HELP

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Haha geen probleem hoor
icon_smile.gif
Ik heb tot nu toe alleen nog kaartjes voor RW
icon_smile.gif

Dan zullen wij jou daarvoor 10 bonnen overhandigen! Digitaal of persoonlijk. Onze crew is bijna volledig aanwezig.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeiken en ik waardeer het werk van iedereen, maar ik geef maar even aan wat ik voor problemen ondervind…

Je input wordt juist gewaardeerd. Thanks. Ik ga je opmerkingen bekijken en zal proberen deze ongemakken te verhelpen.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Haha geen probleem hoor
icon_smile.gif
Ik heb tot nu toe alleen nog kaartjes voor RW
icon_smile.gif


Dan zullen wij jou daarvoor 10 bonnen overhandigen! Digitaal of persoonlijk. Onze crew is bijna volledig aanwezig.

Heel erg bedankt :) Ik denk dat digitaal het handigst is, ik heb nog geen idee hoe het dan allemaal loopt xD
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Is het mogelijk om een loginknop te maken voor de mobiele versie? Ik heb me pas na heel veel omwegen kunnen inloggen...
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Is het mogelijk om een loginknop te maken voor de mobiele versie? Ik heb me pas na heel veel omwegen kunnen inloggen…

Linksboven op huisje klikken en dan op aanmelden?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Is het mogelijk om een loginknop te maken voor de mobiele versie? Ik heb me pas na heel veel omwegen kunnen inloggen…

Linksboven op huisje klikken en dan op aanmelden?

Woeps, mijn fout! Ik dacht dat ik daarmee terug naar de startpagina/website ging.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hoe denken jullie over het editen van je eigen posts? Na een paar minuten is dat niet meer mogelijk.
Wat ik soms best vervelend vind, en anderen ook heb ik het idee.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Hoe denken jullie over het editen van je eigen posts? Na een paar minuten is dat niet meer mogelijk.
Wat ik soms best vervelend vind, en anderen ook heb ik het idee.

Is nu 24 uur
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Misschien is het handig voor het forum dat wanneer je op een link klikt die genoemd wordt in het forum er een nieuw tabblad opent in plaats van dat de link op het tabblad van het forum opent en je hier dus weg bent, wat ook wel handig is, is dat degene die ingelogd zijn kunnen zien waar berichten zijn geplaatst die ze nog niet hebben gelezen zou het 'gebruiksgemak' voor mij toch wel wat verbeteren. Je moet overigens niet aan mij vragen hoe je dat voor elkaar kunt krijgen ik ben namelijk niet heel handig met computers :p, en het is natuurlijk alleen maar een tip het hoeft niet natuurlijk.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Misschien is het handig voor het forum dat wanneer je op een link klikt die genoemd wordt in het forum er een nieuw tabblad opent in plaats van dat de link op het tabblad van het forum opent en je hier dus weg bent, wat ook wel handig is, is dat degene die ingelogd zijn kunnen zien waar berichten zijn geplaatst die ze nog niet hebben gelezen zou het ‘gebruiksgemak’ voor mij toch wel wat verbeteren. Je moet overigens niet aan mij vragen hoe je dat voor elkaar kunt krijgen ik ben namelijk niet heel handig met computers :p, en het is natuurlijk alleen maar een tip het hoeft niet natuurlijk.

1. Rechtermuisknop, open in nieuw tabblad?
2. De 'wall' button in het menu is wellicht een oplossing? Indien gewenst kan ik de functie proberen toe te voegen. Ik hoor graag eerst of het echt nodig is.

Tips zijn hier juist van harte welkom. Daar is het topic voor. Voel je dus niet bezwaard.

 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Bij dat eerste heeft @juw wel een puntje hoor. Tuurlijk rechtermuisknop kan, maar gewoon meteen in nieuw tablat is toch gewoon veel makkelijker. Je klikt bijna automatisch met de linkermuisknop op te link, tenminste tegen de tijd dat ik aan rechtermuisknop denk heb ik met links al geklikt
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Bij dat eerste heeft @juw wel een puntje hoor. Tuurlijk rechtermuisknop kan, maar gewoon meteen in nieuw tablat is toch gewoon veel makkelijker. Je klikt bijna automatisch met de linkermuisknop op te link, tenminste tegen de tijd dat ik aan rechtermuisknop denk heb ik met links al geklikt

Oke, done!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Bij dat eerste heeft @juw wel een puntje hoor. Tuurlijk rechtermuisknop kan, maar gewoon meteen in nieuw tablat is toch gewoon veel makkelijker. Je klikt bijna automatisch met de linkermuisknop op te link, tenminste tegen de tijd dat ik aan rechtermuisknop denk heb ik met links al geklikt

Oke, done!

heel nice! dankje
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
(pppsssstt... 120 members en bijna 6,5 duizend likes... :wink: )
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Sinds enkele dagen doet het forum vreemd als ik deze via mijn smartphone bezoek. Het is precies alsof alles stil is blijven staan: in elk topic is de laatste post eentje van enkele dagen terug, en ook de tijden die erbij staan veranderen niet (bvb 'laatste post: 1u geleden' terwijl die ondertussen 3 dagen oud is). Weet iemand hoe dit komt?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Sinds enkele dagen doet het forum vreemd als ik deze via mijn smartphone bezoek. Het is precies alsof alles stil is blijven staan: in elk topic is de laatste post eentje van enkele dagen terug, en ook de tijden die erbij staan veranderen niet (bvb ‘laatste post: 1u geleden’ terwijl die ondertussen 3 dagen oud is). Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb hier zelf geen last van. Iemand anders wel? Welke telefoon gebruik je?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik heb er inderdaad sinds een paar dagen ook last van, heb samsung galaxy s4 mini.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
ik merk dat ik op mn PC inderdaad de tijden/datum van de laatste post van elk topic totaal verkeerd staan soms
of hij haalt ze door de war. ik weet het niet. maar de laatste dagen werkt het forum inderdaad niet perfect
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken