Guns N' Roses

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.190
Zullen er niet, nu het in Landgraaf is, veel van het beoogde publiek naar Dessel trekken voor een dagje Graspop?
Ik denk dat de meesten het nog geen eens opvalt dat ze op Graspop staan. Daarnaast is het voor de prijs wel leuk, maar zo'n hele dag op een festival rondbanjeren, is ook wel vermoeiend. Dat zal de grootste groep fans (gelet op de leeftijd) denk ik ook niet zo snel zien zitten.
 
  • Confetti
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
Maar Ghost staat uiteraard na Gedateerd N Roestig op het programma. Benieuwd naar de Marquee act tijdens GNR. Mocht dat At The Gates of Arch Enemy zijn dan ga ik me zeker amuseren tot aan Ghost.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Maar een groot deel van GNR fans trekt veel van die bands niet, vooral Ghost.
Je krijgt wel Alter Bridge er nog bij op die donderdag, dat past wel weer heel goed in het straatje. Maarja, dan moeten ze wel even opschieten met die aankondiging, anders weet het grote publiek dat niet. Epica zie ik ook nog wel goed gaan voor GnR publiek. En Ghost eigenlijk toch ook wel, maar misschien schat ik het GnR publiek dan te ruimdenkend in.
Maar Ghost staat uiteraard na Gedateerd N Roestig op het programma. Benieuwd naar de Marquee act tijdens GNR. Mocht dat At The Gates of Arch Enemy zijn dan ga ik me zeker amuseren tot aan Ghost.
Prima kans dat het een van die twee is. Eerder At The Gates dan Arch Enemy denk ik persoonlijk, maar dat is omdat die in 2018 ook in de Marquee speelden, en Arch Enemy eind van de middag op main.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
ATG zou ik fantastisch vinden. Arch Enemy vind ik vanaf Wages Of Sin minder interessant.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
geen idee of wat in dit bericht staat klopt?
Maar goed, ik zet hem hier even neer
https://consequence.net/2023/02/how-to-buy-guns-n-roses-tickets-tour/

volgens dit artikel: CHORUS ?
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
helaas, beide links alleen voor Nightrain Members

overigens, je komt wel door de verkoop... maar als je geen lid bent moet je voor ca 50 euro 1 lidmaatschap voor Night Train er bij pakken
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Maar een groot deel van GNR fans trekt veel van die bands niet, vooral Ghost.
Denk dat je een hardcore GNR fan gedeelte hebt, dat alleen voor GNR komt. Maar de grote meerderheid toch ook wel breder geïnteresseerd is.
Waarom zouden ze Ghost niet trekken? Lijkt mij juist een redelijke overlap hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
Denk dat je een hardcore GNR fan gedeelte hebt, dat alleen voor GNR komt. Maar de grote meerderheid toch ook wel breder geïnteresseerd is.
Waarom zouden ze Ghost niet trekken? Lijkt mij juist een redelijke overlap hebben.
Ik heb het idee dat Ghost te poppy wordt gezien door de wat meer conservatieve GNR fans, maar wellicht zijn dat er tegenwoordig een stuk minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
Dessel is juist voor 90% van de Nederlanders dichter bij dan Landgraaf.
maar zoals @wenteldave al zegt, kijken de meeste mensen alleen naar concerten/optredens in eigen land
Met de auto zeker. Met openbaar vervoer is het helaas nog altijd een ramp om tussen België en Nederland te reizen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Met de auto zeker. Met openbaar vervoer is het helaas nog altijd een ramp om tussen België en Nederland te reizen.
Valt reuze mee toch. Met een Intercity Direct van NS ben je in onder de 2 uur van Amsterdam in Antwerpen. Ben vaak zat vanuit die regio met het OV naar Dessel gereisd, half dagje onderweg waarvan de meeste tijd in het laatste stukje met pendelbussen en rijen enzo gaat zitten. Herinner me een vergelijkbare ervaring met Landgraaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik verwacht geen grote stormloop! Gewone tickets zullen nog een tijdje beschikbaar zijn! Voor de golden circle kan het wel snel gaan.
ik ga voor GnR niet voor de Golden Cicle.
bij Springteen "per ongeluk" wel gedaan, maar dat was 145 deze zijn 180 voor GnR
dat is me toch echt iets te veel voor zomaar per ongeluk te pakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooman666

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
ik probeer dus Madrid. Gaat vrij makkelijk Golden Circle maar dan moet je € 100,00 extra betalen voor twee personen. Wacht tot morgen 10 uur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken