Graspop Metal Meeting 2025

Dus eigenlijk zou de organisatie dan zoiets hebben van: ach, het spektakel Maiden is toch al geweest. Dan kunnen ze beter 21:00 tot 23:00 vrijhouden op alle podia :ROFLMAO:

edit: maar de vraag was eigenlijk meer waarom de Marquee op elke dag 00:00 sluit en dan op donderdag 00:40

Goedemorgen, lekker geslapen? Een spiegeleitje of liever een omeletje?
Doe maar spiegeleitje, maar waarom als ik vragen mag? :) zijn een uurtje geleden aangekondigd, is dat in graspopforumnormen al oud nieuws dan?
Edit: oke zie een paar paginas terug dat het er al stond, had maar nagekeken tot het uur van bevestiging, excuses daarvoor

• Haha
Waarderingen: Paddy
Doe maar spiegeleitje, maar waarom als ik vragen mag? :) zijn een uurtje geleden aangekondigd, is dat in graspopforumnormen al oud nieuws dan?
Edit: oke zie een paar paginas terug dat het er al stond, had maar nagekeken tot het uur van bevestiging, excuses daarvoor
Een uurtje is inderdaad oud, gemiddeld doet zo een nieuws op dit forum al de ronde binnen de minuut. Maar ze stonden deze ochtend al op de website van Hurricane en Southside. Hoe het juist zit weet ik niet, maar blijkbaar via een app krijgt men wat vroeger de nieuwsberichten te zien

• Leuk
Waarderingen: jarne
maar stel dat Amon komt, waarom denkt iedereen dan gelijk aan de HL spot op vrijdag.. kan evengoed sub op zaterdag zijn lijkt me?
Ik denk dat we anders moeten gaan zien naar Bullet For My Valentine en iets als Shinedown. En van die drie zou nu denk ik Amon Amarth het best passen als headliner? Zeker nu Rise Against niet meer kan op vrijdag en zaterdag

maar stel dat Amon komt, waarom denkt iedereen dan gelijk aan de HL spot op vrijdag.. kan evengoed sub op zaterdag zijn lijkt me?
Het is vooral dat we weinig realistische opties zien voor die vrijdag headline spot.

Amon Amarth is geen grote headliner, maar een trio van Amon Amarth, Falling in Reverse en Slipknot bovenaan de dag vind ik wel gewoon een sterke combi. Ben vanaf het begin al van de mening dat die spot gevuld zal worden door een wat kleinere headliner. De wat meer conservatieve metalhead zal wel liever Amon Amarth zien dan FiR dus is iedereen wel tevreden met dat trio gok ik.

Amon Amarth en BFMV kunnen ook prima die subheadliner spots invullen hoor, dat is helemaal niet onrealistisch. Maar wie gaat dan in godsnaam die vrijdag headlinen?

Ik denk dat we anders moeten gaan zien naar Bullet For My Valentine en iets als Shinedown. En van die drie zou nu denk ik Amon Amarth het best passen als headliner? Zeker nu Rise Against niet meer kan op vrijdag en zaterdag
Al vraag ik me met dit te schrijven nu wel af ... hoe komen we er bij inderdaad dat Amon Amarth wel een headliner zou zijn en Bullet For My Valentine niet?

Amon Amarth FB Likes: anderhalf miljoen
Bullet For My Valentine: 7,6 miljoen

Amon Amarth monthly listeners Spotify: een miljoen
Bullet For My Valentine monthly listeners Spotify: 4,5 miljoen

Amon Amarth heeft een waarschijnlijk spectaculairdere show, dat wel, maar wat ik van Bullet For My valentine zag in de O2 in Londen was toch ook wel shik (maar nog niet op het niveau van Amon Amarth met vikinggechten en hamers die explosies veroorzaken, dat niet).

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Lars.
Al vraag ik me met dit te schrijven nu wel af ... hoe komen we er bij inderdaad dat Amon Amarth wel een headliner zou zijn en Bullet For My Valentine niet?

Amon Amarth FB Likes: anderhalf miljoen
Bullet For My Valentine: 7,6 miljoen

Amon Amarth monthly listeners Spotify: een miljoen
Bullet For My Valentine monthly listeners Spotify: 4,5 miljoen

Amon Amarth heeft een waarschijnlijk spectaculairdere show, dat wel, maar wat ik van Bullet For My valentine zag in de O2 in Londen was toch ook wel shik (maar nog niet op het niveau van Amon Amarth met vikinggechten en hamers die explosies veroorzaken, dat niet).
In de lotto arena had bfmv enkel wat schermen nee, verder niks speciaals van productie.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MartinB

Users who are viewing this thread