Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was een beetje te verwachten. Één van de laatste aankondigingen voor deze zomer, mensen hebben hun geld al aan iets anders gegeven+ de voorbije jaren nu al regelmatig gepasseerd. Ticketswap zal gouden zaken doen.
Binnen een minuut 2 kaartjes Golden Cirkel Madrid. Ik heb er nu al zin. Prachtig stadion van Atletico en vorige jaar daar ook de Stones gezien. Openbaar vervoer is uitstekend geregeld daar.
Met een goed programma en een goede sub headliner had dit beter verkocht als Pinkpop dag dan Robbie Williams die al vier keer in de ziggo stond dit jaar. Of zeg ik nu iets stoms ?
Wellicht gaan ze het nog over de grens promoten bij Ticketmaster.de, GNR speelt deze tour immers niet in het Ruhrgebied. Maar dan moet hun concert in Frankfurt wel eerst bijna uitverkocht zijn.
Wellicht gaan ze het nog over de grens promoten bij Ticketmaster.de, GNR speelt deze tour immers niet in het Ruhrgebied. Maar dan moet hun concert in Frankfurt wel eerst bijna uitverkocht zijn.
Verplaatsen naar de Ziggo is geen optie want daar staat Iron Maiden al die avond. Één van de redenen waarom deze datum op deze locatie nu niet zo hard verkoopt.
Een optreden in een zaal was misschien een beter idee geweest! Altijd leuk om tijdens een 3 uur durende show op een stoel te kunnen zitten. Ik zal zelf ook via ticketswap gaan als het interessant is
Met een goed programma en een goede sub headliner had dit beter verkocht als Pinkpop dag dan Robbie Williams die al vier keer in de ziggo stond dit jaar. Of zeg ik nu iets stoms ?
En het is ook niet voor niks uiteindelijk. Golden Circle bijna 180 EUR en gewone plaatsen ook bijna 110 EUR..
Al kan een goed voorprogramma wel nog wat volk lokken!
zal waarschijnlijk last minute ticketswap worden, alleen ze hebben niet die swapsecure? Iemand ervaring hiermee want zonder dat blijft het natuurlijk een risico?
zal waarschijnlijk last minute ticketswap worden, alleen ze hebben niet die swapsecure? Iemand ervaring hiermee want zonder dat blijft het natuurlijk een risico?