Weet niet welk toppic dit verhaal moet plaatsten dus doe de relevante.
Ik ben aan het bijkomen. Ze begonnen 21.32 en Paradise City was exact 01.06 afgelopen. Ruim 3,5 uur de Guns.
Laten we beginnen bij de vooroordelen. Stem Axel niks mis mee, zal niet zeggen zuiver maar zeer herkenbaar.
Spanjaarden komen pas na 4 nummers massaal naar binnen. Stadion nagenoeg uitverkocht.
Slash is en blijft een fenomeen. Alles draait om hem en stelt niet teleur. Setlist was geweldig en geluid prima maar mocht soms wat harder. Stond in Golden Circle en recht vooraan.
Vond scherm achter podium te veel afleiden want dat leek wel een videoclip van 3,5 uur. Geen live beelden. Wel indrukwekkend tijdens Civil War dat je een gebombardeerd Oekraïne zag.
Enige livebeeld was de gitaarsolo van Slash, tevens hoogtepunt van de show en zonder Godfather theme.
Andere hoogtepunten Rumble/ Welcome to the Jungle, Rocket Queen.
Uiteraard alle hits en wat had ik ze graag zondag Pinkpop zien afsluiten. Nu gaan ze een beetje via de achterdeur naar Weert wat voor geen meter loopt. Niet terecht want ze spelen echt rete goed!!
Ook ik heb kaarten voor Iron Maiden 11 juli en blijf het onbegrijpelijk vinden dat zij tegelijkertijd spelen.
Over organisatie: was vol lof van vorig jaar met de Rolling Stones. Nu was het niet slecht maar zwaar kut. Bier van €4 naar €12. Wc helemaal slecht en met bier halen zijn de grootste ruzies ontstaan.
Lig nu voldaan in bed en maandag Kiss en donderdag al richting Landgraaf.
Slaap lekker iedereen en anders goedemorgen!!