Graspop Metal Meeting 2025

Nieuwe acts:
Maken de line-up voor #GMM25 compleet: Aviva, Behemoth, Bloodhunter, Brutus, Bullet For My Valentine, Dirty Honey, Grandson, Poppy, Power Trip, Self Deception, Skindred, Smash Into Pieces, Soulfly, Unprocessed, Vandenberg en Yellowcard.

Behemoth dus. Niet slecht, zelfs leuk en eindelijk eens de plek die ze verdienen, maar zou nare clash zijn met Opeth. Dan wordt het toch voor mij Behemoth omdat ik die wel eens heel graag in open lucht zo wil meemaken en Opeth nog in Brussel zag dit jaar. Ik vermoed dan dat ze moesten wachten op een boost van de verkoop van de show in de 013 misschien bij Behemoth?
Op zaterdag is iets mis gelopen en hebben ze Brutus moeten optrommelen. Ik gun het die band van harte, maar had gerust eens een andere Belgische band van mij een kans mogen krijgen (daarom niet op de zelfde spot). Bullet For My Valentine lag voor de hand.
Vooral nog blij verder met Bloodhunter (want die ging ik normaal elders zien maar daar hebben ze gecancelled, om blijkbaar een betere aanbod aan te kunnen nemen. Hopelijk lappen ze niet nog eens zoiets) en Yellowcard!

Ik ga enkel zaterdag.
Soulfly is nog wel lachen (DIS IS DA PROPHECYYYY)
Brutus ben ik niks mee, ben de enige Vlaming die niks heeft met Brutus denk ik.
Met Spiritbox als sub ben ik wel content eigenlijk.
BFMV ben ik ook weinig mee.

Voor de rest: Behemoth verdient eigenlijk wel dat plaatsje imo.
Hun show in het donker op de main gaat goed werken.
Ik heb nu toch wel een beetje spijt dat ik geen combi ga.

Over het algemeen een goede en diverse line-up.

Als zaterdag sub misschien, niet als headliner. Daarvoor zijn ze te ‘niche’. Zou zich perfect lenen voor Marquee maar daar is geen plek meer volgens mij. Geen band om overdag op de main neer te zetten, Behemoth hoort niet midden op de dag in de zon te spelen.
Je trakteert ergens een pint tijdens het festival ;)

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980 en Dwarf
Prima affiche om alleen de donderdag aanwezig te zijn uiteindelijk. Niet erg dat de zaterdag tickets al uitverkocht waren voor deze drop.

Vandenberg natuurlijk wel top, maar het niet waard om dan nu alsnog op jacht te gaan naar dagtickets.

• Leuk
Waarderingen: prins en El_Leipo

Users who are viewing this thread