Guns N' Roses

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.736
9.117
Ze hadden dat de donderdag voor pinkpop moeten plannen,😜 denk dat er dan misschien wel wat extra tickets waren verkocht, met name weekendgangers

Had nooit gepast met Graspop en Copenhell in dat weekend. Denk dat zulke festivals altijd eerder geboekt zullen worden dan Pinkpop
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.498
6.313
Traag maar gestaag zal dit wel aandikken naar 30 a 40k bezoekers. Is ook een Live Nation tour, kan zijn dat Mojo het gewoon moest doen, en dat er niet veel te kiezen viel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
In dit geval vind ik het VIP pakket dan wel weer 'ietwat aan de dure kant'. :D
Prima hoor, mocht iemand dat wel doen, maar 1000 euro zonder een kontaktmoment met de bandleden.
Dan mag je een groepsfoto maken bij de muziekinstrumenten. Zonder bandleden.
En krijg je een plectrum. Dan kan je beter in het voorvak gaan staan en een microfoon koppen. Denk ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.498
6.313
In dit geval vind ik het VIP pakket dan wel weer 'ietwat aan de dure kant'. :D
Prima hoor, mocht iemand dat wel doen, maar 1000 euro zonder een kontaktmoment met de bandleden.
Dan mag je een groepsfoto maken bij de muziekinstrumenten. Zonder bandleden.
En krijg je een plectrum. Dan kan je beter in het voorvak gaan staan en een microfoon koppen. Denk ik.
Absurde Amerikaanse toestanden eigenlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.654
6.853
Traag maar gestaag zal dit wel aandikken naar 30 a 40k bezoekers. Is ook een Live Nation tour, kan zijn dat Mojo het gewoon moest doen, en dat er niet veel te kiezen viel.
ik denk dat ze in de handen mogen klappen als het uiteindelijk over 4,5 maand > 30.000 bezoekers geworden is

maar het kan inderdaad
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
ik denk dat ze in de handen mogen klappen als het uiteindelijk over 4,5 maand > 30.000 bezoekers geworden is

maar het kan inderdaad
Ik ben het er mee eens! Met hetgeen we gezien hebben, kunnen er volgens mij maximaal rond de 10 000 tickets weg zijn.
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
In dit geval vind ik het VIP pakket dan wel weer 'ietwat aan de dure kant'. :D
Prima hoor, mocht iemand dat wel doen, maar 1000 euro zonder een kontaktmoment met de bandleden.
Dan mag je een groepsfoto maken bij de muziekinstrumenten. Zonder bandleden.
En krijg je een plectrum. Dan kan je beter in het voorvak gaan staan en een microfoon koppen. Denk ik.
In 2012 heb ik een bordje gemaakt met "Axl, can I get your microphone" op de show in Graspop. Op het einde van de show heb ik zijn micro gewoon gekregen :)
Ik zou er dus zeker geen 1000 EUR aanhangen ;)
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
569
262
Nou opzich wel lekker voor de bezoeker als zo’n dag niet uitverkoopt.
Afgelopen jaar bij kings of leon op de donderdag voor bospop was super. Het veld was nog niet eens voor de helft gevuld, snel naar de bar en toilet en je loopt zo weer naar voren!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Nou opzich wel lekker voor de bezoeker als zo’n dag niet uitverkoopt.
Afgelopen jaar bij kings of leon op de donderdag voor bospop was super. Het veld was nog niet eens voor de helft gevuld, snel naar de bar en toilet en je loopt zo weer naar voren!
Punt alleen is als dit te vaak gebeurt, dat bands Nl over gaan slaan.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
569
262
Punt alleen is als dit te vaak gebeurt, dat bands Nl over gaan slaan.
Zijn ze enigsinds ook zelf schuld als je kijkt wat de tickets tegenwoordig kosten, en kijk eens wat er die tijd allemaal in de buurt is. Metallica, bruce springsteen, coldplay, muse, rammstein etc. Mensen kunnen het geld maar 1x uitgeven en zij waren vrij laat met de aankondiging.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Zijn ze enigsinds ook zelf schuld als je kijkt wat de tickets tegenwoordig kosten, en kijk eens wat er die tijd allemaal in de buurt is. Metallica, bruce springsteen, coldplay, muse, rammstein etc. Mensen kunnen het geld maar 1x uitgeven en zij waren vrij laat met de aankondiging.
Klopt, dat helpt ook nog niet.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
391
241
Vorig jaar in Dublin geweest bij GnR en toen ze begonnen was de Golden Circle voor de helft leeg/vol. Na drie nummers alsnog goed gevuld dus ze laten mensen gewoon door zonder bandje als plekken niet uitverkocht zijn.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
521
71
Als je nu nog golden circle kaarten kunt kopen durf ik wel te stellen dat dit concert niet doorgaat.
Te laat aangekondigd ook. Voor 4de keer in nederland sinds 2018 levert het in 4 maand geen stormloop op. Ook niet met een goed voorprogramma. Wel jammer voor landgraaf. Gun ze een vol veld. Vanaf 50.000 dus. Ik vind axl niet meer top. En na beyonce keulen springsteen dusseldorf en coldplay arena wil ik de laatste centjes vrij houden voor een last minute pinkpop.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.280
1.347
Zijn ze enigsinds ook zelf schuld als je kijkt wat de tickets tegenwoordig kosten, en kijk eens wat er die tijd allemaal in de buurt is. Metallica, bruce springsteen, coldplay, muse, rammstein etc. Mensen kunnen het geld maar 1x uitgeven en zij waren vrij laat met de aankondiging.
En Iron Maiden ... Op dezelfde dag dan nog ...
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
391
241
Ik denk dat het management en of Mojo behoorlijk de plank hebben misgeslagen. Ben het ook eens met iedereen dat Tour veel te laat is aangekondigd. Iron Maiden is stijf uitverkocht en minimaal de helft is GnR fan dus scheelt weer 8500 bezoekers. In buitenland is alleen Hyde Park eerder aangekondigd en juist daar zijn de staanplaatsen al uitverkocht op golden cirkel na. Rest van Europa is ongeveer de helft pas verkocht. In Madrid zijn de goedkoopste kaarten van €63,00 allemaal verkocht ( teeede ring) maar rest volop verkrijgbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.280
1.347
Eindelijk eens komen met dat nieuw album zou ook helpen. Ze praten er wel over, maar brengen niets nieuw uit. Want wat is het verschil tussen deze tour en de (overigens zeer succesvolle) 'Not in this lifetime ... -tour' die zoveel mensen al gezien hebben? Dat verschil is er niet zonder nieuw werk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.654
6.853
Ik denk dat het management en of Mojo behoorlijk de plank hebben misgeslagen. Ben het ook eens met iedereen dat Tour veel te laat is aangekondigd. Iron Maiden is stijf uitverkocht en minimaal de helft is GnR fan dus scheelt weer 8500 bezoekers. In buitenland is alleen Hyde Park eerder aangekondigd en juist daar zijn de staanplaatsen al uitverkocht op golden cirkel na. Rest van Europa is ongeveer de helft pas verkocht. In Madrid zijn de goedkoopste kaarten van €63,00 allemaal verkocht ( teeede ring) maar rest volop verkrijgbaar.
ja, het is enigszins duidelijk dat het overall gezien geen heel goede verkoop is voor GnR deze tour.

de ticketprijzen zijn ook te hoog, als bijvoorbeeld voor Megaland al 85 a 90 euro was ipv 100 euro en de Golden Circle max 145 (zoals bij Springsteen) ipv 180 is al een wereld van verschil denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.147
511
Ik denk dat het management en of Mojo behoorlijk de plank hebben misgeslagen. Ben het ook eens met iedereen dat Tour veel te laat is aangekondigd. Iron Maiden is stijf uitverkocht en minimaal de helft is GnR fan dus scheelt weer 8500 bezoekers. In buitenland is alleen Hyde Park eerder aangekondigd en juist daar zijn de staanplaatsen al uitverkocht op golden cirkel na. Rest van Europa is ongeveer de helft pas verkocht. In Madrid zijn de goedkoopste kaarten van €63,00 allemaal verkocht ( teeede ring) maar rest volop verkrijgbaar.
Ja,imo veel te laat aangekondigd.Plus geen nieuw plaatwerk en live is het ook niet meer wat het is geweest.Het is dat ik om de hoek woon maar anders geen ticket gekocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken