Graspop Metal Meeting 2025

Om de tijd te verdoen tot nieuwe namen, mogelijk de start van Graspop zelf šŸ™„ stel ik een metal alfabet voor. (Misschien al wel eens gedaan..

Regels!:
- Van A tot Z, waarop je telkens de volgende letter gebruikt.
- 1letter/groep per post
- De band mag er dit jaar niet staan of vorig jaar niet gestaan hebben

I'll start

Alter Bridge
B...
Alter Bridge
Bullet For My Valentine
C...

• Leuk
Waarderingen: Lars.
20 keer dezelfde discussie, geen probleem maar wachttijden opvullen door wat bands op te lijsten is dat dan wel. *zucht*

Een forum kan een leuk tijdverdrijf met enigsinds gelijkgezinden, hoef je niet te behandelen alsof je op het werk bent.. Maar goed, laten we het plezier achterwege laten.

Metal is duidelijk een serieuze zaak šŸ¤·ā€ā™‚ļø

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
20 keer dezelfde discussie, geen probleem maar wachttijden opvullen door wat bands op te lijsten is dat dan wel. *zucht*

Een forum kan een leuk tijdverdrijf met enigsinds gelijkgezinden, hoef je niet te behandelen alsof je op het werk bent.. Maar goed, laten we het plezier achterwege laten.

Metal is duidelijk een serieuze zaak šŸ¤·ā€ā™‚ļø
Twintig keer dezelfde discussie is ook een probleem, alleen die kan je moeilijk in een ander topic gaan neerzetten omdat het over Graspop gaat.

Niet overdrijven. Plezier wordt niet de kop ingedrukt, maar dat kan je gewoon in het andere topic doen. En door...

Ik zit vooral met de vraag waarom ze wachten met de aankondigingen? Meestal is dit omdat er nog concerten gepland zijn en ze de ticketverkoop hiervoor niet willen doen dalen. In dat opzicht kom ik uit bij Limp Bizkit (1 april Sportpaleis) en Godsmack (9 april Vorst Nationaal)

Alleen dan weer de vraag dat deze bands op nog geen andere Europese festivals staan...
Zie vorige reactie zou ik zeggen? Ze wachten mss nog op 1 of 2 bands die nog niet groen licht hebben gegeven waar dan ook op de poster om de volledige line up in Ć©Ć©n keer vrij te geven.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread