Guns N' Roses

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Ik ben er in Weert ook bij, wel achter de bar, maar wellicht is dat een goeie plek!😉
Heb er zin, is toch wel echt jeugdsentiment en nog nooit live gezien 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Nederland is trouwens niet het enige land waar de kaartverkoop niet bepaald als een Nightrain of een Locomotive loopt. Voor Frankfurt komende maandag ziet die tweede ring er nog verdomd leeg uit:
GNR Frankfurt seatmap.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
angry cat GIF


of Axl in zijn reismand laten...

( misschien krijgt Axl nog stem problemen en moet Myles Kennedy voor hem invallen 🙏 )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
benieuwd hoe druk het gaat worden in Weert 11 juli?

Golden Circle zal ook niet ze groot nodig zijn, schat ik zo in?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
dus de verkoop van Bospop blijft sterk achter?
Daar komt bij dat wij dit jaar een programma ‘in de breedte’ hebben en een echt grote headliner ontbreekt. De afgelopen edities verkochten we 10.000 weekendtickets, nu zitten we amper op 7500. En de dagkaarten gaan in de richting van 2500 op vrijdag, 7000 op zaterdag en 8000 op zondag.”
is er toevallig iemand die weet waar GnR op hangt op het Bospop terrein? ( @Pinokkio misschien )
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
dat is ook hoe ik in de wedstrijd zit...

Slash zal ook veel goed maken en anders zingen we zelf uit volle borsten mee om Axl te overstemmen
Grappige is, ik heb mijn vrouw wat fragmenten laten horen en ook bij haar wint het sentiment het boven de kwaliteit van Axl z'n stem!
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
benieuwd hoe druk het gaat worden in Weert 11 juli?

Golden Circle zal ook niet ze groot nodig zijn, schat ik zo in?
Golden circle was voor Landgraaf toch al uitverkocht? Dan hoop ik wel dat het minimaal hetzelfde formaat heeft.

De vorige keer dat ik ze zag (Nijmegen), kwam Angus nog even opdagen.
Al ligt Nijmegen meer in zijn achtertuin, het zou leuk zijn om hem ook in Weert te zien! Hoe dan ook: zin in!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Golden circle was voor Landgraaf toch al uitverkocht? Dan hoop ik wel dat het minimaal hetzelfde formaat heeft.
dacht het niet?

zo ver ik weet kon je daar nog altijd ticket voor kopen, toen het nog in Landgraaf was en nu ook nog.

de VIP pakketten zijn nu wel op uitverkocht gezet, dat was vorgie week nog niet.
mijn vermoeden is dat de VIP pakketten gewoon terug geschroeft zijn? maar dat is maar een vermoeden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Klopt inderdaad. Ik dacht nog aan het bericht van PP1980, maar dat werd daarna al ontkrachtigd.

Ik had dat bericht onthouden, omdat op ene gegeven moment nét de 2 tickets die ik gekocht had (golden circle en sky deck PP) beiden uitverkocht waren, tot zover mijn 'rust'. ;) We gaan het zien!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
apart, vanavond is er een tribute festival avond op Megaland, met oa een Guns N Roses tribute.
... woensdag was het bericht dat het 91% uitverkocht was

dus een GnR tribute trekt meer publiek dan de echte GnR op Megaland 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken