean Bandit
Metronomy
The Pretty Reckless
Danny Brown
Crystal Fighters
Fritz Kalkbrenner
Leningrad
Cashmere Cat
Jagwar Ma
Sunnery James & Ryan Marciano
Maurice West

Nog steeds geen headliners...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Het is te hopen dat er inderdaad nog geen headliners tussen zittnen :p
En like mike &dimitri vegas zijn al wel bekend he, die doen de eindshow, dus er is al 1 'headliner' bekend.

Deze namen weer niet heel bijzonder, wel een paar leuke namen..
Kasabian nog nooit gezien en wel heel erg blij mee.

Flume lijkt me ook wel tof.

Het lijkt er wel op dat ze de trend om meer dj's te boeken weer stevig doortrekken dit jaar..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Kasabian , Flume , Clean Bandit , Danny Brown & Fritz Kalkbrenner zijn leuke toevoegingen. Maar vind het erg veel Dance/House uit de mainstream, of ligt dit aan mij.
Ben nog niet overtuigt om Sziget mee te pakken dit jaar :) Maar nog tijd zat :)
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik had ergens gelezen dat the killers weer in augustuis in amerika zitten maar dat kan ik nergens meer terug vinden.
Weet iemand dat nog terug te vinden?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Kasabian , Flume , Clean Bandit , Danny Brown & Fritz Kalkbrenner zijn leuke toevoegingen. Maar vind het erg veel Dance/House uit de mainstream, of lift dit aan mij.

Prima toch voor Sziget? :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Prima worp voor Sziget inderdaad. Dit is toch gewoon wat ze de afgelopen jaren boeken?
Zeker dat Kasabian geen Headliner is? Als Biffy het kan dan Kasabian toch ook zeker.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Prima worp voor Sziget inderdaad. Dit is toch gewoon wat ze de afgelopen jaren boeken?
Zeker dat Kasabian geen Headliner is? Als Biffy het kan dan Kasabian toch ook zeker.

Ik begon ook een beetje twijfelen ja..
Ze staan ook helemaal van boven op de site, dus zou idd wel goed kunnen.
Ik ga der wel gewoon van uit, dan kan het alleen nog meevallen ;)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Volgens mij hebben we met Kasabian, Major Lazer en Dimitri Vegas & Like Mike al 3 headliners te pakken. Verwacht RCHP er nog wel bij, Editors, Mumford & Sons, The XX, The Weeknd, The Killers zijn ook allemaal kanshebbers voor een hoge spot.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik hoop op nog wel wat grote acts vanwege het 25 jarig jubileum en de prijsverhoging. Vorig jaar werd door de festivaldirecteur gezegd dat Coldplay en AC/DC kanshebbers zouden kunnen zijn. Nou dat gaat niet lukken, maar hoop wel wat acts van dat kaliber.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ja dat hoop ik ook, hoewel ik niet 123 zo een band kan opnoemen die kans maakt.
Misschien Rammstein? Metallica?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Volgens mij hebben we met Kasabian, Major Lazer en Dimitri Vegas & Like Mike al 3 headliners te pakken. Verwacht RCHP er nog wel bij, Editors, Mumford & Sons, The XX, The Weeknd, The Killers zijn ook allemaal kanshebbers voor een hoge spot.

Ik kan het even niet terugvinden, maar ik zag gister ergens voorbij vliegen dat kasabian inderdaad was bevestigd als headliner. Jullie moeten meij maar even geloven op mijn woord :p
Dan denk ik inderdaad op basis van de site dat Major lazer ook headliner is.
 

Bart Nijensteen1617899561

Playlistbediener
1 dec 2016
6
0
Nu is er geen Sziget VoorSpel, maar 't zou wel tof zijn als iedereen een gokje doet voor de 7 headliners ...
Ik denk RHCP - The XX - Beyoncé - Kasabian - Major Lazer - Korn - End show with Dimitri Vegas & Like Mike
Wat denken jullie?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
RHCP heeft nog geen datum in augustus, dus ik twijfel of die komen. Wellicht dat Mumford & Sons komen.

Rammstein en Metallica hebben ook nog geen datums in augustus, dus die verwacht ik ook niet, (zou wel vet zijn hoor)

Verder verwacht is dat Bon Jovi nog met een Europese tour komt dus hopelijk dat die komen. En Rolling Stones zijn ook al eens genoemd, dat zou echt geweldig zijn.

Verder zou ik het tot nu toe niet weten.
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Korn zou ik toejuichen, Beyonce ook wel, net als Bruno Mars, gewoon ras entertainers die niet halfslachtig te werk gaan op het podium.
Rammstein en Metallica, ik weet niet hoe dat in de geschiedenis van Sziget is geweest, maar vraag me af of dat niet te heftig is voor het publiek (voor mij is het geen probleem, al ben ik geen fan van Metallica)
Maar ik vind het nogal 'stom' dat Sziget Kasabian of Interpol als headliner zou bombarderen, want dat zijn het in mijn ogen niet (niet mainstream genoeg voor) en het repertoire gaat wel. Interpol zou trouwens alleen maar toeren vanwege het 15 jarige bestaan van hun album 'Turn On The Bright Lights' en dit integraal (zie http://www.maxazine.nl/2017/01/23/interpol-naar-oosterpoort-en-013/) spelen op festivals, Dus die spelen dan max 74 minuten (lengte van een CD) en doen geen andere liedjes als je het strict neemt.

Dus helaas ben nog steeds niet overtuigd dat ik er naar toe ga ondanks dat ik al kaarten heb

De andere kant is dat dit misschien 25% of 15% van de totale line-up is, wat nu bekend is geworden. Dus er is nog hoop. Maar 25 jarig jubileum, dan trek je toch alles uit de kast?!?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Beyonce twijfel ik of die komt, heeft nog geen enkele datum aangekondigd en er pas een wereld tour opzitten. Bruno Mars kunnen we afschrijven, die zit dan in Amerika.

Klopt dat ze nog maar een paar namen hebben, nog geen echte grote namen. Maar hopelijk komen er echt een aantal Stadion acts bij, ik heb ook al kaartje en ga er sowieso heen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Interpol is geen headliner, die staan in de A38.

Kasabian is toch prima mainstream? Of wil je alleen maar 538 artiesten?
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Ik ben misschien wat verwend, als je al 15 jaar naar festivals toe gaat heb je alles al zo'n beetje gezien. Kasabian vind ik echt iets voor 18:00 a 19:00 uur op de mainstage, net zoals ze dat afgelopen jaar met Sum 41 deden.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Ik ben misschien wat verwend, als je al 15 jaar naar festivals toe gaat heb je alles al zo’n beetje gezien. Kasabian vind ik echt iets voor 18:00 a 19:00 uur op de mainstage, net zoals ze dat afgelopen jaar met Sum 41 deden.

Wow, nooit verwacht dat er mensen boven de 30 jaar naar Sziget gingen, dacht dat dit gewoon een zuipvakantie was voor mensen tussen 15 en 25 jaar :eek: Maar als je 7 dagen moet vullen kan er wel eens een Kasabian headliner worden, die zijn volgens mij ook groter dan SIA of Manu Chao die vorig jaar headliners waren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken