Graspop Metal Meeting 2025

I‘m pretty happy about the additions of Soulfly, Power Trip, BFMV, Yellowcard, Poppy and Brutus.

Behemoth is a band worth seeing in the dark and they always put on a good show. However - just like with Amon Amarth - it doesn’t really feel like anything special with all their heavy touring in recent years.

I would have rather seen Bullet for my Valentine take the headline slot.

Ik ga enkel zaterdag.
Soulfly is nog wel lachen (DIS IS DA PROPHECYYYY)
Brutus ben ik niks mee, ben de enige Vlaming die niks heeft met Brutus denk ik.
Met Spiritbox als sub ben ik wel content eigenlijk.
BFMV ben ik ook weinig mee.

Voor de rest: Behemoth verdient eigenlijk wel dat plaatsje imo.
Hun show in het donker op de main gaat goed werken.
Ik heb nu toch wel een beetje spijt dat ik geen combi ga.

Over het algemeen een goede en diverse line-up.
Nee hoor de Brutus boot heb ik ook gemist.

Brutus, Power Trip, Skindred, en Vandenberg. Best blij mee!

Clash tussen Opeth en Behemoth vind ik prima: is het waarschijnlijk weer iets minder druk bij Opeth (waar ik zal vertoeven).

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Dirty Honey ook op de Jupiler Stage. Daar zijn ze dus toch een serieus andere richting opgegaan met die stage.
Vorig jaar had de Jupiler Stage ook een andere invalshoek omdat het jong core geweld op de main stage stond, dus echt nieuw is het niet.
Ik vind het alleszins wel beter dat Airbourne nu een show in het donker krijgt in plaats van de zoveelste keer in de namiddag op de main te staan.

Blij met bfmv en deels en skindred en grandson kunnen mijn dag wel wat vullen. Helemaal niets met Brutus en maak me vooral zorgen dat ze nu komende jaren altijd zo'n hoge plek zullen krijgen en er een internationale groep zo niet kan komen.

maar swat we hebben alle namen en het voordeel van de duidelijkheid. Zelf donderdag en zaterdag aanwezig waarschijnlijk, met Behemoth als bijkomende HL en voor mij dus enkel Skillet als must see vrijdag zal ik ze (met pijn in het hart) wel overslaan.

Users who are viewing this thread