Als het dezelfde constructie is als bij Bospop (bij afrit 38 van de A2 af en dan over de parallelweggetjes naar de (parkeer)velden rechts van de Eindhovenseweg - dan snap ik niet wat er mis is gegaan, want dat werkt perfect bij Bospop (wij rijden op en neer uit het Zuiden tijdens een weekend Bospop, en dat is letterlijk 5 minuten op de heenweg en 5 minuten op de terugweg van en naar de A2). Dan overigens wel drommen verkeersregelaars en goede verlichting op de parkeervelden. Deed Mojo het weer op de goedkope soms (net als bij Bruce in Landgraaf)?Jep, een verkeersregelaar of 10 die ook nog eens weten wat ze doen zou verplicht moeten zijn bij een vergunning. Maar ook onmogelijke toegangswegen, super smal. En de grote tweebaanswegen zetten ze dan af die ze hadden kunnen gebruiken.
Soms vraag ik me af of een recensent ook echt er bij was. 80% van dat stukje had ik al vooraf kunnen schrijven, in de luie stoel met een vers glaasje azijn.Zorgen om zanger Axl Rose bij concert Guns N’Roses in Weert
samenvatting die ik 1 op 1 kan kopieeren...Chrissie klonk erg goed en leek er ook zin in te hebben. Leuke interactie met het publiek ook.
Sommige stukken haalt Axel niet qua stem. Bespaar je het geld van het kaartje, als dat hetgeen is waar je achter wilt komen.
Maar ik vond Axl verder goed klinken en ik ben blij dat hij niet over een bandje meezingt.
De band klonk echt super een ook zij leken er zin in te hebben. Er werd veel gelachen.
Ik vond dat juist 1 van de grote pluspunten afgelopen weekend bij Bospop. Zelden meegemaakt dat het zo goed geregeld was.Als het dezelfde constructie is als bij Bospop (bij afrit 38 van de A2 af en dan over de parallelweggetjes naar de (parkeer)velden rechts van de Eindhovenseweg - dan snap ik niet wat er mis is gegaan, want dat werkt perfect bij Bospop (wij rijden op en neer uit het Zuiden tijdens een weekend Bospop, en dat is letterlijk 5 minuten op de heenweg en 5 minuten op de terugweg van en naar de A2). Dan overigens wel drommen verkeersregelaars en goede verlichting op de parkeervelden. Deed Mojo het weer op de goedkope soms (net als bij Bruce in Landgraaf)?
heel karig? kunnen ze de volgende keer een recensist van telegraaf sturen die een beetje weet waar die over gaat schrijven ipv een beetje zuur wachten tot er 1 nummer bekend van Skyradio langs komt?De show van de Amerikanen duurde drie uur en in de eerste twee uur werd - heel karig - slechts een grote hit, ’Welcome to the jungle’, gespeeld.
QOTSA begon met no one knows !heel karig? kunnen ze de volgende keer een recensist van telegraaf sturen die een beetje weet waar die over gaat schrijven ipv een beetje zuur wachten tot er 1 nummer bekend van Skyradio langs komt?
Volgens mij zaten in de eerste 2 uur ook nog Live and let Die en You Could be Mine en toch wel voor de mensen die GnR een beetje kennen wel wat grote nummers van de albums, It's So Easy als setopener, Chinese Democracy, het recente Hard Skool, Estranged... Nee, je hoort mij (lees ons, want mijn vrouw was net zo enthousiast) zeker niet klagen!
Met daarnaast, welke act speelt er nou niet in het begin van de set de minder "bekende" nummers en pas aan het einde van de set de meest bekende?
Alleen is het niet meer zo'n grote band natuurlijk. Dat was ooit, ja. Qua statuur natuurlijk nog wel een redelijk grote band maar kom op, 15.000 man aanwezig.Maar zo dicht bij als gisteren avond gezien te hebben, zo'n grote band, da's echt uniek!
Is dit nu echt nodig?Dan verdienen je Weertse vrienden een journalistieke onderzoeks prijs hoor! Axl geen nachtegaal, maak dat mee.
Ik denk dat je vrienden boos waren omdat ze ineens in Düsseldorf blijken te wonen.
We stonden op P2. We hebben zonder grapjes van 23:00-01:20 vast gestaan op de parkeerplek. En we waren zeker niet alleen. Er zat in die tijd ook gewoon nul beweging in. Ik kan me niet voorstellen hoe je hebt kunnen zien dat de velden om 23:45 half leeg waren haha!ik kan me toch niet helemaal vinden in de slechte reacties over het parkeren
concert was afgelopen 22:45, met slenteren in de massa tegen 23:15 bij de auto (wat met gewoon doorlopen zonder mensen massa 10 minuten is), en met aansluiten in de file aanschuiven (want iedereen wil gelijktijdig weg) op de parking rond 23:45 van de parking af en dan is het een 'lus' rijden dat je vervolgens vrij snel op de A2 zit. uiteindelijk rond 00:20 thuis.
bij wegrijden hadden we overzicht over P1, P2, P3, P4 en de MIVA parking (zelf stonden we P1) en je zag de auto's toch gewoon van de parkeerplaats stilstaan en rollen in de weg oprijden als stapvoetsrijdende file... en na ons half uurtje waren die terreinen al bijna half leeg rond 23:45. Kan me vanuit dat perspectief niet voorstellen dat er mensen 2 uur gestaan hebben?
ik weet niet of mensen al eens op Bospop zelf geparkeerd hebben, maar dat is doorgaans goed op orde en zelfs op de velden direct rondom het terrein...
Ja, nu gaan 20.000 mensen in 1 keer weg, na het einde van het concert. Dan duurt dat idd even ja... niet heel onverwacht imo
(overigens mooi schouwspel dat de hemel bleef weerlichten na het concert en tijdens de autorit...)
Dat ligt aan mijn soort humor.Is dit nu echt nodig?