Guns N' Roses

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
153
105
Vraagje voor aanstaande dinsdag. Ik ben van plein om met ov + pendelbus te gaan. Hoe is de ervaring daar qua pendelbus? Kan ik flinke rijen/drukte verwachten (ondanks de wellicht tegenvallende kaartverkoop).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
zo te zien geen tent meer (of minstens niet toegankelijk).
rolstoelplatform iets meer naar rechts voor, lijkt het.
verder, niet onverwacht, is de indeling van het terrein hetzelfde, dus de beperking tov afgelopen weekend zal het gedeelte tent / silent disco zijn.

de golden circle lijkt me gevoelsmatig wel wat groot gestippeld, vraag me af voor hoeveel personen deze groot zal zijn tov hoeveel qua VIP en GC er in mogen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Apart. Een ingang dichtbij voor de mensen met geld en een ingang voor het plebs, die blijkbaar mogen omlopen vanaf de parkeerplaats.
ik geloof niet dat je vanf de parkeerplaats moet omlopen naar Entree Oost?
ga er toch van uit dat je vanaf de pendelbussen en de parkeerterreinen net zo goed bij Entree West naar binnen kan.

wat ik wel gek vind is dat er maar 1 plek "munten" aangegeven is? terwijl op bospop in zowat elke hoek munt automaten waren
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.818
Apart. Een ingang dichtbij voor de mensen met geld en een ingang voor het plebs, die blijkbaar mogen omlopen vanaf de parkeerplaats.
Zijn dezelfde ingangen als tijdens Bospop. Oost is voor als je van de kiss and ride en een aantal parkings afkomt. West voor pendelbussen, busreizen en een ander aantal parkings.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
zo te zien geen tent meer (of minstens niet toegankelijk).
rolstoelplatform iets meer naar rechts voor, lijkt het.
verder, niet onverwacht, is de indeling van het terrein hetzelfde, dus de beperking tov afgelopen weekend zal het gedeelte tent / silent disco zijn.

de golden circle lijkt me gevoelsmatig wel wat groot gestippeld, vraag me af voor hoeveel personen deze groot zal zijn tov hoeveel qua VIP en GC er in mogen?
ter vergelijking, ongeveer zo

1688992680249.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
iemand toegang tot deze ?
(benieuwd of er iets in staat over het aantal bezoekers?)

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230710_93575434
Limburgse Guns N’ Roses fans verheugen zich op concert in Weert: ‘Op geboortekaartje zoon staat zelfs tekst uit Sweet Child o’ Mine’
De stem van Axl Rose (links) is niet meer top, maar dat is voor de Limburgse fans van de band geen halszaak: „Het gaat om de totaalbeleving.”
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
wie gaat er nog allemaal van t forum?
ik ben ook aanwezig
met wie ga jij eigenlijk dennis?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Toevoeging: ze schrijven "tienduizenden". Maar dat is natuurlijk een vaag begrip.
tienduizenden?

zal niet tegen de 30.000 aan zitten gezien er nog veel tickets zijn? gok ik

edit: bij de verplaatsing was sprake in DeLimburger van 15 duizend.
zou er tussentijds nog veel verkocht zijn?
15 duizend zal ongeveer overeenkomen met de opkomst op de Bospop-zaterdag?
 
Laatst bewerkt:

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Ik ga. Helemaal alleen. Maar tussen de horde fans voel ik me niet alleen.

Ben van Lommel, belgisch limburg. Na Dessel 2de concert van gnr dit jaar. Herkenbaar aan t shirt van gnr van Graspop. Spreek me gerust aan ik bijt niet. Zing alleen vals
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
het zal wel heet beginnen 🥵
hopelijk zetten die wolkje inderdaad door, scheelt op de zonkracht
zon gaat pas onder na 21:00
weet iemand of de witte tent nog staat op het terrein, daar ging de zon na 20:30 langzaam achter


1689064696448.png
ten opzichte van...
DEUREN OPEN 15:30
PRETENDERS 17:30 - 18:30
GUNS N' ROSES 19:00
VERWACHT EINDE 22:30
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Het gedeelte van de tent is niet toegankelijk, wel de schaduwplekken bij de food corner achter de mainstage.
Momenteel is het hier wat bewolkt en staat er 'n lekker windje.
Hopelijk blijft dat zo.

Veel plezier allemaal!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken