Guns N' Roses

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Was een beetje te verwachten. Één van de laatste aankondigingen voor deze zomer, mensen hebben hun geld al aan iets anders gegeven+ de voorbije jaren nu al regelmatig gepasseerd. Ticketswap zal gouden zaken doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Binnen een minuut 2 kaartjes Golden Cirkel Madrid. Ik heb er nu al zin. Prachtig stadion van Atletico en vorige jaar daar ook de Stones gezien. Openbaar vervoer is uitstekend geregeld daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Oei…verkoop Megaland Guns gaat toch niet goed . Ik kan nu met gemak nog twee golden circle tickets kopen.
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Oei…verkoop Megaland Guns gaat toch niet goed . Ik kan nu met gemak nog twee golden circle tickets kopen.
Inderdaad, ik zit er ook op te kijken. Vraag me af wat ze gaan doen met zo een concert indien ze maar 10 a 15 000 tickets aan de man kunnen brengen..
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Dat gaat niet lekker, benieuwd of het doorgaat ? Enig idee wat de ondergrens moet zijn qua tickets verkoop ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Zijn gewoon te vaak in NL geweest sinds de terugkeer in 2017. Ze hadden er beter wat meer tijd tussen kunnen laten..
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Inderdaad, ik zit er ook op te kijken. Vraag me af wat ze gaan doen met zo een concert indien ze maar 10 a 15 000 tickets aan de man kunnen brengen..
Misschien verplaatsen naar de ziggo zoals bij Maroon 5. Van mij mag het zo blijven… goedkoop tickets scoren later via TicketSwap/ Ticketmaster.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooman666

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Met een goed programma en een goede sub headliner had dit beter verkocht als Pinkpop dag dan Robbie Williams die al vier keer in de ziggo stond dit jaar. Of zeg ik nu iets stoms ?😉
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
296
252
Wellicht gaan ze het nog over de grens promoten bij Ticketmaster.de, GNR speelt deze tour immers niet in het Ruhrgebied. Maar dan moet hun concert in Frankfurt wel eerst bijna uitverkocht zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Wellicht gaan ze het nog over de grens promoten bij Ticketmaster.de, GNR speelt deze tour immers niet in het Ruhrgebied. Maar dan moet hun concert in Frankfurt wel eerst bijna uitverkocht zijn.
lijkt me inderdaad dat ze het vooral bij de duitsers moeten zoeken voor deze show.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
296
252
Misschien verplaatsen naar de ziggo zoals bij Maroon 5. Van mij mag het zo blijven… goedkoop tickets scoren later via TicketSwap/ Ticketmaster.
Verplaatsen naar de Ziggo is geen optie want daar staat Iron Maiden al die avond. Één van de redenen waarom deze datum op deze locatie nu niet zo hard verkoopt.
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Een optreden in een zaal was misschien een beter idee geweest! Altijd leuk om tijdens een 3 uur durende show op een stoel te kunnen zitten. Ik zal zelf ook via ticketswap gaan als het interessant is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Met een goed programma en een goede sub headliner had dit beter verkocht als Pinkpop dag dan Robbie Williams die al vier keer in de ziggo stond dit jaar. Of zeg ik nu iets stoms ?😉
het was toch al duidelijk dat die op laatste moment geboekt was om RATM te vervangen, toen de GNR tour al lang vast lag?
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Net even de verkoop in Frankfurt bekeken via ticketmaster. Daar lijkt het dat er wel al wat verkocht is.
Al is er nog meer dan voldoende plaats..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Met een goed programma en een goede sub headliner had dit beter verkocht als Pinkpop dag dan Robbie Williams die al vier keer in de ziggo stond dit jaar. Of zeg ik nu iets stoms ?😉
Drie keer.

Mensen zullen wel gewoon wat GnR moe zijn. En het helpt ook niet dat de livebeelden van afgelopen jaar ook niet denderend waren.
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Drie keer.

Mensen zullen wel gewoon wat GnR moe zijn. En het helpt ook niet dat de livebeelden van afgelopen jaar ook niet denderend waren.
En het is ook niet voor niks uiteindelijk. Golden Circle bijna 180 EUR en gewone plaatsen ook bijna 110 EUR..
Al kan een goed voorprogramma wel nog wat volk lokken!
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
zal waarschijnlijk last minute ticketswap worden, alleen ze hebben niet die swapsecure? Iemand ervaring hiermee want zonder dat blijft het natuurlijk een risico?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
zal waarschijnlijk last minute ticketswap worden, alleen ze hebben niet die swapsecure? Iemand ervaring hiermee want zonder dat blijft het natuurlijk een risico?
Veel gekocht via Ticketswap, nooit problemen mee gehad. Maar in het Lowlands topic staan mensen die wel nare ervaringen hebben. Blijft altijd een gok.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken