Graspop Metal Meeting 2025

gigantische tour in het vooruitzicht, jammer om zoveel hardcore bands te zien imploderen in een paar jaar tijd
Die gingen normaal gezien ook met bush en volbeat touren in het najaar. Kunnen ze al een nieuwe voorprogramma zoeken voor de pas aangekondigde volbeat tour

gigantische tour in het vooruitzicht, jammer om zoveel hardcore bands te zien imploderen in een paar jaar tijd
Die gingen normaal gezien ook met bush en volbeat touren in het najaar. Kunnen ze al een nieuwe voorprogramma zoeken voor de pas aangekondigde volbeat tour
Heeft wel weer weinig met Graspop te maken... Had al een voorzetje gegeven op een wat passendere plek vanmorgen ;)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Zou WT (toch ondertussen overal zowat aanwezig) zaterdag onder NIN en Korn gaan staan? om dan BFMV (of AA) op vrijdag te kunnen zetten

Mystic festival (PL) (4 - 7 jun): met de complete affiche
Cancels van: Health, Necrot & Sun Dont Shine
Nieuwe namen zijn: Drab Majesty, Employed To Serve, Sphere , Stray From The Path, The Bug, Ufomammut

485696422_1203987557752934_1398386365920585098_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: won666
Mystic festival (PL) (4 - 7 jun): met de complete affiche
Cancels van: Health, Necrot & Sun Dont Shine
Nieuwe namen zijn: Drab Majesty, Employed To Serve, Sphere , Stray From The Path, The Bug, Ufomammut

Bekijk bijlage 13358
Alsk zo'n affiche zie toch altijd blij met GMM als festival. op Mystic zouden enkel BFMV en Defects mij boeien. en misschien apocalyptica ook, valt nog te zien zien op Graspop.

• Leuk
Waarderingen: johanra

Ik denk toch wel dat ze een prima headliner zouden kunnen zijn hoor

En zie dat BFMV onder In Flames staat op Mystic en dat ze op de gelekte GMM24 poster onder 6 andere bands stonden, lijkt me dat die gewoon sub gaan worden en geen headliner

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Al 4 dagen geen post meer en ook om 14 h 00 geen pointless post zoals een TBT. Bovendien is het vandaag nog exact 3 maanden tot de vrijdag (gisteren was het 3 maanden nog tot de donderdag, maar die dag is op zich volledig ingevuld op de vervangingen na dan). Het ziet er goed uit voorlopig!

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark
Al 4 dagen geen post meer en ook om 14 h 00 geen pointless post zoals een TBT. Bovendien is het vandaag nog exact 3 maanden tot de vrijdag (gisteren was het 3 maanden nog tot de donderdag, maar die dag is op zich volledig ingevuld op de vervangingen na dan). Het ziet er goed uit voorlopig!
Das een berekening die op hetzelfde niveau staat als jezus zien in verbrande toast, maar ik hoop met plezier mee dat de herrijzenis vandaag mag vallen.

• Haha
Waarderingen: Nander Covents
BEHEMOTH! will unleash chaos on the North Stage with an exclusive Benelux festival show on Friday, June 20! Also joining us at GMM are Bullet for My Valentine, Brutus , Poppy, and more:

AViVABLOODHUNTERDirty HoneygrandsonPower TripSelf DeceptionSkindredSmash Into Pieces • Soulfly • UnprocessedVandenbergYellowcard

⚠️
Bad Wolves, Flogging Molly & Tremonti won’t make it this year.
485404087_1202058341552119_4509481551103384108_n.jpg

Users who are viewing this thread