Graspop Metal Meeting 2025

Hmmm ik verwacht van niet maar toch even de vraag... Ik zie een mogelijke clash tussen Crossfaith en SiM ......

Volgens Koeksmethode zou ik SiM moeten pakken maar vond Crossfaith vorige keer een echt feestje

Tips ? en wie heeft SiM wel eens live gezien
SiM is wel een band die minder in Belgie speelt, wordt hun eerste Belgische festival show. Zou idd wel mogelijk zijn dat ze clashen als er nog iets voor Crossfaith wordt geplaatst op de north stage.

Zou toch wel heel bijzonder zijn als ze de 2 japanse metalcore bands tegelijk laten spelen, maar ik durf het ook niet uit te sluiten (heb ik geleerd van @MetalLimbo met zijn uitspraak over chelsea grin en lorna shorešŸ¤£)
Graspop zal dat ook niet willen, krijg je allemaal boze weebs op je dak :)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
SiM is wel een band die minder in Belgie speelt, wordt hun eerste Belgische festival show. Zou idd wel mogelijk zijn dat ze clashen als er nog iets voor Crossfaith wordt geplaatst op de north stage.

Zou toch wel heel bijzonder zijn als ze de 2 japanse metalcore bands tegelijk laten spelen, maar ik durf het ook niet uit te sluiten (heb ik geleerd van @MetalLimbo met zijn uitspraak over chelsea grin en lorna shorešŸ¤£)
Graspop zal dat ook niet willen, krijg je allemaal boze weebs op je dak :)

HammerFall en Beast in Black clash in 2019 was ook bizar

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Loek123
Vorige keer dat de laatste headliner zo laat kwam (Machine Head 2023) kwamen ze wel direct met de volledige line up trouwens, ipv alleen de headliner los aan te kondigen. Hopelijk is dit straks weer het geval, wanneer dan ook :)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Steph85
Ik zit vooral met de vraag waarom ze wachten met de aankondigingen? Meestal is dit omdat er nog concerten gepland zijn en ze de ticketverkoop hiervoor niet willen doen dalen. In dat opzicht kom ik uit bij Limp Bizkit (1 april Sportpaleis) en Godsmack (9 april Vorst Nationaal)

Alleen dan weer de vraag dat deze bands op nog geen andere Europese festivals staan...

Ik zit vooral met de vraag waarom ze wachten met de aankondigingen? Meestal is dit omdat er nog concerten gepland zijn en ze de ticketverkoop hiervoor niet willen doen dalen. In dat opzicht kom ik uit bij Limp Bizkit (1 april Sportpaleis) en Godsmack (9 april Vorst Nationaal)

Alleen dan weer de vraag dat deze bands op nog geen andere Europese festivals staan...
Limp Bizkit are busy touring the US with Metallica.

Zag in het hard rock an metal chat (credit naar @MarcoReusel) dat Katatonia ermee stopt... (als k de post goed begreep) nog een afvaller van de graspop line up, keek zelf wel uit naar die show.
Die stoppen niet, althans dat is niet het plan. De gitarist en co-founder Anders Nystrom heeft de band verlaten. Maar Jonas Renkse is gewoon van plan om te blijven touren, maar dan met nieuwe bandleden.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel
Die stoppen niet, althans dat is niet het plan. De gitarist en co-founder Anders Nystrom heeft de band verlaten. Maar Jonas Renkse is gewoon van plan om te blijven touren, maar dan met nieuwe bandleden.
Ah okƩ dan begreep ik de post verkeerd! Bedankt voor de opheldering. Ken de band niet zo goed dat ik al die namen ken, heb ze deze editie pas een beetje ontdekt.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Om de tijd te verdoen tot nieuwe namen, mogelijk de start van Graspop zelf šŸ™„ stel ik een metal alfabet voor. (Misschien al wel eens gedaan..

Regels!:
- Van A tot Z, waarop je telkens de volgende letter gebruikt.
- 1letter/groep per post
- De band mag er dit jaar niet staan of vorig jaar niet gestaan hebben

I'll start

Alter Bridge
B..

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread