HELP

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Heb er soms wel even last van, maar de pagina herladen lost het probleem op; zowel mobiel (HTC Explorer) als PC.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Sinds enkele dagen doet het forum vreemd als ik deze via mijn smartphone bezoek. Het is precies alsof alles stil is blijven staan: in elk topic is de laatste post eentje van enkele dagen terug, en ook de tijden die erbij staan veranderen niet (bvb ‘laatste post: 1u geleden’ terwijl die ondertussen 3 dagen oud is). Weet iemand hoe dit komt?

Same here. Ik gebruik een iPhone 4S.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Niet echt iets voor categorie "Help", maar meer een "Joehoe" momentje...
Het forum heeft nu 200 members! :mrgreen:
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Niet echt iets voor categorie “Help”, maar meer een “Joehoe” momentje…
Het forum heeft nu 200 members!
icon_mrgreen.gif

Yoehoe! Al is het wel nog steeds vrij rustig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik vroeg me af, die enquêtes en onderzoeken van stagiaires/studenten die hier op het forum gepost worden, accepteren we dat?
Ik merk dat ik me een klein beetje aan stoor.
Als het aan mij ligt en ik de enige ben die zich stoort, laat dan maar gaan...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik vroeg me af, die enquêtes en onderzoeken van stagiaires/studenten die hier op het forum gepost worden, accepteren we dat?
Ik merk dat ik me een klein beetje aan stoor.
Als het aan mij ligt en ik de enige ben die zich stoort, laat dan maar gaan…

Stoor me er ook aan hoor, het zijn ook steeds (ongeveer) dezelfde enquetes. Zou het fijn vinden als daar inderdaad iets aan gedaan kon worden.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Ik stoor me er inderdaad ook aan, het zijn meestal ook nog eens slecht in elkaar gezette enquêtes en je hoort er nooit meer wat van.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik stoor me er inderdaad ook aan, het zijn meestal ook nog eens slecht in elkaar gezette enquêtes en je hoort er nooit meer wat van.

precies dit. Een enquête die echt diep gaat vind ik prima, kunnen best dingen tussen zitten waar je anders niet over na denkt. Aan die enquêtes werk ik graag mee. Wel zou ik dan ook graag de resultaten willen zien.

Ik vul nu alles gwn in, want de school waar het voor is moet zelf maar beoordelen of het goed genoeg is, maar degene die ik laatst heb ingevuld sloeg nergens op. Dat was gewoon naar welke festivals ga je en voor welke artiesten(staan de artiesten waar ik echt voor ga er niet eens bij).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik heb opeens 14 notificaties dat ik vermeld ben, is dit bij meerdere mensen zo?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
ik heb opeens 14 notificaties dat ik vermeld ben, is dit bij meerdere mensen zo?

Yes, oude topics worden teruggezet. Dat is de reden. Notificaties zijn allemaal oud en naar alle waarschijnlijkheid niet meer relevant.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ah ok, ze zijn inderdaad allemaal oud. T is trouwens een pokkewerk om ze allemaal te verwijderen: wissen--> weet je het zeker--> pagina herladen --> volgende. Kan dit niet makkelijker. Gewoon een ideetje hoor ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Hier hetzelfde, kwam het melden. Jullie zijn al bezig met alles dus... Schoonmaak niet helemaal goed gegaan?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik heb op mijn smartphone opnieuw hetzelfde probleem voor als voor de zomer: die 'laatste post' op de homepage is sinds gisteren ergens stil blijven staan.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ik heb op mijn smartphone opnieuw hetzelfde probleem voor als voor de zomer: die ‘laatste post’ op de homepage is sinds gisteren ergens stil blijven staan.

Wat bedoel je precies? Ben er nu mee bezig. Vandaag los ik alles op.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De problemen zijn ondertussen erger:

- Op de smartphone is alles stil blijven staan: de laatste posts in elk topic zijn er van gisteren, terwijl ik op de laptop zie dat er net nog bijgekomen zijn
- Op de laptop is in de forum-homepage ook de tijd stil blijven staan: aanduiding dat laatste post van gisteren is, terwijl in het topic zelf wel de meest recente te zien valt
- Op de laptop word ik eveneens elke 2 minuten uitgelogd en ben ik telkens verplicht mijn wachtwoord in te geven, ook al staat dat op onthouden ingesteld
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
De problemen zijn ondertussen erger:
– Op de smartphone is alles stil blijven staan: de laatste posts in elk topic zijn er van gisteren, terwijl ik op de laptop zie dat er net nog bijgekomen zijn
– Op de laptop is in de forum-homepage ook de tijd stil blijven staan: aanduiding dat laatste post van gisteren is, terwijl in het topic zelf wel de meest recente te zien valt
– Op de laptop word ik eveneens elke 2 minuten uitgelogd en ben ik telkens verplicht mijn wachtwoord in te geven, ook al staat dat op onthouden ingesteld

Ik heb het idee dat dit te maken heeft met de aanpassingen die ik gedaan heb. Vanmorgen had ik er ook even last van, maar nu geloof ik niet meer. Wil je de cache eens cleanen? Als anderen er last van hebben, meld het dan aub met een zo duidelijk mogelijke beschrijving.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.696
@Ron

De problemen aan mijn kant zijn het niet refreshen van de homepage, zowel op de app als de site. Links naar nieuwere artikelen werken prima, en in een nieuw artikel staan ook alle meest recente artikelen in de zijbalk. Als ik echter terugga naar de homepage is dit het meest recente artikel: http://festileaks.com/2014/11/muse-tweede-headliner-rock-werchter-2015/

Ik heb mijn cache al geleegd, levert niets op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken